XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Jest niedobrze, oj niedobrze! Pomóżcie
#1
Napisano 09:46, 18.11.2008
Zaczęło się od tego, że gdy odbierałem auto od "gazowników" to pan powiedział, że auto może więcej palić bo coś się dzieje z sondą lambda. Po pytaniu dlaczego nic się nie działo na benzynie (nie wyrzucał check'a) powiedział że po założeniu gazu sonda staje się bardziej czuła bo wyższa temp itp. Pomyślałem OK zobaczymy ile będzie palił a potem może coś z tym zrobię. jakież było moje zdziwienie gdy po ujechaniu kilkunastu km auto zaczęło szarpać przy 3 tys i przestawało były to delikatne szarpnięcia. Był piątek po 20, postanowiłem jechać do domu i w poniedziałek odwiedzić "gazowników". Do poniedziałku trochę przybyło dodatkowych atrakcji tj. po nagrzaniu auto nie ma wolnych obrotów, szarpie w coraz większych zakresach obrotów i ogólnie jest bleee. Zadzwoniłem do miłego pana "gazownika" w poniedziałek i przedstawiłem sprawę. On na to że to wina świec bo nie wiadomo kiedy były zmieniane, zapytałem dlaczego na benzynie jedzie normalnie na to on że gaz potrzebuje "dużej" i precyzyjnej iskry, po chwili rozmowy przypomniał sobie o sondzie i powiedział że to wina sondy (o świecach już nie mówił). Jeszcze u niego nie byłem, ale nie wiem co robić. Każdy mi radzi żeby ich za ryj i niech naprawiają bo mogli nawet spalić (uszkodzić ) sondę, fakt jest faktem że oddawałem auto jeżdżące a po zapłaceniu sporej kasy auto nie chce dobrze jeżdzić ani na benzynie ani na gazie. Dodam że koszt sondy oryginalnej jest wysoki, czy kupić odpowiednik innej firmy? Nie wiem co robić. POMÓŻCIE !
#2
Napisano 17:34, 18.11.2008
Kolego napisz co masz zamontowane, jaką instalację (sterownik), jaki reduktor (firma, model) oraz jakie elektrozawory (wtryskiwacze).
Pierwszą rzeczą pewnie będzie to, że wstawili Ci reduktor o za małej wydajności. Wydajność reduktora pewnie do 90KM, a u Ciebie 147KM. Przy większych obrotach reduktor nie wyrabia, ciśnienie gazu spada i jest padaka, bo brakuje mocy. A w takim wypadku ustawienie map wtrysków jest nierealne.
Ja mam instalację opartą na Stag 4 i jedzie jak burza. Do odcięcia jest moc
ps. podaj ludziom namiar na tych partaczy, żeby inni mogli ominąć szerokim łukiem.
Do zobaczenia na trasie.
#3
Napisano 09:18, 19.11.2008
Co ciekawe po wczorajszej wizycie okazało sie, że sonda jednak działa! Przeprogramowali system lub wgrali go od nowa (a tak w ogóle to lambda nie ma zbyt dużego wpływu na pracę sekwencyjnego LPG, podobno).
Firma która montowała mi instalacje to nie do końca druciarze, bo słyszałem same dobre opinie o nich znajomy dwa auta ma od nich i lata, pomimo tego nerwa mi ruszyli. Co sie okazało wczoraj tak jak napisałeś pablo.see o przewodach i świecach. Gość po ustawieniu softa, popsikał niebieskawym płynem przewody wys nap i na chwile zgasił światło. Na przewodach wyładowania skakały jak na choince, widziałem to na własne oczy także chyba tutaj raczej jest problem, świece sprawdziłem →NGK stan bdb.
Dlatego też pytam wszystkich w jakie przewody warto zainwestować.
Ps Autko jedzie normalnie tylko przy 3 lub 3,5 tys obr ma taki szarpnięcia, może nowe przewody pomogą
#4
Napisano 12:13, 19.11.2008
Pozdrowienia z kresów wschodnich :]
#5
Napisano 12:44, 19.11.2008
radek81 gdzie w Lublinie można niedrogo kupić przewody?
#6
Napisano 14:05, 19.11.2008
Nie powinno być problemu do Twojego modelu. Dobór radzę tylko wg katalogu a nie na oko czy pasują. Te które mi zakupiono na początku ciężko wchodziły na dekiel od zaworów, ale po kilkukrotnym dociśnięciu po ich rozgrzaniu jest super na ciasno. Z tego co sobie przypominam to kilka dni musiałem na nie czekać bo nie miali od ręki i na zamówienie, ale cena była dużo bardziej przystępna niż NGK a jakość porównywalna, no i made in Japan
Pozdrowienia z kresów wschodnich :]
#7
Napisano 22:00, 19.11.2008
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#8
Napisano 23:17, 19.11.2008
#9
Napisano 09:18, 20.11.2008
Gość po ustawieniu softa, popsikał niebieskawym płynem przewody wys nap i na chwile zgasił światło. Na przewodach wyładowania skakały jak na choince, widziałem to na własne oczy także chyba tutaj raczej jest problem, świece sprawdziłem →NGK stan bdb.
Siwy przecież Sopelblue napisał jak powyżej, więc nie ma co sprawdzać. Są do wymiany bo mają przebicia. Czy wymiana pomoże w tym przypadku czy nie to przewody są do wymiany i to było widać naocznie nawet
Pozdrowienia z kresów wschodnich :]
#10
Napisano 11:19, 20.11.2008
Ps znowu pojawił się check i auto na jałowym biegu ma obr około 200 - b niskie, nadal szarpie. Na dodatek nie mogę wykasować checka, boję się zdejmować klemy. bo podobno potem coś z radiem jest nie tego.
#12
Napisano 12:17, 20.11.2008
#13
Napisano 15:01, 20.11.2008
#14
Napisano 15:46, 20.11.2008
http://www.honda.lub...opic.php?t=1919
Pozdrowienia z kresów wschodnich :]
#15
Napisano 15:53, 20.11.2008