Witam dziś po odpaleniu autka pojawił się taki komunikat MPG-FI co to może być ? Silnik 2,2 150km
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 21:13, 28.12.2014
Witam dziś po odpaleniu autka pojawił się taki komunikat MPG-FI co to może być ? Silnik 2,2 150km
Napisano 09:20, 29.12.2014
Wyświetla się: w przypadku problemu z systemem sterowania silnikiem - odpal ze trzy razy, jak ciągle będzie się wyświetlał to od razu jedź powoli! do aso. Wyświetla się też kiedy nie ma paliwa a układ jest zapowietrzony (wtedy nie da się uruchomić silnika), albo zalane niewłaściwe np. biodiesel.
Użytkownik Heka edytował ten post 09:23, 29.12.2014
Napisano 09:30, 29.12.2014
Wyświetla się: w przypadku problemu z systemem sterowania silnikiem - odpal ze trzy razy, jak ciągle będzie się wyświetlał to od razu jedź powoli! do aso. Wyświetla się też kiedy nie ma paliwa a układ jest zapowietrzony (wtedy nie da się uruchomić silnika), albo zalane niewłaściwe np. biodiesel.
silnik odpala i pracuje równo a paliwo tankuje na orlenie
Napisano 09:41, 29.12.2014
Napisano 12:19, 29.12.2014
Użytkownik topss edytował ten post 12:21, 29.12.2014
Napisano 14:28, 29.12.2014
Mam to samo. Auto jeździ normalnie pali normalnie ma moc. Byłem na kompie w Kopexie w Katowicach ale zanim dojechałem to samo znikło. Powiedzieli ze to był błąd jednej świecy. Miało się już nie pokazywać a co jakis czas się zapala i samo gaśnie. Świece wymieniałem w czerwcu ale na jakieś z intrcarsu nie oryginalne tylko ngk chyba. Myślę że trzeba na oryginały wymienić i będzie ok. Pozdrowienia.
ile kosztuje taka usługa w serwisie ?
ile kosztuje taka usługa w ser
a nie mogli sprawdzić która to świeca i ją wymienić ?
Napisano 15:18, 29.12.2014
Świece wymieniałem w czerwcu ale na jakieś z intrcarsu nie oryginalne tylko ngk chyba. Myślę że trzeba na oryginały wymienić i będzie ok.
NGK jest w oryginale, przynajmniej w benzynie
Napisano 10:19, 30.12.2014
za diagnozę komputerową zapłaciłem 170 brutto. W momencie podpięcia wszystko było ok podobno. poprawili wtyczki i przez tydzień czy dwa wszystko było w porządku. no to jestem zdziwiony ze oryginał to też NGK bo na oryginałach które wymieniałem nic nie pisało poza jakimiś Japońskim bełkotem. nawet kolorystycznie inaczej wyglądały. Chyba że tylko nazwa producenta taka sama, a produkcja gdzieś w Chinach.
A moc wszystko masz?
Napisano 10:57, 30.12.2014
Napisano 23:31, 01.01.2015
Po niedzieli ruszam po mechanikach i dom odp. jaka diagnoza
Napisano 23:48, 31.05.2015
Witam wszystkich forumowiczów,
Kilka dni temu kupiłem Accorda po lifcie 2012 r., 2.2 diesel 150 KM. Problem w tym, że co jakiś czas traci moc, mam wrażenie, że nie pracuje turbina. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika wszystko jest w porządku. Zauważyłem jedną prawidłowość - jeżeli silnik jest na stałych obrotach, wówczas następuje ten problem (utrata mocy, zgaszenie silnika, ponowne uruchomienie i jest OK.). Byłem wczoraj w serwisie Hondy (Car-Partners Kraków) i dostałem opinię, która brzmi - usunięto błąd, jeżeli problem się powtórzy - do wymiany / regeneracji turbina. Błąd wyświetlił się po przejechaniu 50 m. od serwisu Hondy, ale silnik pracował prawidłowo. Cały czas świeci mi się pomarańczowa kontrolka silnika, żółta lampka informacyjna oraz napis PGM-FI. Jeżeli ktoś miał podobny problem, będę bardzo wdzięczny za sugestie,
Z góry dziękuje,
ziarek
Napisano 07:28, 01.06.2015
Sprawdź kod błędu na początek. ELM lub spinacz. Wtedy dopiero można gdybać co dalej.
Napisano 21:45, 01.06.2015
Sprawdź kod błędu na początek. ELM lub spinacz. Wtedy dopiero można gdybać co dalej.
BŁĘDY : P00AF , P0670
Dziś pojeździłem ostro po autostradzie i mam wrażenie, że dużo rzadziej następuje "utrata mocy / przejście w tryb awaryjny". Wcześniej musiałem zgasić i zapalić samochód, aby odzyskał moc kilka razy dziennie (ok. 10 razy), natomiast dziś problem wystąpił tylko raz. Myślicie, że ta szybsza jazda mogła mieć na to wpływ ? Samochód jest sprowadzony, ma mały przebieg (60 tys), myślę, że wcześniej jeździł tylko po mieście.
Użytkownik ziarek edytował ten post 19:32, 02.06.2015
Napisano 00:39, 03.07.2015
Podbiję temat i podzielę się kolejnymi doświadczeniami z moim problemem,
Zauważyłem, że jeżeli samochód trochę postoi (dzień lub dwa dni) problem pojawia się dużo częściej. Jeżeli auto się zagrzeje (wczoraj zrobiłem trasę 800 km na autostradach) problem występuje dużo rzadziej - na trasie 800 km musiałem zgasić / odpalić silnik ok. 5-7 razy, aby moc wróciła do normy. Jak samochód jest zimny po dłuższym przestoju to podczas jazdy po mieście na odcinku 10 km muszę gasić i zapalać prawie na każdych światłach, czyli w czasie ok 30 min 6-8 razy. Jak jeżdżę ze zmiennymi obrotami - problemu nie ma. Utrata mocy pojawia się zawsze jak stanę na światłach lub jadę na autostradzie przez dłuższy czas ze stałą prędkością ok 100 km / gdz.
Macie jakieś pomysły ?
Napisano 18:07, 03.07.2015
Witam,
to co opisujesz jest bardoz dziwne. Na pewno to auto ma 60tys przebiegu?
PGM-FI tak kiedyś honda oznaczała programowany układ wtrysku paliwa.
Jak traci moc to dokrecic motor wyżej niż 2tys obr?
Te błędy rozszyfrowałeś co znaczą?
Ta stała prędkość to tak jakby błąd sonda lambda łapała. Katalizor i ten nieszczęsny DPF masz sprawny??
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , wczoraj, 18:04 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych