witam
a ile ta naprawa cie kosztowała? w sumie to najbardziej interesuje mnie koszt związany z turbo i tuning.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 22:40, 20.04.2016
witam
a ile ta naprawa cie kosztowała? w sumie to najbardziej interesuje mnie koszt związany z turbo i tuning.
Dobrze zestrojony Accordeon brzmi jak Stradivalius... - a mój diesel klekocze hihihi
Napisano 22:49, 20.04.2016
Nie pamiętam dokładnie, ale chyba coś ok 3-4 tys całość w tym tuning i naprawa turbo z setkami testów na hamowni.
Napisano 18:13, 24.04.2016
Witam, podłączam się pod temat.
u mnie przy 172 tyś. km. też pojawił się błąd nieprawidłowego położenia regulatora sterującego łopatkami turbiny P00AF. Objaw brak mocy, trudne rozkręcenie powyżej 2000 obr/min.
Dodam że ten błąd pojawił się jak samochód był nowy (zimowy rozruch przy -20 st C) oraz przy 100 tyś. km (podczas szybkiej jazdy na autostradzie). W jednym i drugim przypadku szybka diagnoza w ASO, błąd uznano za chwilowy, skasowano i nie było problemu przez długi czas.
Tym razem wyskoczył również na autostradzie przy stałej prędkości jazdy. Podjechałem na szybko do ASO , ale za pierwszym podejściem błędu nie skasowano (nie wiem czy celowo zostawiono go, czy sam wracał, ale odebrałem auto z błędem). Po drugiej długiej wizycie uporano się z diagnostyką i odebrałem samochód bez błędu. Mechanik stwierdził turbina do regeneracji, wiesza się geometria turbiny (domyślam się że zabrudzone łopatki,ale mechanik zasiał niepewność czy nie jest problem z "gruszką sterującą").
Miałem tydzień czasu między jedną a drugą wizytą (jeździłem autem z błędem- dokładniej po odpaleniu działał z pełną mocą, świecił "czek engine", przy jednostajnej, spokojniej jeździe szybciej łapał błąd i spadek mocy niż przy dynamicznej)
Sporo szukałem informacji co zrobić z turbiną. Cena nowej w ASO to 10 tyś zł (masakra), regeneracja też nie do końca pewna (Garrett nie sprzedaje części do swoich turbin- przynajmniej takie info na różnych forach znalazłem, również ciężko znaleźć solidna firmę regenerującą,co potwierdziła wypowiedź pracownika jednej z większych firm w tej branży). Podpytuje dystrybutora Garrett, ponoć można kupić po regeneracji fabrycznej.
Do tej pory błąd nie wrócił (zrobiłem kilkaset km), jednak martwi mnie trochę dość spora ilość oleju karbowanej rurze dolotowej (od strony wydechu jeszcze nie sprawdzałem), szczególnie że mam nowy DPF.
Mam pytanie, czy jest wymagana adaptacja pod kompem tego czujnika położenia łopatek po wymianie turbiny (zakładając że instalujemy kompletną i sprawną turbinę, z prawidłowo wyregulowaną "gruszką sterującą")?
Czy wystarczy tylko prawidłowo "zainstalować mechanicznie" turbinę?
Użytkownik mike_dh edytował ten post 18:16, 24.04.2016
Napisano 05:50, 31.05.2016
Napisano 08:48, 10.06.2016
Witam mam problem z swoja accord mianowicie słabo wkręca się na obroty...... nie wiem co to może być żaden błąd się nie świeci ani nic.... proszę o pomoc
Napisano 22:42, 13.06.2016
Wystarczy zamontować i tam nie ma czujnika tylko zawór sterujący zmienną geometrią.
Oczywiscie ze jest czujnik- kopiowania polozenia turbo ktory nadozruje polozenie ciegna vnt, spotkalem sie juz z uszkodzeniem
Napisano 11:57, 20.01.2017
Witam.
Mialem podobny problem jak koledzy juz opisuje.
Najlepiej miec kompa pod reka diagnoza bedzie latwiejsza.
U mnie pokazywalo problem z wtyczka jednej ze swiec, przy kazdym czyszczeniem bledow inna swiec wyskakiwala sprawa prosta przekaznik do wymiany, kupilem z drugiej reki £80.
Sprawdzilem tez swiece mulitimetrem jedna miala zla wartosc wiec wyminilem bo komlplet nie byl drogi.
Po jakis 2 tygodniach problem wrocil, jednakze tym razem blad byl jedynie na 3 swiecy, z poczatku bylem pewny ze uzywany przekaznik tez jest uszkodzony zamowilem wiec nowy orginalny £207, rowniez nie pomoglo.
a wiec wziolem sie za poprawianie wtyczek, na samych swiecach delikatnie je przygiolem wiec ciasno weszly, reszte pomiedzy przekaznikiem i komputerem wyczyscilem contact cleanerem, to ostatecznie rozwiazalo problem.
Sprawdzilem jeszcze raz przekazniki, orginalny usuniety z auta wyzucal blad odrazu, uzywany i nowy ktore kupilem byly OK.
Podsumowanie:
Jesli wyzuca rozne swiece to definitywnie przekaznik do wymiany i swiece do sprawdzenia.
Jesli tylko jedna ze swiec albo problem sie pojawia i znika po kilku startach auta, to proponuje poprawienie i wyczyszczenie wszystkich wtyczek. U mnie pomoglo
Pozdrawiam
Użytkownik jasiek9696 edytował ten post 14:23, 17.02.2017
Napisano 08:57, 03.02.2017
Odgrzewam temat.
Pojawia mi się komunikat "PGM-FI".
Może ktoś w Warszawie lub Piasecznie ma kabelek HDS i soft aby sprawdzić czy to świeca i jeśli tak to która?
Kabelek zamówiłem u chińczyka - ale zanim dojdzie minie "kilka" dni.
Pozdrawiam
Paweł
Błąd świecy nr 2.
Poprawione i przeczyszczone wtyczki.
Jak na razie błąd już się nie pojawia.
Użytkownik PW13 edytował ten post 14:54, 21.06.2018
Napisano 09:19, 30.09.2017
Witam.
Sprawa dotyczy accorda 2.2 iDtec 150km z 2009r. i przebiegiem 155 000km w automacie.
Parę tygodni temu zauważyłem niepokojące zachowanie podczas odpalania silnika. Do tej pory odpalał od razu uzyskując obroty biegu jałowego 750 obr/min, a teraz jest tak, że dusi się na początku na obrotach ok. 600 i skokowo wchodzi na 650, 700, 750. Są to wartości przyblizone, ale tak to mniej więcej wygląda na obrotomierzu. Silnik przy tym przez pierwsze 3s tak jak by chciał wejść na obroty,a nie umiał. Pracuje nierowno, ale nie gaśnie.
Dzieje się tak zazwyczaj rano, ale nie koniecznie zawsze. Teraz zrobiło się chłodniej. Może ma to związek z temperaturą zewnętrzna.
Na forum znalazłem sporo tego typu zachowań, ale w silnikach na PB. Tam problem jest znany i do rozwiązania.
Jak to wygląda w silniku iDtec?
Napisano 13:12, 30.09.2017
Filtry paliwa i powietrza czyste?
Napisano 14:21, 30.09.2017
Oczywiście. Nawet wymienione kilka tygodni temu.Filtry paliwa i powietrza czyste?
Napisano 16:47, 30.09.2017
Napisano 18:43, 30.09.2017
Napisano 19:06, 30.09.2017
Też bym stawiał na świece. W nowoczesnych silnikach diesla świece żarowe grzeją nie tylko gdy jest zimny silnik, ale też w określonych warunkach przy ciepłym silniku. Wszystko po to, żeby spaliny były czystsze. Może też być kiepskie paliwo, zatankuj gdzieś indziej na dobrej stacji. Może w układzie wtryskowym naodkładało się osadów, kup jakiś specyfik do czyszczenia układu. Koszt niewielki, a duże potencjalne zyski. Zobacz, czy EGR nie jest zasyfiony.
Napisano 21:43, 30.09.2017
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych