Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Projekt customowego wydechu.

VII wydech custom k20a6 dwie rury

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Mescam

Mescam
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Żyrardów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:59, 24.02.2018

Witam. 
W niedalekiej przyszłości zamierzam uspawać sobie nowy układ wydechowy do mojej Hondy.

Obecny jest całkowicie źle zrobiony ponieważ w ogóle nie jest obsadzony w tunelu do tego przeznaczonym,

tylko o całą średnicę rury za nisko, co przy obniżonym zawieszeniu skutkuje otarciami i uderzaniem o przeszkody.
Czemu tak zrobiono? Nie wiem.

 

Aktualnie cały wydech jest seryjny za wyjątkiem końcowego tłumika który daje dosyć przyzwoity basowy dźwięk na niskich obrotach a jednocześnie przyjemny ryk VTEC-a od 5000 w górę.

 

Zaplanowałem sobie to tak że swoją modyfikację zacznę zaraz za środkowym tłumikiem

(wyczytałem HAKP że ów tłumik jest najważniejszy). Więc zaraz za nim zamierzam umieścić rozgałęzienie (tzw. portki) które wykonałem tak:

 

421b749256b8.jpg

 

Następnie łagodnymi kolankami

fb0bdf5e4407.jpg

obydwie rury poprowadzić na jedną i drugą stronę samochodu gdzie umieszczę takie dwa tłumiki

a285b51d8196.jpg

do środka których zastosuję wygłuszenie na zasadzie tłumika firmy Flowmaster Super 44

FM_Super_44_Cutaway2.jpg

 

Całość zakończę końcówkami o średnicy 63mm

 

 

Całość będzie wykonana z rury kwasoodpornej 316 o śrenicy 60,3 mm i spawać będę również kwasowym spoiwem.

Zastanawiam się co może z tego wyniknąć a bardzo boję się że wyjdzie paskudny dźwięk :D

 

Co myślicie? Może warto zrezygnować również ze środkowego tłumika?

Pozdrawiam.


Użytkownik Mescam edytował ten post 16:00, 24.02.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, wydech, custom, k20a6, dwie rury

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq