Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Accord 8 pb

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 morfi24

morfi24
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Szczucin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:17, 10.03.2018

Hej panowie czy accord 8 2.0 w sedanie daje rade w tej budzie jakie spalanie i jak instalacja lpg do tego silnika sie sprawuje, przebieg 100tys i inny wlasciciel mowi ze jezdzi na pelnym syntetyku i pomimo tego bierze olej czy to norma w tym silniku
  • 0

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 07:36, 10.03.2018

Jest spoko ale lepiej 2.4 ;)
Zalezy czego oczekujes.
Zalezy ile bierze tego oleju
Lpg jak najbardziej
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 morfi24

morfi24
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Szczucin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:16, 10.03.2018

Z dolu ciagnie dobrze czy trzeba go krecic tez bym wolal 2.4 ale ten motory pomimo ze sa bardzo udane to kazdy jeden bierze olej ,chce zostac przy japoncu rozwazam jeszcze avensisa polift 2013r 1.8 valvematic podobno w *cenzura* dobre samochody ,boje sie tylko ze po przjsciu z diesla 2.2 nm 😊 nie bedzie juz trzym jechac tym bardziej wyprzedzac , dalej wolalbym bym diesla ale nasze uposledzone przepisy nie chca juz smoluchow dpf :/ gdyby nie te normy to dalej by bylo on ale czas najwyzszy na pb
  • 0

#4 pawelzszu

pawelzszu
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:BiałyStok
  • Silnik:2,0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:27, 12.03.2018

chyba normalne że bierze ja mam acco 8 2.0 polift  65 tys. i po przejechaniu 9500 od wymiany spalił mi 0,5 L. czy dużo chyba nie. jeżdżę praktycznie miasto na zimnym do pracy 2,5 km. LPG miałem w civic i przy moich przebiegach nigdy więcej.


  • 0

#5 sebasto

sebasto
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:0,5 w porywach do 0,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:26, 13.03.2018

acco 8 2.0 to stateczny dziadkowóz z małym wkuurwem w zanadrzu... pozdr


Użytkownik sebasto edytował ten post 20:27, 13.03.2018

  • 0

#6 morfi24

morfi24
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Szczucin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:07, 13.03.2018

chyba normalne że bierze ja mam acco 8 2.0 polift 65 tys. i po przejechaniu 9500 od wymiany spalił mi 0,5 L. czy dużo chyba nie. jeżdżę praktycznie miasto na zimnym do pracy 2,5 km. LPG miałem w civic i przy moich przebiegach nigdy więcej.


O to maly pobor dzwonie w sprawie kupna do 10 gosci z oto moto rocznik 12 14 i kazdy do 120tys nalotu i kazdy mowi ze 2 litry od do musi uzupelnic masakra
  • 0

#7 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:47, 13.03.2018

G0Ja4-jgr3r2.jpg?v=2

 

 

W silniku  2.4 między 2 a 3 litry oleju trzeba dolać na 10 tys km nie oszukujmy się w zależności od stylu jazdy.

W VIII gen nie uważam to za wielki problem bo masz kontrolkę która  zapala się gdy na bagnecie masz połowę stanu.

Dolewasz 0.5 litra i jeździsz aż znowu Ci się zapali kontrolka :)

 

W VII gen nie wyobrażam sobie ciągłe otwieranie maski i kontrolowania.  Na szczęście w mojej starej 2.4 VII gen nie miałem większego zużycia niż 0.7 litra na 10 tys przy ostrej jeździe,  silniki w VII gen były lepsze bez dwóch zdań.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 22:52, 13.03.2018

  • 0

#8 Burzowy

Burzowy
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:23, 14.03.2018

acco 8 2.0 to stateczny dziadkowóz z małym wkuurwem w zanadrzu... pozdr

https://youtu.be/WfZDSElrMxo
Wszystko zależy od stylu jazdy
Bo jak dajesz w *cenzura*e aż trakcję zrywasz to i czas dużo gorszy
  • 0

#9 BeJot

BeJot
  • Forumowicz
  • 74 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:10, 14.03.2018

Hej panowie czy accord 8 2.0 w sedanie daje rade w tej budzie jakie spalanie i jak instalacja lpg do tego silnika sie sprawuje, przebieg 100tys i inny wlasciciel mowi ze jezdzi na pelnym syntetyku i pomimo tego bierze olej czy to norma w tym silniku

 

Do normalnej jazdy wystarczy -

Dużo łatwiej kupić zadbane 2.0 niż 2.4

LPG- super - spalanie  ok 11/12


  • 0

#10 5150

5150
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Birmingham
  • Silnik:2.4
  • Wersja:VIII
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:47, 16.03.2018

mnie tam nie bierze :) nie pałuje co prawda


  • 0

#11 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:53, 16.03.2018

mnie tam nie bierze  :) nie pałuje co prawda

 

Masz skrzynię AT ?


  • 0

#12 5150

5150
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Birmingham
  • Silnik:2.4
  • Wersja:VIII
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:56, 16.03.2018

2.4 manual w VIII 91k przebiegu
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq