Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Gaśnięcie zimnego silnika

VI zimny silnik niskie obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#16 szczepek108

szczepek108
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:1,8
  • Wersja:hatchback
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:09, 14.02.2018

Ale zmieniłeś swiece i przewody Boscha na co?
Bo jeśli dalej masz przewody Boscha to bym sugerował założyć stare przewody.

Czujnik temperatury płynu ale ten dający sygnał do komputera masz wymieniony czy jeszcze OEM siedzi?
Jakie spalanie masz?

Świece denso, przewody NGK.

Czujnik temperatury płynu nie był wymieniany

Spalanie oko 8,6 l w cyklu mieszanym


  • 0

#17 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 21:09, 14.02.2018

Cos czuje ze zawory jednak nie zostaly dobrze wyregulowane- bo to typowy objaw za malych luzow zaworowych
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#18 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:21, 14.02.2018

Niooo, gdzie ustawiales zawory?

Szkoda, że się nie z gadaliśmy, dwa tygodnie temu w Puławach znajomemu ustawialem zawory w Cl9..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#19 szczepek108

szczepek108
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:1,8
  • Wersja:hatchback
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:41, 16.02.2018

Niooo, gdzie ustawiales zawory?

Szkoda, że się nie z gadaliśmy, dwa tygodnie temu w Puławach znajomemu ustawialem zawory w Cl9..

Cześć,

 

Sprawa już się wyjaśniła. Teraz  już silnik pracuje równo na zimnych obrotach.  Luzy zaworowe są ustawione prawidłowo, niewielka ilość oleju czy smaru dostała się do układu podczas czyszczenia silniczka krokowego i dlatego na drugi dzień po ustawieniu zaworów gasł na zimnym silniku. Teraz jest już w porządku. Dodatkowo został odpięty czujnik temperatury płynu chłodniczego i wymieniony na nowy co dodatkowo usprawniło pracę silnika na biegu jałowym na zimnych obrotach i również podczas jazdy. 

Zawory były ustawiane na ulicy Lubelskiej w dawnym autoryzowanym serwisie fiata.

 

Chciałem Wam wszystkim podziękować za cenne wskazówki. 


Użytkownik szczepek108 edytował ten post 09:41, 16.02.2018

  • 0

#20 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:03, 16.02.2018

W pieszym poście napisałeś, że czyściłeś przepustnicę? Nie. W ten sposób można się produkować wymyślać: zawory,świece itd, jeżeli użytkownik nie napisze prawdy. Przypomina mi się temat szarpania silnikiem, a w ostatnim poście użytkownik z rozbrajającą szczerością powiadomił, że problem rozwiązany, bo wcześniej grzebał z przewodami przy ecu i zrobił połączenia na skrętkę.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, zimny silnik, niskie obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq