Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Tylne zawieszenie , utwardzenie, podniesienie .

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
227 odpowiedzi w tym temacie

#31 BeJot

BeJot
  • Klubowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:04, 01.07.2018

A może poprostu założyć nowe tylne sprężyny?
Nie będzie tak ze będzie wyżej na nowej sprężynie?
  • 0

#32 Chmielo1

Chmielo1
  • Klubowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:43, 01.07.2018

Ale przecież montaż butki z LPG to obciążenie tyłu samochodu co jest związane z jego automatycznym obniżeniem z tyłu i zmianą kątów tylnych kół co powoduje cięcie opon. A często bywało, że fabrycznie accord miał ustawienie kątów tylnych kół na granicy tolerancji to obciążenie tyłu butlą LPG i jeśli jeszcze ktoś ma delikatne luzy w zawieszeniu to powoduje że kąty wychodzą dużo poza normą. Dlatego według mnie cambery pomogą ale każdy robi jak uważa.
Tylko w tym przypadku zostanie delikatne obniżenie tyłu spowodowane butlą LPG ale nie będzie problemu z cięciem opon.

Użytkownik Chmielo1 edytował ten post 08:45, 01.07.2018

  • 0

#33 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 410 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:35, 02.07.2018

W polifcie VIII sa inne sprezyny na tyl, niż te które dawali wcześniej.

Pytanie, czy inne bo zmienili ch-ke zawieszenia ? czy inne, bo np "siadały" te z przed-lifta ?

 

Przerabiał ktoś ten temat ? Czy jest znany przypadek polifta VIII kombi której siadł tył po założeniu gazu i haka ? Jeżeli TAK to odpuszczam nowe sprężyny....

 

Cos muszę zrobić, bo mi koło wejdzie do bagażnika :)

Jestem prawie bliski desperackiego kroku, czyli zamówienia gum :(

 

/e12


Użytkownik egon12 edytował ten post 15:50, 02.07.2018

  • 0

#34 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:04, 02.07.2018

Ja mam polifta i tyl siedzi a mam tylko lpg bez haka takze nic nie pomoze jak dystanse pod sprezyny. Najlepsze rozwiazanie. Ale skad wyczarowac?
  • 0

#35 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 410 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:54, 03.07.2018

No nic - jako ze przed wakacjami nic sensownego z tym nie zrobię zamówiłem sobie 4 sztuki gum do sprężyn.

Po dwie na stronę - wysokość jaka mi wyszła z pomiarów to 40mm (VIII kombi).

Mam tylko nadzieję, że sprężyna nie pęknie :( z dwoma gumami i pełnym obciążeniem, tzn. pełen zbiornik LPG i bagażnik + platforma rowerowa z 4 rowerami na haku.

/e12


  • 0

#36 Wojto

Wojto
  • Klubowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 07:59, 04.07.2018

Po lifcie zmieniła się charakterystyka zawieszenia. Ładowność nie wzrosła. Ja zmieniłem sprężyny bo wydawało mi się, że siedzi. Na nowych jest wyżej dosłownie 3mm. Mam na zbyciu oryginalne sprężyny z tourera typeS. Są niższe od seryjnych o jakieś 10 mm ale też mocniejsze więc nie siadają tak bardzo.

Użytkownik Wojto edytował ten post 08:04, 04.07.2018

  • 0

#37 koron4

koron4
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:giżycko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:52, 08.07.2018

jeśli mógłbym się podłączyć do rozmowy to cięcie opon jest związane ze zbyt niskim ciśnieniem w oponach na tylnej osi, może być spowodowany średnim stanem zawieszenia naszego auta, złym kątem ustawienia tylnych kół(tzw. efekt rozjeżdżania się kół przy wyższych prędkościach...ten sam efekt występuje gdy sworznie zwrotnicy w przednim zawieszeniu są w stanie agonalnym...).

Na pewno ważnym czynnikiem jest też stan naszych dróg, wiek opon, warunki atmosferyczne, styl jazdy, itd...

 

A jeśli chodzi o podwyższenie auta, to raczej nowe o wyższej twardości sprężyny i dobre amortyzatory...nie wkładałbym bym tych gum, ze względu na bezpieczeństwo...jak często zaglądacie pod spód waszego auta...tak naprawdę może ona narobić nam więcej kłopotu niż pożytku...

 

Oczywiście to tylko i wyłącznie moje zdanie i obserwacje mojego accorda ;-)


  • 0

#38 fiodor88

fiodor88
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:42, 08.07.2018

No nic - jako ze przed wakacjami nic sensownego z tym nie zrobię zamówiłem sobie 4 sztuki gum do sprężyn.
Po dwie na stronę - wysokość jaka mi wyszła z pomiarów to 40mm (VIII kombi).
Mam tylko nadzieję, że sprężyna nie pęknie :( z dwoma gumami i pełnym obciążeniem, tzn. pełen zbiornik LPG i bagażnik + platforma rowerowa z 4 rowerami na haku.
/e12


Podrzuć link które gumy zamówiłeś. Dlaczego po dwie na stronę?
  • 0

#39 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 20:23, 08.07.2018

Guma między zwoje to słaba i chyba najgorsza opcja ..Guma jako "podkładka" pod sprężynę to byłaby najlepsza.
  • 0
                       

#40 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 392 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 05:40, 09.07.2018

Guma między zwoje to słaba i chyba najgorsza opcja ..Guma jako "podkładka" pod sprężynę to byłaby najlepsza.

Tylko w VIII nie włożysz gum pod sprężynę tak jak w VII.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#41 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Klubowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:31, 09.07.2018

Z tego co widze to zostaje tylko Gwint, zwłaszcza że te podkładki na tył tej niemieckiej firmy są w full opcji +2cm i gumy za 1600zł !! :)

A za gwint ISC na tył 1900zł...


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#42 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 442 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 19:40, 09.07.2018

Tylko w VIII nie włożysz gum pod sprężynę tak jak w VII.

A zwój sprężyny wsadzi ? Dospawany.


  • 0

#43 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 392 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 05:58, 10.07.2018

A zwój sprężyny wsadzi ? Dospawany.

Możesz rozwinąć myśl bo za nic nie moge zczaić o co chodzi.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#44 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 15:38, 10.07.2018

Tylko w VIII nie włożysz gum pod sprężynę tak jak w VII.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

..a nad sprężynę?
  • 0
                       

#45 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 392 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 16:58, 10.07.2018

..a nad sprężynę?

W VIII jest amortyzator w sprężynie tak jak w sedanie VII.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq