Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wycie w prawym kole i stukanie przy skręcaniu

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 LukAco

LukAco
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:ok. Minsk Mazowiecki
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:40, 27.02.2018

Witam.Ostatnio w mojej hondzie zda się słyszeć jakieś dziwne wycie w prawym kole. Wymieniłem łożysko ale nie pomoglo. Zmieniłem opony bo to może one były winne lecz wycie nie ustało. Dodam że wycie nastaje wraz z prędkością. Do tego przy ruszaniu i szybkim skręcaniu w lewo coś stuka właśnie w okolicach prawego koła. Podejrzewam przegub ale czy to wycie też może być tym spowodowane. Doradzcie panowie.
  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:44, 27.02.2018

Szarpaki na stacji i ruch prawo lewo.
Kładziesz rękę na górze opony. Jak poczujesz przeskoki to łożysko.
U mnie BTA wytrzymało 10 tys i miała luz ale nie buczało.
Jakiej firmy łożysko masz założone?
  • 0

#3 LukAco

LukAco
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:ok. Minsk Mazowiecki
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:49, 27.02.2018

Maxgear
Jeszcze jest coś takiego że gdy leciutko ruszę kierownicą w prawo podczas jazdy to wycie jest cichsze
  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 07:15, 28.02.2018

To masz na 99% znów łożysko do roboty, 

Kupuj SNR/NTN i nic innego.


  • 0

#5 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:09, 28.02.2018

...ale pisał,że wymienił
  • 0
                       

#6 LukAco

LukAco
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:ok. Minsk Mazowiecki
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:52, 28.02.2018

Łożysko zmienione. Jadę zaraz na stację więc napiszę co mechanik stwierdził
  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 11:18, 28.02.2018

Pisał, że wymienił, ale na Maxgear.

Znajomy zmienił kiedyś łożyska z tyłu w passacie i 2 dni później zmieniał drugi raz - wżery w bieżniach się porobiły.
Ja zmieniałem na BTA i wytrzymało 10tyś km 

Więc zmiana na Maxgear raczej nie była dobrym wyborem.

 

...ale pisał,że wymienił

 

Maxgear

 


  • 0

#8 LukAco

LukAco
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:ok. Minsk Mazowiecki
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:45, 28.02.2018

Byłem na stacji. Podnieslismy auto na lewarek i ogień. Łożysko,ale w lewym kole. Dźwięk tak się odbijał że było słychać w prawym albo jestem głuchy na lewe ucho. Oczywiście prawy przegub też do roboty tylko który tak może klekotać wewn. czy zewn.?
  • 0

#9 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 12:28, 28.02.2018

Słyszysz zewnętrzny

Czujesz na kierownicy wewnętrzny


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq