Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Tłumik Aktywny

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jarocin81

Jarocin81
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive Navi ACC/CMBS
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:16, 17.02.2018

Cześć wszystkim, przeszukiwałem alli i przypadkowo wpadłem na tłumik aktywnym do montażu własnego. 

Oto linki:

https://pl.aliexpres...201930.html?spm

 

Raz spotkałem się z czymś takim podczas robienia przeglądu na stacji diagnostycznej. Koleś miał zamontowane w Audi. Silnik miał 2.0 a po załączeniu czegoś takiego wyło jak  RS. Pytanko mam, czy ktoś zakładał lub ma to w Hondzie ? Pieniądz nie duży ale mam obawy gdyż u nas na aukcjach cale zestawy aktywnych tłumików chodzi po ok 3 k.


  • 0

#2 Kubus88

Kubus88
  • Forumowicz
  • 203 postów
  • Skąd:okolice Radomia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:???
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:Aerodeck
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:23, 17.02.2018

Nie nazywał bym tego tlumikiem. Zwykła elektryczna przepustnica montowana przed wszystkimi tlumikami na przykład... Otwierasz i ryczy... Kwestia jeszcze szczelności tej przepustnicy po jednej czy dwóch zimach. Na innym forum były słabe opinie tego ustrojstwa. Z tym, że tam temat tyczyl się V8 więc to ryczenie ma sens.
  • 0

#3 Jarocin81

Jarocin81
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive Navi ACC/CMBS
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:49, 17.02.2018

Znaczy się ze masz to i z tego korzystałeś?
  • 0

#4 domino.pl

domino.pl
  • Forumowicz
  • 278 postów
  • Skąd:Kolwiek
  • Silnik:1,8
  • Wersja:AUDI TT 8n
  • KM:260
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:blaszane
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 13:49, 18.02.2018

Pierwsze primo:  na ile to wystarczy czasu pod względem szczelności i sprawności działania?

Drugie primo : kwestia gabarytów i miejsca montażu.

 

W pierwszym aucie jakie miałem, wywaliłem ostatni tłumik, wstawiłem prostą rurę z końcówką. I tak zostało. W acco VII 2.0 też tak zrobiłem, ale jednak zajefajnym rozwiązaniem było by wstawienie tego ustrojstwa za katalizatorem. Ale to byłby hardcor. Dużo basu i darło by się przeokropnie na wysokich obrotach. 

 

Można by się pokusić tuż przed ostatnim tłumikiem. Swojego acco przetestowałem jak ryczy bez ostatniego tłumika. Jak ktoś nie wie, trzeba ciąć. Ale to nie problem w takim starym aucie :-)


  • 0

**************************************************
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq