Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Odpowietrzenie zbiornika paliwa - problem?

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Carat

Carat
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:39, 15.02.2018

Witam wszystkich.
Jestem szczęśliwym użytkownikiem Accorda VIII gen. z silnikiem 2.0. Na razie się poznajemy :)
Mam jednak pewien problem/pytanie. Czy normalne jest, że przy odkręcaniu korka wlewu paliwa słyszę, że w układzie panuje bardzo duże podciśnienie (gwałtowny i głośny syk)? Nie spotkałem się z tym zjawiskiem w innych popyrzednich moich samochodach, szczególnie przy niskich temperaturach. Jeżeli jest ok (ten typ tak ma :)) to będę musiał się przyzwyczaić. Ale jeżeli jest to objaw nieprawidłowego odpowietrzenia zbiornika to mam pytanie. Jak realizowane jest odpowietrzenie? Przez korek czy dodatkową rurkę? Jeżeli przez rurkę, to gdzie jej szukać/udrożnić?
Z góry dziękuję za pomoc Szanownych Kolegów.
Pozdrawiam
  • 0

#2 grzegorz_k

grzegorz_k
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII LIFESTYLE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:57, 15.02.2018

TTM, mam viii 2.0 od 2,5 roku, zawsze słysze ten dźwięk przy odkręcaniu korka zatem musisz się jednak przyzwyczaić :) 


  • 0

#3 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:00, 15.02.2018

Normalne, nie tylko w Acco, w jazzie jest to samo..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#4 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 530 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:48, 15.02.2018

U mnie tak samo, wiec to normalne.
  • 0

#5 automobilS

automobilS
  • Forumowicz
  • 328 postów
  • Skąd:Poznań, Ck
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:51, 16.02.2018

prawidłowo.  w zbiorniku ma panować lekkie podciśnienie.


  • 0

#6 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 14:37, 16.02.2018

Jest na to rozwiązanie - zawsze tankować pod korek i dolewać co 100 km :D


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq