Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Błąd/ Komunikat PGM-FI 2.2 D-DTEC DIESEL

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
73 odpowiedzi w tym temacie

#1 sylwek1

sylwek1
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Świętokrzyskie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:13, 28.12.2014

Witam dziś po odpaleniu autka pojawił się taki komunikat  MPG-FI  co to może być ? Silnik 2,2  150km

 


  • 0

#2 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 164
Wzorowa

Napisano 09:20, 29.12.2014

Wyświetla się: w przypadku problemu z systemem sterowania silnikiem - odpal ze trzy razy, jak ciągle będzie się wyświetlał to od razu jedź powoli! do aso. Wyświetla się też kiedy nie ma paliwa a układ jest zapowietrzony (wtedy nie da się uruchomić silnika), albo zalane niewłaściwe np. biodiesel.


Użytkownik Heka edytował ten post 09:23, 29.12.2014

  • 0
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#3 sylwek1

sylwek1
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Świętokrzyskie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:30, 29.12.2014

Wyświetla się: w przypadku problemu z systemem sterowania silnikiem - odpal ze trzy razy, jak ciągle będzie się wyświetlał to od razu jedź powoli! do aso. Wyświetla się też kiedy nie ma paliwa a układ jest zapowietrzony (wtedy nie da się uruchomić silnika), albo zalane niewłaściwe np. biodiesel.

silnik odpala i pracuje równo a paliwo tankuje na orlenie


  • 0

#4 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 09:41, 29.12.2014

No to jeśli komunikat nie znika to czeka Cię wizyta w serwisie
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#5 topss

topss
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Imielin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:turer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:19, 29.12.2014

Mam to samo. Auto jeździ normalnie pali normalnie ma moc. Byłem na kompie w Kopexie w Katowicach ale zanim dojechałem to samo znikło. Powiedzieli ze to był błąd jednej świecy. Miało się już nie pokazywać a co jakis czas się zapala i samo gaśnie. Świece wymieniałem w czerwcu ale na jakieś z intrcarsu nie oryginalne tylko ngk chyba. Myślę że trzeba na oryginały wymienić i będzie ok. Pozdrowienia.

Użytkownik topss edytował ten post 12:21, 29.12.2014

  • 0

#6 sylwek1

sylwek1
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Świętokrzyskie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:28, 29.12.2014

Mam to samo. Auto jeździ normalnie pali normalnie ma moc. Byłem na kompie w Kopexie w Katowicach ale zanim dojechałem to samo znikło. Powiedzieli ze to był błąd jednej świecy. Miało się już nie pokazywać a co jakis czas się zapala i samo gaśnie. Świece wymieniałem w czerwcu ale na jakieś z intrcarsu nie oryginalne tylko ngk chyba. Myślę że trzeba na oryginały wymienić i będzie ok. Pozdrowienia.

ile kosztuje taka usługa w serwisie ?


ile kosztuje taka usługa w ser

a nie mogli sprawdzić która to świeca i ją wymienić ?


  • 0

#7 ceerka

ceerka
  • Klubowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:18, 29.12.2014

Świece wymieniałem w czerwcu ale na jakieś z intrcarsu nie oryginalne tylko ngk chyba. Myślę że trzeba na oryginały wymienić i będzie ok.

NGK jest w oryginale, przynajmniej w benzynie :)


  • 0

#8 topss

topss
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Imielin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:turer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:19, 30.12.2014

za diagnozę komputerową zapłaciłem 170 brutto. W momencie podpięcia wszystko było ok podobno. poprawili wtyczki i przez tydzień czy dwa wszystko było w porządku. no to jestem zdziwiony ze oryginał to też NGK bo na oryginałach które wymieniałem nic nie pisało poza jakimiś Japońskim bełkotem. :) nawet kolorystycznie inaczej wyglądały. Chyba że tylko nazwa producenta taka sama, a produkcja gdzieś w Chinach. :) 

A moc wszystko masz?


  • 0

#9 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 10:57, 30.12.2014

Żadne Chiny :) NGK z tego co wiem idą na pierwszy montaż, a z tego co pamiętam, to nawet u mnie w manualu do mojego modelu są przez nich podane numery świec tego producenta :) robione są w Japonii (ciężkie w znalezieniu) i Francji (łatwiejsze) i podobno francuskie są bardziej awaryjne, lecz to tylko plotki, u mnie nie ma problemów.
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#10 sylwek1

sylwek1
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Świętokrzyskie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:31, 01.01.2015

Po niedzieli ruszam po mechanikach i dom odp. jaka diagnoza


  • 0

#11 ziarek

ziarek
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:48, 31.05.2015

Witam wszystkich forumowiczów,

Kilka dni temu kupiłem Accorda po lifcie 2012 r., 2.2 diesel 150 KM. Problem w tym, że co jakiś czas traci moc, mam wrażenie, że nie pracuje turbina. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika wszystko jest w porządku. Zauważyłem jedną prawidłowość - jeżeli silnik jest na stałych obrotach, wówczas następuje ten problem (utrata mocy, zgaszenie silnika, ponowne uruchomienie i jest OK.). Byłem wczoraj w serwisie Hondy (Car-Partners Kraków) i dostałem opinię, która brzmi - usunięto błąd, jeżeli problem się powtórzy - do wymiany / regeneracji turbina. Błąd wyświetlił się po przejechaniu 50 m. od serwisu Hondy, ale silnik pracował prawidłowo. Cały czas świeci mi się pomarańczowa kontrolka silnika, żółta lampka informacyjna oraz napis PGM-FI. Jeżeli ktoś miał podobny problem, będę bardzo wdzięczny za sugestie,

 

Z góry dziękuje,

 

ziarek

Załączone pliki

  • Załączony plik  11111.jpg   86,61 KB   35 Ilość pobrań

  • 0

#12 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 07:28, 01.06.2015

Sprawdź kod błędu na początek. ELM lub spinacz. Wtedy dopiero można gdybać co dalej.


  • 0

#13 ziarek

ziarek
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:45, 01.06.2015

Sprawdź kod błędu na początek. ELM lub spinacz. Wtedy dopiero można gdybać co dalej.

 

BŁĘDY : P00AF , P0670

 

Dziś pojeździłem ostro po autostradzie i mam wrażenie, że dużo rzadziej następuje "utrata mocy / przejście w tryb awaryjny". Wcześniej musiałem zgasić i zapalić samochód, aby odzyskał moc kilka razy dziennie (ok. 10 razy), natomiast dziś problem wystąpił tylko raz. Myślicie, że ta szybsza jazda mogła mieć na to wpływ ? Samochód jest sprowadzony, ma mały przebieg (60 tys), myślę, że wcześniej jeździł tylko po mieście. 


Użytkownik ziarek edytował ten post 19:32, 02.06.2015

  • 0

#14 ziarek

ziarek
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:39, 03.07.2015

Podbiję temat i podzielę się kolejnymi doświadczeniami z moim problemem,

Zauważyłem, że jeżeli samochód trochę postoi (dzień lub dwa dni) problem pojawia się dużo częściej. Jeżeli auto się zagrzeje (wczoraj zrobiłem trasę 800 km na autostradach) problem występuje dużo rzadziej - na trasie 800 km musiałem zgasić / odpalić silnik ok. 5-7 razy, aby moc wróciła do normy. Jak samochód jest zimny po dłuższym przestoju to podczas jazdy po mieście na odcinku 10 km muszę gasić i zapalać prawie na każdych światłach, czyli w czasie ok 30 min  6-8 razy.  Jak jeżdżę ze zmiennymi obrotami - problemu nie ma. Utrata mocy pojawia się zawsze jak stanę na światłach lub jadę na autostradzie przez dłuższy czas ze stałą prędkością ok 100 km / gdz.  

Macie jakieś pomysły ? 


  • 0

#15 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 18:07, 03.07.2015

Witam,

to co opisujesz jest bardoz dziwne. Na pewno to auto ma 60tys przebiegu?

PGM-FI tak kiedyś honda oznaczała programowany układ wtrysku paliwa.

Jak traci moc to dokrecic motor wyżej niż 2tys obr?

Te błędy rozszyfrowałeś co znaczą?

Ta stała prędkość to tak jakby błąd sonda lambda łapała. Katalizor i ten nieszczęsny DPF masz sprawny??


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq