Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Rdza na kielichu

VII rdza kielich mocowanie amortyzatora

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 pablo_f1fan

pablo_f1fan
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:VII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:58, 13.02.2018

Cześć,

 

szukam Accorda VII sedan. Na 2 z 3 oglądanych egzemplarzy była taka rdza na kielichu. Co ciekawe rdza była tylko na tym kielichu na którym jest tabliczka, drugi kielich ok. Jak to wygląda w Waszych Accordach? Ja szczerze odpuściłem te egzemplarze bo od drugiej strony już może być duuużo rudej. Mam rację?

 

922cd17d2e6a7d9fgen.jpg



abdb39690bd6c726med.jpg

 

 


Użytkownik pablo_f1fan edytował ten post 23:09, 13.02.2018

  • 0

#2 Chmielo1

Chmielo1
  • Forumowicz
  • 163 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:43, 14.02.2018

U mnie zero rdzy na kielichach jedynie śruba od amorka ma delikatnie zmieniony kolor ale to nie jest rdza. Dla mnie rdza na kielichach eliminuje samochód bo przecież to jest ważny element zawieszenia który podtrzymuje amorek. Ale to jest moja opinia i niech się wypowiedza inni.
  • 0

#3 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 09:58, 14.02.2018

To jest zewnętrzny wykwit..zdarza się..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#4 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 10:04, 14.02.2018

bardzo dużo accordów to ma, ale jak Edson pisze- jest to rdza powierzchowna, dobrze to oczyścić i prysnąć, żeby nie szło dalej. 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#5 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 12:53, 14.02.2018

Dokładnie ja też często to widzę. Nie ma się czym przejmować. Powierzchniowy nalot

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 Under

Under
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Krosno / Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:38, 14.02.2018

U mnie jest identycznie, lewy górny róg od tabliczki znamionowej jest punkt rdzy. Nie przejmował bym się tym. 

Spód i tak do oglądnięcia przy zakupie. 


Użytkownik Under edytował ten post 16:38, 14.02.2018

  • 0

#7 pablo_f1fan

pablo_f1fan
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:VII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:02, 14.02.2018

Dzięki. No to trochę uspokoiliście mnie. Sam róg tabliczki wypada faktycznie na zgrzewie. Może ta tabliczki minimalnie drga/rusza się i lekki ubytek lakieru powstaje i po latach robi się ruda.


  • 0

#8 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:11, 14.02.2018

Dokładnie, kwaśne jest taki powód..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#9 Mike_83

Mike_83
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:02, 21.02.2018

U mnie jest to samo.


  • 0

#10 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 11:32, 27.02.2018

Ja u siebie rozwierciłem nity tabliczki, zdemontowałem ją, oczyściłem do gołego ręczną mini szlifierką akumulatorową zamalowałem antykorozją a później pędzelkiem i jest pięknie ;)


  • 0

#11 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 11:35, 27.02.2018

A kupiłeś później OEM nity?
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#12 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 12:57, 27.02.2018

A kupiłeś później OEM nity?

Nie.Dokładnie to jeden nit był rozwiercany i tabliczka przekręcona na bok. Normalny nit dałem, wygląda nieco inaczej, okrągły łepek nie taki nacinany.


  • 0

#13 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 12:58, 27.02.2018

Tak, domyślam się, zawsze patrzę też m.in.na nity czy są OEM, czy było kombinowane - bo różnie z tym bywa
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#14 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 13:04, 27.02.2018

Jeden tylko ruszany i przy nim widać zamalowany punkt i mam zdjęcia więc nie ma tragedii oprócz tabliczki jeszcze są w innych miejscach num VIN :)


  • 0

#15 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 13:06, 27.02.2018

Wiem, tak tylko się śmieje😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, rdza, kielich, mocowanie amortyzatora

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq