Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Kolektor ssący z k24 do k20a6

VII ssacy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
81 odpowiedzi w tym temacie

#76 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:36, 12.03.2018

Tylko jeszcze temat taki że w k24 i np civic ufo type r jest przepustnica elektroniczna A w k20 accord i civic ep3 type r jest na linkę.

Ja jak zmieniłem przepustnice przed strojeniem to jechać się nie dało ale później Rafał ustawił i jest bajka więc kwestia ustawienia tak samo na linkę
  • 0

#77 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:23, 30.01.2020

A czy rezonator, ten plastikowy, będzie pasował z silnika k20z2 do kolektora ssącego z k20a6? Mam lpg, a będę zmieniał silnik na poliftową wersję, więc kolektor będę przekładał z przedlifta.
  • 0

#78 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:51, 30.01.2020

W k20a6 nie ma tego rezonatora na kol ssacym.
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#79 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 16:04, 30.01.2020

Dzięki za odpowiedź. Wiem, że tam go nie ma, ale zastanawiam się, czy da się go zaadoptować z kolektora ssącego z k20z2 do k20a6 - muszę zostawić swój z przedlifta bo mam LPG założone, a dostanę kolektor z polifta.
  • 0

#80 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:10, 30.01.2020

Wtedy musiałbys zostawić ta większą część od lifta. Zmieniasz tylko część kol tam gdzie wtryski są montowane lub cały dolot. Zrobisz jak zechcesz. Wszystko P&P

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 17:10, 30.01.2020

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#81 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 17:58, 30.01.2020

Możesz jaśniej? :) Nie wiem jak to dokładnie wygląda...
  • 0

#82 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:23, 30.01.2020

Kol ssący składa się z dwóch części. Jedna cześć przykreca się do głowicy, gdzie w przypadku K20 jedna śruba koliduje z podstawą pompy wspomagania i alternatora ale do ogarnięcia i ta właśnie cześć kolektora będziesz musiał zmienić bo tam są wkrecone krocce do wtryskow LPG. Druga część to widoczne runnery wraz z puszka i przepustnica. Ta część możesz zostawić z lifta, jeśli będzie na silniku lub zakładasz swoją. Nic skomplikowanego
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, ssacy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq