Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Ssący UFO

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Juras30

Juras30
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:52, 01.03.2018

Hej wszystkim. Mam możliwość kupna kolektora ssącego RSP hf1 po portingo( TyperR FN2).

A więc... Czy jest sens montowania takiego ssaka do accorda z K24A3 ? 

I ile można ugrać KM i NM +/- ?

Dzięki z góry za info. Pozdrawiam.


Użytkownik Juras30 edytował ten post 22:54, 01.03.2018

  • 0

#2 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:59, 01.03.2018

Tak jest sens + do tego reflesz i dolot i będzie już fajne.

Jaki koszt ??
  • 0

#3 Juras30

Juras30
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:53, 01.03.2018

Cena to 950 polskich cebulionów ;-) Ale zastanawiam się czy nie lepiej by było załadować ssaka PRC z dc5 typeR ??


  • 0

#4 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:04, 02.03.2018

Na civicklubie stoi taki kolek za 650zł.

Powinien być fajny mod:)


  • 0

#5 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:18, 02.03.2018

Na civicklubie stoi taki kolek za 650zł.

Powinien być fajny mod:)

Za taką cenę to na 100% surowy RSP.

 

Jestem zdania, że 950 za RSP po portingu, to tanioszka.

Ja sam goły RSP kupiłem za 600 i kolejne 600 za sam porting.


  • 0

#6 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:22, 02.03.2018

Na portki nie zwróciłem uwagi. Pytanie jak zrobiony porting - czy standardowo wiertara w dłoń i do boju. Czy też pomiary przepływów i takie tam głupoty ;)


  • 0

#7 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:27, 02.03.2018

Porting to rozwiercenie trabek w środku i polerowanie więc to nie taka proste jak się wydaje . 650 to na pewno surowy . Sam mam po portingu i wiem ile mnie to kosztowało. I czasem sam myślę że nie sprzedać swojego i kupić inny =) na próbę
  • 0

#8 Juras30

Juras30
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:33, 05.03.2018

A jak z przpustnicą podejdzie p&p ta z 3.5 v6 (65mm) z adapterem pod RSP ?


A jak z przpustnicą podejdzie p&p ta z 3.5 v6 (65mm) z adapterem pod RSP ,czy muszę mieć tą z cifa lub accorda 8 gena?

Użytkownik Juras30 edytował ten post 11:10, 05.03.2018

  • 0

#9 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 11:28, 05.03.2018

Adaptera nie trzeba
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#10 Juras30

Juras30
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:06, 05.03.2018


Ok dzieki...Co do reflasha to jezeli byl robiony przed modami i jeszcze teraz doloze ssacy to i tak nie ma sensu robic ponownie (poprawiac)? Dobrze mysle?[/quote]Ok dzieki...Co do feflasha to jezeli byl robiony przed modami i jeszcze teraz doloze ssacy to i tak nie ma sensu robic ponownie? Dobrze mysle?

Użytkownik Juras30 edytował ten post 18:12, 05.03.2018

  • 0

#11 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 18:17, 05.03.2018

Tak jak myslisz.
Nie wazne czy przed ssacym czy po wazne ze zrobiony.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#12 total_psotal

total_psotal
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:WD
  • Silnik:mam
  • Wersja:taka z 4 kołami
  • KM:50+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:0
  • Nadwozie:Malowane
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:54, 06.03.2018

A mi się wydaje, że właśnie powinna być jeszcze raz ogarnięta mapa, może nie będzie to pełny reflash, ale jakieś korekty mogę być potrzebne. Reflash jest właśnie po to żeby maksymalnie dostroić wszystkie elementy, żeby działało to możliwe efektywnie. Z tego co się orientuję, to trochę inaczej chłopaki przygotowuję mapę pod serię, inaczej pod 4-2-1 etc. Co do samego ssaka, to nie jestem 100% pewny, może wypowie się któryś z kartografów?


  • 0

#13 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 11:47, 06.03.2018

Przy grupowych reflash-ah od saszy nie wazne bylo co masz zrobione byla jedna wersja.
Chyba tylko Ralfi jezdzi po refleszu i dogrywa .
Wiec jak byl jego reflesz to moze cos poprawic jesli od saszy to jezdzic i tez bedzie ok.
Ssący niewiele zmienia i silnik z czasem dopasuje korekty do nowego ssaka.
Wiem bo tak tez mialem.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#14 total_psotal

total_psotal
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:WD
  • Silnik:mam
  • Wersja:taka z 4 kołami
  • KM:50+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:0
  • Nadwozie:Malowane
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:05, 06.03.2018

No jak jest gotowiec bez żadnych korekt, to ponowne wgranie tej samej mapy nic nie zmieni, więc tak jak piszesz. Ale jeśli są robione korekty, a każdy zabieg coś w silniku "miesza", to warto to zgrać do kupy ;) 


  • 0

#15 Juras30

Juras30
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:20, 07.03.2018

Reflash był robiony przed moim zakupem na totalnej serii...
Dokładnie robil go muzyczka...
Pewności nie mam czy to on bo jak pisałem do niego to powiedział że być może .,lecz juz nie pamięta...Auto kreci sie do 7800+/- wiec raczej byl robiony
W aucie teraz doszło lekki zamach,wydechowy 4221,wieksza przepustnica J35,cai no i teraz planuje wsadzić ssacy portowany z ufo...Raczej takie podstawowe rzeczy.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq