Skocz do zawartości


Zdjęcie

Remapping 2.2 i-DTEC (VIII)

VIII remapping

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lewostronny

Lewostronny
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Albion
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:GT
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:48, 10.03.2018

Cześć

Myślę o zremapowaniu silnika w moim Accordzie. Podobno można zyskać 20-30 KM. Przychodzą mi do głowy następujące wątpliwości:

1. Czy koniecznie muszę wycinać DPF?
2. Czy jest szansa, że spalanie.. spadnie?
3. Czy jakieś konkretne mapy doradzacie lub odradzacie?
4. Czy po zremapowaniu silnik bardziej się zużywa? Częściej trzeba zmieniać olej etc.?
5. Czy są jeszcze jakieś inne wady remappingu?

Pozdrawiam
Lewostronny
  • 0

#2 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 320 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:16, 10.03.2018

Spalanie raczej na pewno spadnie. Co do DPF to nie wiem, może ktoś inny się wypowie.

Co do map to polecam pojechać tam gdzie mają hamownie. Nie jest tak że są gotowe mapy. Powinno się je robić pod konkretny egzemplarz.

Co do szybszego zużycia silnika to raczej nie masz się co martwić, zwłaszcza jeżeli chcesz jakieś 20 koni więcej.
Co innego jakbyś chciał kręcić go na 200+. Widziałem już popękane tłoki od zbyt dużego "dmuchniecia" na seryjnych klamotach.
Oczywiście jak będziesz deptał od samego dołu to spodziewaj się szybszej wymiany koła dwumasowego.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 128 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:34, 10.03.2018

Spalanie spadnie lub nie, zależy jak bedziesz jeździć.

 

Trzeba zrobić hamulce

 

DPF zostaw - masz rocznik 2009 wiec pewnie i tak z czasem padnie, w tedy wyczyśc i jeździj dalej.

 

Po chipie zaczyna częściej wymieniać się olej wiec silnik sie nie zużyje szybciej.

 

Masz wersje 150 koni, sprzęgło i docisk jest słaby wiec z momentem nie szalej. Jak zacznie sie ślizgać wymień na Type-S, wiem że wytrzymuje nawet 498NM z MAHA.

 

Dwumas jest pancerny.

 

IC jest mały przy mocnym modach obcina na limiterach bo w dolocie bedzie 100 stopni :)

 

 

Zrobisz auto na około 190 koni i okolo 400niuta - zależnie jaka hamownia inercja, obciążeniówka etc. Generalnie w dieslu ja uznaję wyniki tylko z MAHA.

 

Chipuj zobaczysz że to inne auto.


Użytkownik Bartlomiej edytował ten post 19:37, 10.03.2018

  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#4 Lewostronny

Lewostronny
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Albion
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:GT
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:09, 10.03.2018

W jakim sensie "trzeba zrobić hamulce"?

DPF z czasem padnie - jak to się objawia? Kontrolka na desce? Drogo kosztuje czyszczenie? Czyszczenie czy wymiana?

Co to jest MAHA?

"Zrobisz auto na około 190 koni i okolo 400niuta" - ile mniej więcej to by wyszło w Polsce?
  • 0

#5 fatek

fatek
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:29, 10.03.2018

www.gcstuning.pl zadzwon i zapytaj.
Ja odradzam chipa.mialem mondeo skrecone na 170kucy.polecialy wtryski.i 2 razy dwumas z sprzeglem.
Zaznacze ze chip w pelni wykorzystywany na drodze.(oczewiscie bez upalania).
  • 0

#6 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 128 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:54, 11.03.2018

W jakim sensie "trzeba zrobić hamulce"?

DPF z czasem padnie - jak to się objawia? Kontrolka na desce? Drogo kosztuje czyszczenie? Czyszczenie czy wymiana?

Co to jest MAHA?

"Zrobisz auto na około 190 koni i okolo 400niuta" - ile mniej więcej to by wyszło w Polsce?

 

Bo auto fabrycznie ma je bardzo słabe, a jak dodasz mocy zaczniesz jeździć agresywniej, bezpieczeńswo na 1 miejscu.

 

Tak komunikat w wykrzyknikiem, i wypalanie serwisowe, z tego co widze problemy dotykaja przedliftów, w ktorych był problem ze zbyt czestym wypalaniem filtra - ASO dało poprawkę.

 

MAHA to hamownia obciążeniowa.

 

okolice 1500zł netto kwestia tunera. Trzeba rozbierać kompa, nie da sie po złączu. Moim zdaniem warto! Tylko pamietaj co pisałęm i co może paść, silnik jest pancerny sporo już zgłębiłem i ciągle mnie zaskakuje :)

 

 

 

www.gcstuning.pl zadzwon i zapytaj.
Ja odradzam chipa.mialem mondeo skrecone na 170kucy.polecialy wtryski.i 2 razy dwumas z sprzeglem.
Zaznacze ze chip w pelni wykorzystywany na drodze.(oczewiscie bez upalania).

Temat jest o Acco nie Mondeo, ciężko to skomentować...


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#7 Uniek

Uniek
  • Klubowicz
  • 162 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -20
Zła

Napisano 11:55, 11.03.2018

Wywal DPF.
Wylacz EGR.
Zaloz sprzeglo od TYPE S.
Zrob mape.
Ciesz sie jazda i bezawaryjnoscia.

Ja wszystko robilem w TUNEFORCE w Poznaniu. Mapa cos kolo 1000 zl. Razem z DPFEem jak wywalasz to chyba 1500 zl.
Polecam.

Jak nie bedziesz mocno szalal to hamulce dadza rade. Ja tylko klocki wymienilem na sportowe.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Uniek edytował ten post 12:02, 11.03.2018

  • 0

#8 fatek

fatek
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:49, 11.03.2018

Uniek na ile skreciles?tune force polecany gosc tak jak heko z gcs.
  • 0

#9 Uniek

Uniek
  • Klubowicz
  • 162 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -20
Zła

Napisano 14:35, 11.03.2018

202 KM i 409 Nm


  • 0

#10 Lewostronny

Lewostronny
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Albion
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:GT
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:37, 11.03.2018

DPF-u chyba nie mogę wyciąć, bo tutaj (UK) niedługo wchodzą bardziej restrykcyjne zasady testów MOT (coroczny przegląd techniczny) i ma być tak, że z wyciętym DPF-em ma nie być pieczątki.
  • 0

#11 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 304 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:32, 11.03.2018

DPF z czasem padnie - jak to się objawia? Kontrolka na desce? Drogo kosztuje czyszczenie? Czyszczenie czy wymiana?

Zatka się, wywali kontrolkę na desce i wejdzie w tryb serwisowy.

Manualne czyszczenie. Nie trzeba wymieniać.

Użytkownik Tyberiusz edytował ten post 17:32, 11.03.2018

  • 0

#12 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 1922 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:11, 11.03.2018

i można jeszcze dodać że po wycięciu filtra to te sadze zamiast w dpf-ie to będą w Twoich płucach, no może nie wszystkie, ale część na pewno :)


Użytkownik Maxell edytował ten post 18:12, 11.03.2018

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#13 Uniek

Uniek
  • Klubowicz
  • 162 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -20
Zła

Napisano 18:33, 11.03.2018

i można jeszcze dodać że po wycięciu filtra to te sadze zamiast w dpf-ie to będą w Twoich płucach, no może nie wszystkie, ale część na pewno :)

 

rotfl

 

Wez jeszcze wybij cale bydlo na swiecie bo wydala wiecej C02 niz wszystkie samochody i fabryki. LOL

 

A jak jedziesz za VW w dieslu to lepiej juz zacznij wybierac miejsce do pochowku bo tym to nawet w fabryce juz dymilo ponad norme.  :adios:  :adios:  :depresja:


Użytkownik Uniek edytował ten post 18:46, 11.03.2018

  • 0

#14 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 1922 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:12, 11.03.2018

rotfl

 

Wez jeszcze wybij cale bydlo na swiecie bo wydala wiecej C02 niz wszystkie samochody i fabryki. LOL

 

A jak jedziesz za VW w dieslu to lepiej juz zacznij wybierac miejsce do pochowku bo tym to nawet w fabryce juz dymilo ponad norme.  :adios:  :adios:  :depresja:

1. co2 nie jest tak rakotwórcze jak sadza

2. jak jadę za starym VW w dieslu to po prostu zamykam dopływ powietrza z zewnątrz i próbuje to auto wyprzedzić, natomiast jak jadę za w miarę nowym dieslem to mam nadzieje że właściciel to człowiek z klasą, który wie po co kupuje się auto z dpf i w jaki sposób należy je poprawnie eksploatować :)


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#15 Lewostronny

Lewostronny
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Albion
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:GT
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:15, 11.03.2018

Myślę, że ludzie kupują auta z dpfem nie po to, żeby mieć auto z dpfem, ale dlatego, że coraz częściej nie mają innego wyjścia :P
  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, remapping

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq