Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Kolektor ssący z k24 do k20a6

VII ssacy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
81 odpowiedzi w tym temacie

#1 PabloWschowa

PabloWschowa
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Prestige +
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:32, 26.01.2018

Orientuje się ktoś z szanownego forum czy kolektor ssący z k24 jest taki sam jak w k20a6?

Czy jeśli inny jest sens założenia go do k20a6 ?, lub czy ktoś próbował coś takiego zrobić z jakim ewentualnie skutkiem?

 

Pozdr.

 

PAweł


  • 0

Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB


#2 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 18:00, 26.01.2018

Podobno k20z2 montowany w polifcie został zmodyfikowany aby uzyskać większy moment w zakresie niskich obrotów


  • 0

#3 PabloWschowa

PabloWschowa
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Prestige +
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:32, 26.01.2018

Ooo widzisz o tym nie słyszałem , jakieś źródło ewentualnie?


Użytkownik PabloWschowa edytował ten post 18:42, 26.01.2018

  • 0

Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB


#4 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 20:35, 26.01.2018

http://asia.vtec.net...K20Z/index.html

 

Jeśli w Acco też jest ta zmiana, to dotyczy rezonatora


Użytkownik pawlik118 edytował ten post 20:36, 26.01.2018

  • 0

#5 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:23, 26.01.2018

Ten z k24 ma wieksze plenum (bańkę). Wystarczy przełożyć sama przednią część. Robilismy taki zabieg u Piopana. Kierowca mowi że cos tam czuć ale kresek nie było.
Fotka z prac:
11d204b877a51.jpg
Do polifta podchodzi bez problemu razem z przepustnica bo jest elektroniczna. W przedlifcie trzeba by dobrac jakas wieksza przepustnice albo zostawic starą przepustnice i spasowac otwory za pomoca uszczelki termo. Chociaż różnica w srednicach przepustnic jest pewnie znikoma. Nie mierzylismy ale pwewnie nie wiecej niż 3mm.
  • 0

#6 PabloWschowa

PabloWschowa
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Prestige +
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:25, 27.01.2018

O wielkie dzięki za posta , poza mykiem ze spasowaniem przepustnicy na linke do kolektora z k24 reszta podchodzi pnp ? Jestem ciekawy właśnie takiego zabiegu pewnie mocy z tego nie będzie ale może momentu coś jeszcze dojdzie.

 

Rożnica na foto jest dość znaczna jeśli chodzi o wielkość.... jeśli dobrze rozumuje przekłada się to na jego pojemność, w po liftowym dodano ta czarną bańka czemuś konkretnemu ma służyć ? To coś ala rezonator?


Użytkownik PabloWschowa edytował ten post 07:37, 27.01.2018

  • 0

Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB


#7 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:40, 27.01.2018

Niby rezonator zwiekszajacy Nm ale wywalilismy to i teoretycznie jest lepiej.
  • 0

#8 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:39, 28.01.2018

to do poliftowego K20z2 jest sens ładować taki z k24? 


  • 0

#9 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 14:25, 28.01.2018

Trzeba by porównać oba kolektory.
  • 0

#10 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:41, 18.02.2018

to do poliftowego K20z2 jest sens ładować taki z k24?


Trzeba by zmierzyć oba kolektory na hamowni wtedy by zobaczył ich charakterystykę. Z drugiej strony na ulicy moze byc co innego. W każdym razie jak mówię my w k20z2 włożyliśmy przednia część ssaka razem z przepustnica od k24a3 reset kompa (świrowały obroty) i poszło, kierowca mówi ze idzie lepiej.
  • 0

#11 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:30, 18.02.2018

Trzeba by zmierzyć oba kolektory na hamowni wtedy by zobaczył ich charakterystykę. Z drugiej strony na ulicy moze byc co innego. W każdym razie jak mówię my w k20z2 włożyliśmy przednia część ssaka razem z przepustnica od k24a3 reset kompa (świrowały obroty) i poszło, kierowca mówi ze idzie lepiej.

 

przepustnica jest inna w 2.4 niz k20z2 ?

 

mam cały kolektor razem z wewnętrzną częscią dawać 3 uszczelki termo jest sens czy wystarczą dwie?


  • 0

#12 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:57, 18.02.2018

Jak masz cały kolektor to pod przepustnice bez sensu moim zdaniem. Środkowa moze cos da bo ta pierwsza od silnika i tak dobrze nie wyizoluje jak nie odetniesz magistrali płynu. Przepustnica powinna być wieksza tylko nie wiem ile.
  • 0

#13 PabloWschowa

PabloWschowa
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Prestige +
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:54, 18.02.2018

Czyli wg Ciebie bez odcinania dostępu płynu do kolektora warto dać tylko ta wewnętrzna w połowie kolektora? I nie dawać już tej miedzy blokiem a kolektorem? Do tego odciąć grzanie przepustnicy.


  • 0

Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB


#14 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:50, 18.02.2018

Mozna dac te dwie zawsze cos tam da. Natomiast na przepustnice ja bym nie dawał bo to i tak daleko od głowicy, watpie żeby aż tak sie przepustnica grzała. Tak jak mówisz odciąć podgrzewanie i styka.
  • 0

#15 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:14, 21.02.2018

wychodzi na to że przepustnice są takie same w polifcie w 2.0 i 2.4 obie maja po 63mm po zewnętrzej a przy wejściu do kolektora 60mm

 

czyli tutaj zeby cos więcej ugrac to trzeba by zmieniac na od civica typeR tam jest chyba ten kolektor RSP lub od Acury


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, ssacy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq