Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

stukot w silniku k24

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 13:54, 12.02.2018

Panowie ostatnio przymierzam się do zakupu hondy accord VIII. Oglądałem piękną i niby zadbaną z silnikiem 2,4, jednak zrezygnowałem gdy sprzedawca na zimnym silniku odpalił i przez 2 góra 3 sekundy słychać było stukot tak jakby z karabinu, bardzo głośny, potem cisza. Co to może być?


  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 14:07, 12.02.2018

Koło vtc. Niezaskakuje blokada i jak postoi i zejdziej olej to zanim pompa napompuje jest taki dźwięk.częsta przypadłość w K24 ..można z tym jeździć nic się nie dzieje ...wiadmo najlepiej byłoby wymienić.
Jeśli tylko to było przeszkodą to ja bym kupował


Użytkownik Wlodar edytował ten post 14:12, 12.02.2018

  • 0
                       

#3 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 14:14, 12.02.2018

Właściciel zalewał olejem edge LL 5w30 z normą C3, mówił że na jesieni ubiegłego roku wymieniał co wydaje mi się kłamstwem bo czarny jak w dieslu. Podobno bierze 1L na 15 tyś. km. Czy te koło padło przez zaniedbanie olejowe?


  • 0

#4 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 14:15, 12.02.2018

Nie .Musiałbyś się wgłębić w temat .
Ono jest ogólnie dobre ...tam jest zapadka która niewiadomo czemu niezaskakuje właśnie po to aby je zblokować na tą chwilę bez oleju
http://www.accordklu...ym-rozruchu-24/

Użytkownik Wlodar edytował ten post 10:34, 13.02.2018

  • 0
                       

#5 rafal86

rafal86
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:DOA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+ reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9 Mugen
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:22, 12.02.2018

czyli ten objaw nie dyskwalifikuje potencjalnego nabytku? przyznam że też bym zrezygnował z zakupu :)


  • 0

Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9


http://www.accordklu...lack-mugen-k24/


#6 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 16:29, 12.02.2018

W najgorszym przypadku i chęci wyeliminowania trzeba będzie kupić kółko VTC i wymienić
  • 0
                       

#7 marcint_82

marcint_82
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Kutno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SEDAN/CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:27, 12.02.2018

cena ok. 150 USD, czyli ok. 500 zł + ship

 

https://www.hondapar...10-r40-a01.html


  • 0

#8 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:15, 13.02.2018

Wiekszosc 2.4 VIII bedzie mailo z tym problem. Wystarczy ze sprzedawca odpali na 10 sekund przed przyjazdem i juz sie nie zorientujesz :)

Ja z tym jezdzilem przez 80tys km/3 lata i nic sie nie dzialo. Czasem stukalo czasem nie. Dopoki nie ma objawow gdy system jest pod cisnieniem jak bym sie nie przejmowal.

 

Wymiana to jakies 2-3h ale trzeba wiedziec jak to zrobic aby blokady nie uszkodzic w nowym. No i oczywiscie nowe nie sa pozbawione wady takze po roku czy dwoch moze wrocic.

 

PS. Ja swoim dojezdzilem do 250tys km. Oleju troche bral ale bez przesady - okolo 100ml - 150ml na 1tys km. Ogolnie zadowolony bylem.


Użytkownik hangie edytował ten post 10:19, 13.02.2018

  • 0

#9 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:33, 13.02.2018

Zgadza się ..odpali na 5 sek ...silnik nadal będzie zimny ..a grzechotu przy następnej odpałce nie będzie :)
  • 0
                       

#10 rafal86

rafal86
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:DOA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+ reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9 Mugen
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:33, 13.02.2018

czyli "ten typ tak ma" i na trwałość silnika nie ma powino miec to wpływu


  • 0

Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9


http://www.accordklu...lack-mugen-k24/


#11 machbed

machbed
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Okolice Rzeszowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:20, 05.08.2023

Pobawię się w górnika panowie. Mam podobny problem w VII K24A3, dokładnie takie samo zgrzytnięcie na zimnym silniku. Przebieg 409tys km. Ile tych wariatorów jest w tym silniku? Po jednym na wałku ssącym i wydechowym? Czy jest tylko jeden? Wymieniłbym to dla świętego spokoju, bo mnie denerwuje.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq