Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

K20A6 nie równa praca dziwna reakcja na gaz

VII obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mulder

Mulder
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 16:54, 24.02.2018

Witajcie, mam kilka problemów z swoim accordem, od pewnego czasu auto nie równo pracuje na wolnych obrotach telepie delikatnie silnikiem na LPG jest to dużo bardziej wyczuwalne tak jakby nie dopalał na 1 gar co zrobiłem:

1. Wymiana świec na NGK

2. Zawory były robione jakieś 7tyś temu

3. Jeździłem na BP by sprawdzić czy to mapa się nie rozjechała.

( myślę że mogą być winne cewki ma ktoś ile powinny mieć cewki Omów ?)

Drugim problemem jest chyba potencjometr przepustnicy mam dziwne odczucie autem nie da się jeździć muszę tylko muskać gaz jazda w korku jest strasznie uciążliwa. Dodając troszkę gazu dosłownie milimetr auto od razu reaguje tak jakbym wcisnął troszkę mocniej. Jak jadę w korku to muszę cały czas puszczać pedał i jak tylko go dotknę leciutko to auto od razu przyspiesza mocno nie da się jechać z tą sama prędkością np 22-30km na godzinę. Mój sterownik gazowy LPGTECH czyta że położenie przepustnicy na biegu jałowym to 10% a otwarcie na max to 90% czy to poprawne wartości?.Może wystarczy wyczyścić przepustnice ?.

Kolejnym problemem są obroty jak wciskam sprzęgło a auto jedzie to utrzymuje się one w granicy 1000-1200 spadają dopiero po zatrzymaniu auta  na 750 czy to normalne ?. Z góry dziękuję za wszelką pomoc ! :)


  • 0

#2 chachor

chachor
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:59, 24.02.2018

Na luzie sie nie jeździ, z obrotami tak będzie, ustabilizują sie dopiero po zatrzymaniu samochodu.

Sent from ONE+
  • 0

#3 Mulder

Mulder
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 18:47, 24.02.2018

Nie napisałem, że jeżdżę na luzie, chyba wciskasz sprzęgło jak dojeżdżasz do świateł wtedy obroty nie opadają do 750-800 tylko utrzymują się 1000-1200. Jak jeździsz inaczej to chyba automatem.


Użytkownik Mulder edytował ten post 18:47, 24.02.2018

  • 0

#4 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:40, 24.02.2018

Nie napisałem, że jeżdżę na luzie, chyba wciskasz sprzęgło jak dojeżdżasz do świateł wtedy obroty nie opadają do 750-800 tylko utrzymują się 1000-1200. Jak jeździsz inaczej to chyba automatem.

 

Tak ma być- działa prawidłowo.

 

Od czyszczenia przepustnicy i silniczka krokowego bym zaczął :)

Może masz za mocno naciągniętą linkę w przepustnicy że tak ostro reaguje (zakładając że masz na linkę). Pod maską jest regulacja - może wystarczy delikatnie poluzować.


  • 0

#5 chachor

chachor
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:19, 25.02.2018

Przerwy na świecach zrób 0.8mm

Sent from ONE+
  • 0

#6 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:29, 25.02.2018

Nawet jeśli to cokolwiek pomoże to nie jest to rozwiązanie.
Silnik ma działać prawidłowo na 1,1
  • 0
                       

#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:35, 25.02.2018

Jesli regulacja linki nic nie da to wyczysz potencjometr. Odcinasz na srodku bo i otwiersza a potem na silicon sklejasz
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#8 Mulder

Mulder
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 10:27, 25.02.2018

Zmieniłem na 0,8 nic to nie dało wróciłem na 1,1. auto było zamulone w dolnym zakresie i bardziej telepało silnikiem. Podczas normalnej jazdy auto jedzie dobrze wkręca się ładnie do końca  jeżdzę na PB by wykluczyć LPG.Zapomniałem o lince jutro sprawdzę czy nie jest napięta za bardzo.Żadnego check nie ma za tydzień bd miał HDS to podłącze zobaczę, kolega ma jeszcze podjechać podmienię cewki na chwilę na jego zobaczę. Wyczyszczę przepustnicę i Idle Air Control Valve i PCV odpowietrzenie skrzyni korbowej. Jeśli te zabiegi nie pomogą to test sprężania na cylindrach i będę musiał sprawdzić zawory. Dziękuje wszystkim za odpowiedzi macie jeszcze jakiś pomysł? MAP podmienić?

 

w tym filmie gość miał ten sam problem z obrotami udało mu się go rozwiązać poprzez regulację czujnika położenia przepustnicy.https://www.youtube....h?v=X4i95YJk4As


Użytkownik Mulder edytował ten post 12:06, 25.02.2018

  • 0

#9 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:12, 25.02.2018

Czujnik położenia przepustnicy (TPS) nawet bym nie dotykał póki co. Fabryka go montuje na stałe i tam nie ma regulacji. Trzeba przerabiać mocowanie. Coś jest nie tak że na zamkniętej przepustnicy pokazuje 10% otwarcia - to jakaś lipa i trzeba znaleźć przyczynę.

1. Wykręć przepustnicę, wyczyść, złóż - może być syf i się nie domyka.

2. Przy okazji 1-szego sprawdź linkę po wyczyszczeniu i założeniu przepustnicy.

 

Żadnych kombinacji z podmianami, świecami i zamianami bym nie robił bo to zaciemni obraz problemu. 


  • 0

#10 Mulder

Mulder
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 18:19, 25.02.2018

Jeszcze jedna rzecz mnie dziwi w LPGTECH watrości sondy 1 i sondy 2

 

SONDA 1. na gazie wartości po 40stopniach  2,14    ciepły -2,24V Benzyna  zimny 1,45 ciepły od 2,70V

 

Sonda 2. Zimy 4,60V po przejściu na gaz 4,96V i tak stoi nie zmiennie 

 

Czy to poprawne wartości ? . Chyba, że gazownik nie podłączył sondy.


Użytkownik Mulder edytował ten post 19:10, 25.02.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq