Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Centralny zamek szlag trafił :-(

VII centralny zamek bezpiecznik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:34, 24.01.2018

Witam Panowie,

 

otóż mam problem z centralnym zamkiem a przeszukując tematy nie natrafiłem na taki, który mógłby mi pomóc. Otóż dzisiaj coś popsułem z moim dzieckiem na współkę. Mianowicie ja siedziałem w środku auta ona stała obok moich drzwi i chciała otworzyć a ja zamknąłem jej przed nosem i niestety jak zaryglował się centralny zamek córce w tym momencie udało się otworzyć drzwi i tutaj zaczyna się problem. Zauważyłem, że nie mogę zamknąć auta z kluczyka i panelu przy kierowcy no to ciach do bezpiecznika nr 8 20A przepalony no to wymiana i zamykam ale niestety cisza, wyjmuję bezpiecznik i znów przepalony, no to następny, centralny zamek pochodził trochę i się przepalił znów bezpiecznik. Suma sumarum wymieniłem z 6 bezpieczników, które się przepaliły i przy 7 stała się inna usterka a mianowicie centralny się chwilę otwierał aż nagle przestał a;e bezpiecznik się nie przepalił, przekaźnik działa tak jakby ryglował centralny zamek, kierunki włączają się tak jakby się ryglowało ale zapadki od centralnego zamka ani się nie podnoszą ani zamykają więc pozostaje mi zamykanie z kluczyka. Myślę, że napisałem to zrozumiale i będę wdzięczny za pomoc czy to może siłownik centralnego zamka miał jakieś zwarcie(był już wymieniany po stronie kierowcy na aledrogo zamiennik) a może panel na drzwiach kierowcy? Czy coś innego? Bezpieczniki są ok.

 

Za pomoc będę wdzięczny 

 

Pozdrawiam

Filip


  • 0

#2 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:20, 30.01.2018

Ok Panowie ponawiam pytanie ale teraz, krótko i na temat. Siłownik centralnego wymieniony i niestety to nie była przyczyna, a wiec moje pytanie brzmi co mam sprawdzić w pierwszej kolejności z elektryki bo na pewno coś się upaliło. Wiązki kabli, multipleks który znajduje się w drzwiach kierowcy czy może moduł centralnego zamka jeśli takowy się znajduje? Ewentualnie gdzie szukać modułu centralnego zamka w moim aucie?

Będę wdzięczny
  • 0

#3 kamil.tomasz

kamil.tomasz
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Żyrardów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:42, 01.07.2018

Ok Panowie ponawiam pytanie ale teraz, krótko i na temat. Siłownik centralnego wymieniony i niestety to nie była przyczyna, a wiec moje pytanie brzmi co mam sprawdzić w pierwszej kolejności z elektryki bo na pewno coś się upaliło. Wiązki kabli, multipleks który znajduje się w drzwiach kierowcy czy może moduł centralnego zamka jeśli takowy się znajduje? Ewentualnie gdzie szukać modułu centralnego zamka w moim aucie?

Będę wdzięczny

udało się ? 


  • 0

#4 Etranger

Etranger
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Saint-Yrieix-la-Perche
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:20, 01.07.2018

Proponuje odwiedzic serwis elektromechaniczny. Postawia diagnoze i bedziesz wiedzial, co zepsules w swoim samochodzie oraz ile bedzie naprawa kosztowac. Ewentualnie odwiedz honda karma. Brytyjskie forum, tam panuje znacznie wyzszy poziom techniczny. Tutaj najwiecej dowiesz sie o lakierach, woskach i chinskich czesciach do tuningu.
  • 2
Vous vous servez là d'une parole sans le sens m'est resté jusqu'à ce jour inconnu.

#5 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 15:10, 01.07.2018

I po co robić ten smród  z odkopanego trupa , z przed pół roku ?  

Filip pewnie doszedł już dawno do tego co było przyczyną i problem rozwiązał . A że nie napisał , to jego sprawa , bo nie musiał .  Nikt nie jest wróżką , a tematów o problemach z centralnym na forum jest wiele i trzeba szukać najpierw ... 

 

Ja z własnego doświadczenia wiem , że trzeba sprawdzić  wiązkę w drzwiach  , bo u mnie posypały się przewody w gumie między drzwiami .  


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#6 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:30, 20.08.2018

Witam Panowie,

przepraszam, że dopiero teraz piszę a więc problemu nie udało się jeszcze rozwiązać ale najważniejsze jest to, że skrzynka BSI jest cała włożona w nową ( podpowiem tylko, że obudowa od przedlifta pasuje do polifta ale obudowa) teraz jestem na urlopie i po nim zabieram się za wiązki w drzwiach na pewno dam znać jak tylko sie uporam z tym cholerstwem. Wydaje mi się, że gdzieś jest kabel upalony ale to tylko moje przypuszczenia.


  • 0

#7 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:44, 26.10.2018

No dobra Panowie jestem po ostatniej wizycie u elektryka i problem naprawiony. U mnie przyczyna była tak, że wiązka w drzwiach kablami oparła się o otwór, który jest z blachy i się po przecierały się izolacje i dotykały się nawzajem, co było konsekwencją przepaleniu pinu, ale w tej białej szynie w skrzynce bsi tzn. wyjście na centralny zamek. Dobrze, że miałem płytkę z anglika to zajęło 5 minut w lutowanie oryginalnego pinu i cieszenie się znowu działającym centralnym. Jak coś służę pomocą.

 

Pozdrawiam


  • 0

#8 gumi

gumi
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:53, 23.08.2019

Cześć,

Ja mam taki dziwny objaw, przestał działać siłownik tylnych prawych drzwi. Na pinach siłownika tylnych prawych drzwi (żółty i żółto czarny) powinnien wg. schematu na zmianę pokazywać się +, niestety sygnał pokazuje się tylko przy zamykaniu na żółto czarnym jeśli zmieży się go względem masy samochodu (wzlgędem żółtego nie). Na żółtym nic. Sprawa dotyczy tylko tylnych prawych drzwi. Przypuszczam, że uszkodził się gdzieś żółty przewód ale nie mam pojecia gdzie jest ta centralka Multiplex (MICU) bo sens prowadzenia nowego jest chyba od niej  do drzwi, inaczej przerwanego przewodu nie zdiagnozuje.


Użytkownik gumi edytował ten post 20:54, 23.08.2019

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, centralny zamek, bezpiecznik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq