XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 08:04, 01.07.2018
Nie będzie tak ze będzie wyżej na nowej sprężynie?
#32
Napisano 08:43, 01.07.2018
Tylko w tym przypadku zostanie delikatne obniżenie tyłu spowodowane butlą LPG ale nie będzie problemu z cięciem opon.
Użytkownik Chmielo1 edytował ten post 08:45, 01.07.2018
#33
Napisano 09:35, 02.07.2018
W polifcie VIII sa inne sprezyny na tyl, niż te które dawali wcześniej.
Pytanie, czy inne bo zmienili ch-ke zawieszenia ? czy inne, bo np "siadały" te z przed-lifta ?
Przerabiał ktoś ten temat ? Czy jest znany przypadek polifta VIII kombi której siadł tył po założeniu gazu i haka ? Jeżeli TAK to odpuszczam nowe sprężyny....
Cos muszę zrobić, bo mi koło wejdzie do bagażnika
Jestem prawie bliski desperackiego kroku, czyli zamówienia gum
/e12
Użytkownik egon12 edytował ten post 15:50, 02.07.2018
#34
Napisano 20:04, 02.07.2018
#35
Napisano 12:54, 03.07.2018
No nic - jako ze przed wakacjami nic sensownego z tym nie zrobię zamówiłem sobie 4 sztuki gum do sprężyn.
Po dwie na stronę - wysokość jaka mi wyszła z pomiarów to 40mm (VIII kombi).
Mam tylko nadzieję, że sprężyna nie pęknie z dwoma gumami i pełnym obciążeniem, tzn. pełen zbiornik LPG i bagażnik + platforma rowerowa z 4 rowerami na haku.
/e12
#36
Napisano 07:59, 04.07.2018
Użytkownik Wojto edytował ten post 08:04, 04.07.2018
#37
Napisano 18:52, 08.07.2018
jeśli mógłbym się podłączyć do rozmowy to cięcie opon jest związane ze zbyt niskim ciśnieniem w oponach na tylnej osi, może być spowodowany średnim stanem zawieszenia naszego auta, złym kątem ustawienia tylnych kół(tzw. efekt rozjeżdżania się kół przy wyższych prędkościach...ten sam efekt występuje gdy sworznie zwrotnicy w przednim zawieszeniu są w stanie agonalnym...).
Na pewno ważnym czynnikiem jest też stan naszych dróg, wiek opon, warunki atmosferyczne, styl jazdy, itd...
A jeśli chodzi o podwyższenie auta, to raczej nowe o wyższej twardości sprężyny i dobre amortyzatory...nie wkładałbym bym tych gum, ze względu na bezpieczeństwo...jak często zaglądacie pod spód waszego auta...tak naprawdę może ona narobić nam więcej kłopotu niż pożytku...
Oczywiście to tylko i wyłącznie moje zdanie i obserwacje mojego accorda
#38
Napisano 19:42, 08.07.2018
No nic - jako ze przed wakacjami nic sensownego z tym nie zrobię zamówiłem sobie 4 sztuki gum do sprężyn.
Po dwie na stronę - wysokość jaka mi wyszła z pomiarów to 40mm (VIII kombi).
Mam tylko nadzieję, że sprężyna nie pęknie z dwoma gumami i pełnym obciążeniem, tzn. pełen zbiornik LPG i bagażnik + platforma rowerowa z 4 rowerami na haku.
/e12
Podrzuć link które gumy zamówiłeś. Dlaczego po dwie na stronę?
#39
Napisano 20:23, 08.07.2018
#40
Napisano 05:40, 09.07.2018
Tylko w VIII nie włożysz gum pod sprężynę tak jak w VII.Guma między zwoje to słaba i chyba najgorsza opcja ..Guma jako "podkładka" pod sprężynę to byłaby najlepsza.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
#41
Napisano 10:31, 09.07.2018
Z tego co widze to zostaje tylko Gwint, zwłaszcza że te podkładki na tył tej niemieckiej firmy są w full opcji +2cm i gumy za 1600zł
A za gwint ISC na tył 1900zł...
W poszukiwaniu mocy...
#42
Napisano 19:40, 09.07.2018
Tylko w VIII nie włożysz gum pod sprężynę tak jak w VII.
A zwój sprężyny wsadzi ? Dospawany.
#43
Napisano 05:58, 10.07.2018
Możesz rozwinąć myśl bo za nic nie moge zczaić o co chodzi.A zwój sprężyny wsadzi ? Dospawany.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
#44
Napisano 15:38, 10.07.2018
..a nad sprężynę?Tylko w VIII nie włożysz gum pod sprężynę tak jak w VII.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
#45
Napisano 16:58, 10.07.2018
W VIII jest amortyzator w sprężynie tak jak w sedanie VII...a nad sprężynę?
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych