Orientuje się ktoś z szanownego forum czy kolektor ssący z k24 jest taki sam jak w k20a6?
Czy jeśli inny jest sens założenia go do k20a6 ?, lub czy ktoś próbował coś takiego zrobić z jakim ewentualnie skutkiem?
Pozdr.
PAweł
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 15:32, 26.01.2018
Orientuje się ktoś z szanownego forum czy kolektor ssący z k24 jest taki sam jak w k20a6?
Czy jeśli inny jest sens założenia go do k20a6 ?, lub czy ktoś próbował coś takiego zrobić z jakim ewentualnie skutkiem?
Pozdr.
PAweł
Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB
Napisano 18:00, 26.01.2018
Podobno k20z2 montowany w polifcie został zmodyfikowany aby uzyskać większy moment w zakresie niskich obrotów
Napisano 18:32, 26.01.2018
Ooo widzisz o tym nie słyszałem , jakieś źródło ewentualnie?
Użytkownik PabloWschowa edytował ten post 18:42, 26.01.2018
Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB
Napisano 20:35, 26.01.2018
http://asia.vtec.net...K20Z/index.html
Jeśli w Acco też jest ta zmiana, to dotyczy rezonatora
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 20:36, 26.01.2018
Napisano 22:23, 26.01.2018
Napisano 07:25, 27.01.2018
O wielkie dzięki za posta , poza mykiem ze spasowaniem przepustnicy na linke do kolektora z k24 reszta podchodzi pnp ? Jestem ciekawy właśnie takiego zabiegu pewnie mocy z tego nie będzie ale może momentu coś jeszcze dojdzie.
Rożnica na foto jest dość znaczna jeśli chodzi o wielkość.... jeśli dobrze rozumuje przekłada się to na jego pojemność, w po liftowym dodano ta czarną bańka czemuś konkretnemu ma służyć ? To coś ala rezonator?
Użytkownik PabloWschowa edytował ten post 07:37, 27.01.2018
Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB
Napisano 10:40, 27.01.2018
Napisano 13:39, 28.01.2018
to do poliftowego K20z2 jest sens ładować taki z k24?
Napisano 14:25, 28.01.2018
Napisano 10:41, 18.02.2018
to do poliftowego K20z2 jest sens ładować taki z k24?
Napisano 11:30, 18.02.2018
Trzeba by zmierzyć oba kolektory na hamowni wtedy by zobaczył ich charakterystykę. Z drugiej strony na ulicy moze byc co innego. W każdym razie jak mówię my w k20z2 włożyliśmy przednia część ssaka razem z przepustnica od k24a3 reset kompa (świrowały obroty) i poszło, kierowca mówi ze idzie lepiej.
przepustnica jest inna w 2.4 niz k20z2 ?
mam cały kolektor razem z wewnętrzną częscią dawać 3 uszczelki termo jest sens czy wystarczą dwie?
Napisano 12:57, 18.02.2018
Napisano 14:54, 18.02.2018
Czyli wg Ciebie bez odcinania dostępu płynu do kolektora warto dać tylko ta wewnętrzna w połowie kolektora? I nie dawać już tej miedzy blokiem a kolektorem? Do tego odciąć grzanie przepustnicy.
Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB
Napisano 17:50, 18.02.2018
Napisano 21:14, 21.02.2018
wychodzi na to że przepustnice są takie same w polifcie w 2.0 i 2.4 obie maja po 63mm po zewnętrzej a przy wejściu do kolektora 60mm
czyli tutaj zeby cos więcej ugrac to trzeba by zmieniac na od civica typeR tam jest chyba ten kolektor RSP lub od Acury
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych