Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wolno nagrzewające się wnętrze i silnik (2.2 i-DTEC 150KM)

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lewostronny

Lewostronny
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Albion
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:GT
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:12, 03.03.2018

Cześć

 

Ostatnio u nas chwyciła zima ;) i jeszcze bardziej niż przedtem zauważam, że dość wolno nagrzewane jest wnętrze samochodu, o wiele wolniej niż we wszystkich moich poprzednich autach oraz wielu innych, jakie znam. Podobnie jest za wskazaniem temperatury silnika na desce rozdzielczej. Do pracy mam ok. 4 km i zwykle dopiero pod koniec tej drogi robi się ciepło i wskazówka temperatury silnika rusza w górę. Czy to normalne w VIII-kach czy też coś w moim egzemplarzu jest nie tak?

 

pozdrawiam

Lewostronny


  • 0

#2 gruca8

gruca8
  • Klubowicz
  • 391 postów
  • Skąd:Zabawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Life Style
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:08, 03.03.2018

Sprawdź poziom płynu chłodniczego jeśli jest między min a max to winowajcą możne być termostat. Aby go sprawdzić musisz rozgrzać silnik i udać się w trasę na spokojna jazdę, jeśli temperatura silnika spadnie to termostat nie trzyma i jest do wymiany, natomiast jeśli silnik będzie trzymał temperaturę to oznacza, że dystans 4 km jest za krótki aby samochód się dobrze nagrzał


  • 0

#3 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2043 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:13, 03.03.2018

nic nie rób, 4 km to za krótki dystans aby nawet silnik benzynowy się nagrzał, a co dopiero diesel, u mnie w cr-v po 4 km o wskazówka od temperatury nawet nie dygnie, choc letnie powietrze juz leci z nadmuchów.


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#4 mrdax87

mrdax87
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Rzeszów, UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:13, 02.01.2019

A wie ktoś może jaka jest prawidłowa temperatura płynu w rozgrzanym silniku 2.2.idetec ? Ostatnio po dłuższej trasie jazda spokojna sprawdziłem i pokazało 78 stopni. Czy to nie za mało? Z nawiewów leci ciepłe powietrze nagrzewa się raczej normalnie. I jakie mogą być konsekwencje jazdy z taką temperatura jeśli jest za niska?
  • 0

#5 Oggo

Oggo
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Uk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX-GT
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:13, 09.01.2019

78 stopni to najprawidłowiej jak byc powinno w tym silniku


  • 0

#6 jendrek.pzl

jendrek.pzl
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Chełm Piaski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 01:04, 10.01.2019

Oggo słusznie mówi o nagrzewaniu tej jednostki,u mnie też tak się nagrzewa.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq