Witam,
to co opisujesz jest bardoz dziwne. Na pewno to auto ma 60tys przebiegu?
PGM-FI tak kiedyś honda oznaczała programowany układ wtrysku paliwa.
Jak traci moc to dokrecic motor wyżej niż 2tys obr?
Te błędy rozszyfrowałeś co znaczą?
Ta stała prędkość to tak jakby błąd sonda lambda łapała. Katalizor i ten nieszczęsny DPF masz sprawny??
Witaj,
Błędy rozszyfrowane - P00AF - czujnik położenia elementu sterującego doładowaniem turbosprężarki ; nieodpowiedni
P0670 - obwód modułu sterującego świecami żarowymi / otwarty.
Auto nie wygląda jakby miało więcej niż 60-80 tyś, co potwierdziła stacja diagnostyczna.
Jak straci moc to ciężko wykręcić powyżej 2 tyś.
Nie sprawdzałem katalizatora ani DPFa.
Cały czas chodzi mi po głowie ten bączek zwany też gruszką na turbinie czy przypadkiem on się nie przycina..