XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 13:09, 14.02.2018
#2
Napisano 13:51, 14.02.2018
Wykręć i zobacz czy da się je wylutować.
Na drugim końcu powinien być przylutowany drucik od szczotki.
Wtedy same szczotki zmieniasz.
W civicach V gen tak się dało robić. W acco nie wiem ale powinno być podobnie.
Jak wyjmiesz i pojedziesz do punktu gdzie naprawiają alternatory to powinni zrobić w niewielkich pieniądzach od ręki.
#3
Napisano 14:01, 14.02.2018
https://zapodaj.net/...5845c2.jpg.html
#4
Napisano 14:25, 14.02.2018
wrzuć więcej zdjęć
Bo na tej fotce wyglada to trochę jak taśma od szczotki:
004353.jpg 23,85 KB 3 Ilość pobrań
#5
Napisano 20:24, 14.02.2018
#6
Napisano 21:12, 14.02.2018
szczotki jak w każdym alternatorze da się wymienić na nowe( szczotki muszą być miedziano-węglowe) trochę zabawy i popatrz dobrze, przewód (linka nie może być przylutowana a jedynie zgrzew) połączenie się rozleci przy lutowaniu a linka stwardnieje musi być miękka. Jesli nie masz narzędzi do tego rodzaju urządzenia to oddaj do zakłady naprawczego.
krzysiek
#7
Napisano 21:27, 14.02.2018
szczotki jak w każdym alternatorze da się wymienić na nowe( szczotki muszą być miedziano-węglowe) trochę zabawy i popatrz dobrze, przewód (linka nie może być przylutowana a jedynie zgrzew) połączenie się rozleci przy lutowaniu a linka stwardnieje musi być miękka. Jesli nie masz narzędzi do tego rodzaju urządzenia to oddaj do zakłady naprawczego. W rzeszowie jest to np. bendliks.
Z tym lutowaniem to trochÄ™ przesadzasz kolego.
#8
Napisano 21:49, 14.02.2018
szczotka podczas ładowania sie nagrzewa (jest bardzo gorąca) pracuje cały czas od odpalenia silnika. pracuję w takiej firmie więc nie przesadzam a cyna (lutowanie wytrzymuje temperaturę do około 230 stopni) a po za tym linka robi się sztywna od cyny i kalafoni i nie spełnia się w roli ogranicznika wypadnięcia szczotki ze szczotkotrzymacza
krzysiek
#9
Napisano 22:00, 14.02.2018
Z twardnieciem linki faktycznie masz rację, jak ktoś z lutowalem nie miał za dużo do czynienia to może ja naszych za mocno cyną ale da się to zrobić dobrze.
#10
Napisano 22:08, 14.02.2018
#11
Napisano 22:10, 14.02.2018
Ja nie twierdzę że się nie da, robię to prawie codziennie ale jesli ktos nie ma wprawy to porozwala więcej niż naprawi i wtedy kupi cały alternator chodzi mi tylko o to a koszty w profesjonalnym zakładzie z wymianą łożysk sprawdzeniem komutatora i wymianą szczotek to około 150-170 zł. nie chcę nikogo urazić
krzysiek
#12
Napisano 00:08, 15.02.2018
szczotka podczas ładowania sie nagrzewa (jest bardzo gorąca) pracuje cały czas od odpalenia silnika. pracuję w takiej firmie więc nie przesadzam a cyna (lutowanie wytrzymuje temperaturę do około 230 stopni) a po za tym linka robi się sztywna od cyny i kalafoni i nie spełnia się w roli ogranicznika wypadnięcia szczotki ze szczotkotrzymacza
Nadal przesadzasz. Gdzie tam takie temperatury chcesz osiągnąć? Nie kwestionuję Twojego zawodu i miejsca w jakim pracujesz, ale Twoje doświadczenie już mógłbym poddać wątpliwości.
Sam pracuję z gościem, który jest w firmie 4 lata a pojęcia o robocie nie ma.
#13
Napisano 07:21, 15.02.2018
a po za tym linka robi się sztywna od cyny i kalafoni i nie spełnia się w roli ogranicznika wypadnięcia szczotki ze szczotkotrzymacza
wypadnięcie szczotki ze szczotkotrzymacza może nastąpić tylko w przypadku braku linki lub jeśli linka jest za długa, a jeśli linka będzie cała sztywna bo ktoś ją pokryje cyną (to musiałby być naprawdę jakiś magik) to sprężynka nie będzie w stanie wypchnąć szczotki i szczotka po prostu się "zawiesi" i alternator przestanie pracować.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 lut 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
UkÅ‚ad wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 wrz 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 sie 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 lip 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 lip 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych