Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Tylne zawieszenie , utwardzenie, podniesienie .

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
387 odpowiedzi w tym temacie

#61 Zakrzes

Zakrzes
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:10, 15.10.2018

Ja w końcu wyjąłem sprężyny z amortyzatorami, poszedłem do zakładu zajmującego się obróbką metali, dogadałem się czego chce i mi dorobili podkladki z jakiegoś twardego materiału. W końcu mam tył z 5mm wyżej niż przód przy prawie pełnych zbiornikach.

Podkładki dałem między sprężynę, a ten górny metalowy kaptur przykręcany do kielicha

Kosztowało mnie to 300zł za 2 sztuki

Użytkownik Zakrzes edytował ten post 06:11, 15.10.2018

  • 0

#62 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 07:11, 15.10.2018

..najlepsza opcja .Wszystko nadal praktycznie pracje jak OEM a wizualnie jest wyżej
  • 0
                       

#63 Zakrzes

Zakrzes
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:34, 15.10.2018

Dokładnie, wszystko prócz sprężyny.

Nie chciałem pakować 800zł w sprężyny, gdzie nie miałem pewności czy będzie stał prosto. Tutaj było zrobione pode mnie i jest tak jak chciałem za mniej niż połowę ceny.

Jakby mieć dojście do tokarki czy co tam jest potrzebne to i w 150zł można się spokojnie zmieścić
  • 0

#64 Bartek_Belgia

Bartek_Belgia
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Ravels\Belgia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:56, 15.10.2018

Ja w końcu wyjąłem sprężyny z amortyzatorami, poszedłem do zakładu zajmującego się obróbką metali, dogadałem się czego chce i mi dorobili podkladki z jakiegoś twardego materiału. W końcu mam tył z 5mm wyżej niż przód przy prawie pełnych zbiornikach.

Podkładki dałem między sprężynę, a ten górny metalowy kaptur przykręcany do kielicha

Kosztowało mnie to 300zł za 2 sztuki

 

A masz mozliwosc zamowienia 2 takich podkladek? Rozumiem,ze ten zaklad nie ma juz wzoru zeby znouw takie zrobic? Ja mam co prawda diesla ale problem jest nadal ten sam. Jak z tylu siedzi 1 dorosla osoba + dziecko i jakies graty w bagazniku to dupa siedzi jakby 3 doroslych facetow po 90 kg kazdy z tylu siedzialo :)

U mnie tyl musi isc jakies 2-3 cm w gore zeby bylo spoko.  Tylne kola maja na serii przy pustym aucie i pelnym baku -2 stopnie odchylenia wiec nawet nie mysle jak jest przy zaladowanym.

Masz moze jakies foto tych podkladek?


Użytkownik Bartek_Belgia edytował ten post 09:57, 15.10.2018

  • 0

#65 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:14, 15.10.2018

Ja w końcu wyjąłem sprężyny z amortyzatorami, poszedłem do zakładu zajmującego się obróbką metali, dogadałem się czego chce i mi dorobili podkladki z jakiegoś twardego materiału. W końcu mam tył z 5mm wyżej niż przód przy prawie pełnych zbiornikach.

Podkładki dałem między sprężynę, a ten górny metalowy kaptur przykręcany do kielicha

Kosztowało mnie to 300zł za 2 sztuki

 

Masz jakieś fotki, tego co dorabiałeś ?

Rozumiem, ze to sa podkladki pod spręzyne ? a amortyzator teraz pracuje w innym punkcie ? jest bardziej rozciagniety ?

Pozdr,

/e12


  • 0

#66 Zakrzes

Zakrzes
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:58, 15.10.2018

https://drive.google...JkGPAh12EcXhvY4

Tylko dajcie znać, czy macie dostęp do fotek.

Pytałem się, czy mają jakiś rysunek, ale robili pod ten dekiel i gumę jak im zawiozłem, także nie zrobią bez wzoru

Dystans poszedł między gumę, a dekiel, który przykręca się do kielicha. U mnie to były 3cm wyżej

Amortyzator teraz pracuje w oryginalnym przedziale, ponieważ do tej pory był bardziej sciśnięty niż oryginalnie, a z dystansem się rozciągnął tak jak być powinien. Sprężyna jest na starcie bardziej sciśnięta dzięki czemu auto stoi wyżej
  • 0

#67 Bartek_Belgia

Bartek_Belgia
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Ravels\Belgia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:36, 15.10.2018

No Panie wygląda to mega fachowo! Tak dla pewności : to co jest na fotkach to jest to co Ci ten warsztat zrobił czy tam jest jakiś element od Hundy + jaka rzeźba od ślusarzy?

300zł to w sumie taniocha. Teraz tylko pytanie jak coś takiego ogarnąć nie koniecznie jadąc do Płońska bo tam mam średnio po drodze :)

 

Pozdrawiam


  • 0

#68 Zakrzes

Zakrzes
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:02, 15.10.2018

No Panie wygląda to mega fachowo! Tak dla pewności : to co jest na fotkach to jest to co Ci ten warsztat zrobił czy tam jest jakiś element od Hundy + jaka rzeźba od ślusarzy?
300zł to w sumie taniocha. Teraz tylko pytanie jak coś takiego ogarnąć nie koniecznie jadąc do Płońska bo tam mam średnio po drodze :)
 
Pozdrawiam


Na niektórych zdjęciach jest również ten dekiel nałożony na dystans, widać różnicę co jest co
  • 0

#69 Bartek_Belgia

Bartek_Belgia
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Ravels\Belgia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:08, 16.10.2018

No to teraz musze szukac kogos na grupie kto ma ten sam problem i mieszka niedaleko Ciebie. Wtedy zrobimy za jednym zamachem wieksze zakupy :)


  • 0

#70 Zakrzes

Zakrzes
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:07, 16.10.2018

No to teraz musze szukac kogos na grupie kto ma ten sam problem i mieszka niedaleko Ciebie. Wtedy zrobimy za jednym zamachem wieksze zakupy :)


Ewentualnie wysyłka, mi wystarczył sam dekiel z gumą
  • 0

#71 Bartek_Belgia

Bartek_Belgia
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Ravels\Belgia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:32, 16.10.2018

Ewentualnie wysyłka, mi wystarczył sam dekiel z gumą

a powiedz mi jaka funkcje pelnia te dodatkowe otwory wokol otworu centralnego w tym dorobionym elemencie? czy  w deklu sa jakies bolce ktore tam wchodza?


  • 0

#72 Zakrzes

Zakrzes
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:00, 16.10.2018

a powiedz mi jaka funkcje pelnia te dodatkowe otwory wokol otworu centralnego w tym dorobionym elemencie? czy  w deklu sa jakies bolce ktore tam wchodza?


Tak, są dwa bolce od śrub, które są na górze dekla
  • 0

#73 Bartek_Belgia

Bartek_Belgia
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Ravels\Belgia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:58, 17.10.2018

cyli reasumujac grubosc tej dorobionej podkladki dyktuje to o ile auto pojdzie w gore?  NIe masz teraz tak, ze tyl stoi na pustym aucie wyzej niz przod? Odczules jakies zmiany w prowadzeniu po tych modyfikacjach?


  • 0

#74 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 07:12, 17.10.2018

Moze by to spróbować zrobic.
Mam dostep do obrabiarek .
Ty im dawales tylko amor?
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#75 Zakrzes

Zakrzes
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:39, 17.10.2018

Mi tył stał jakieś 2,5cm niżej, poprosiłem o dystans 3cm i teraz tył jest ok 0,5cm wyżej, przy prawie pełnych zbiornikach PB i LPG

Teraz zastanawiam się czy nie lepiej byłoby dać jeszcze z 0,5cm wyżej ten tył, żeby mieć zapas do obciążenia bagażami

Ja im dałem jedynie dekiel i gumę, ponieważ dystans szedł pomiędzy te dwa elementy. U mnie jedynie zrobili minimalnie zbyt mały otwór centralny bo amortyzator nie mieścił się i musiałem trochę sfrezować

Może to placebo, albo faktycznie lepiej zjeżdża się z progów zwalniających, wcześniej miałem wrażenie jakby kładł się dupą na asfalcie, teraz wydaje mi się, że zawieszenie lepiej amortyzuje ten zjazd, po za tym nic innego nie zaobserwowałem

Użytkownik Zakrzes edytował ten post 07:39, 17.10.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq