XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Reflash - zbiór faktów
#121
Napisano 06:13, 12.09.2018
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
#122
Napisano 06:27, 12.09.2018
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#123
Napisano 07:02, 12.09.2018
Jakby byli kompetentni i odpowiedzialni, a przede wszystkim chcieli pomóc to tak jak wyżej - wrócili by do eryjnej mapy i sp[rawdzili czy problem występuje - najprościej ustalić czy to mapa była winna
Tu było takie typowe działanie mechaników itp - przyjechał klient na reklamacje to trzeba za wszelką cenę udowodnić ,że to nie nasza wina.... Odrazu odrzucana wogóle jest jakakolkwiek opcja błedu mechanika/warsztatu, a nawet bym powiedział - jeśli widzą swoją winę to zrobią wszystko aby pokazać iż to wina klienta
Dla mnie i dla wielu z was nie jest problemem, że ktoś się pomylił, każdy jest tylko człowiekiem, pomyłki się zdarzają - ale ponieśc za nie odpowiedzialność to już inna sprawa
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#124
Napisano 07:45, 12.09.2018
Zacząłem powątpiewać w kompetencję tego warsztatu dlatego poprosiłem Ralfiego żeby sprawdził czy jest OK. No i to był dobry ruch, Ralfi od razu jak to usłyszał to się wyznał, podpiął laptopa i pokazał gdzie jest przepałowane z zapłonem. Wgrał swoją mapkę, zrobił korekty w zakresie gdzie stukało i po sprawie.
Ziom, odnoścnie tego co napisałeś...
pojawiło mi się kilka pytań, mianowicie..
pokazał CI ktoś co w tej mapie było źle?(tj. edytowal mape?) czy za pomocą HDS?
Jeśli edytował mape.. ok, po co wgrywał swoją? (zazwyczaj edycja map "tuningowanych" jest niemożliwa - z racji blokady przez OBDII)
Jeśli wgrał swoją.. to ona "w bazówce" już daje stuki i wymaga strojenia?
Nie wiem kto byl autorem mapy - nie myli sie tylko ktoś kto nic nie robi i słabo dogadales temat z UTC. (nie bronie ich wcale!)
Pytanie co mogłem zrobić innego? Jeździć do UTC żeby mi zniszczyli motor? Zażądać wgrania oryginalnej mapy (pytanie co by mi wgrali bo reflash był od sedana), ale kasy bym nie dostał spowrotem bo wg nich to nie było spalanie stukowe i nie udowodnię im tego. Oni wogule tego nie brali pod uwagę albo inaczej wiedzieli co to jest ale rżnęli głupa i szli w zaparte.
co mogleś zrobić? wydaje mi się, że na FB pare osob pisało Ci co trzeba zrobic, zareklamować, jeśli coś nie tak - prosisz o zwrot pieniązków wgraniem OEM mapy i dziekujesz za wspołpracę.. takie podejście do klienta jest ok.
To ze Cie zlewali - zasłiguje na pogarde.
Użytkownik BartekL edytował ten post 07:46, 12.09.2018
#125
Napisano 10:05, 12.09.2018
No tak czytam i czytam te różne Wasze opinie i wygląda na to że to moja wina. Zjebałem strasznie że nie pozwoliłem im się bawić z moim samochodem dalej... A trwałoby to chyba długo - rozkręcanie auta na czynniki pierwsze.
Tylko jak mam zaufać komuś kto "nie słyszy" spalania stukowego? Nie słyszy lub nie chce słyszeć? Nie mam zamiaru napie... na UTC, bo być może różne inne naprawy robią dobrze albo innych klientów traktują lepiej, ale ja napisałem jak ja zostałem potraktowany ws reflash'a.
I ten post ma być ostrzeżeniem dla takich jak ja, którzy słabo się orientują w temacie i będą chcieli tam pojechać i to zrobić myśląc że wszystko będzie super bo przecież na tym programie jeździe wiele akordeonów.
Fakt jest taki: wgrali program, który spowodował spalanie stukowe w moim aucie i nie SPRAWDZILI tego!! Wypuścili mnie do domu. A co gdybym nie napisał o tym na forum albo zwyczajnie nie wysłuchał że jest coś nie tak i jeździł dalej?
Oddali by mi kasę na nowy motor?
Tyle w temacie i nie ma sensu tego dłużej wałkować.
#126
Napisano 10:57, 12.09.2018
#127
Napisano 00:15, 06.01.2019
NieCzyli co jedyna opcja potwierdzenia że stuka to podłączenie lapka do obd, jazda i odczyt parametrów online?
Jest jeszcze stetoskop lub steto plus soft i hardware do analizy dźwięku. Może byc plex, phormula itd... To czy stuka słychać czasem jak jest seryjny układ wydechowy/dolotowy.
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
ITR DC2 & Accord CU2 Honda driver
#128
Napisano 14:55, 06.01.2019
Co to UTC, byłem tam 2 razy i to wg mnie zwykli wymieniacze części. Coś jest nie po ich myśli i rozkładają ręce (w moim przypadku wypuścili auto z niedokręconym alternatorem po wymianie rozrządu, podejrzewam że ucięli śrubę która go mocowała, bo mieli problem z jej wyjęciem - Civic VII). Ot takie OT.
#129
Napisano 17:22, 06.01.2019
Co to UTC, byłem tam 2 razy i to wg mnie zwykli wymieniacze części. Coś jest nie po ich myśli i rozkładają ręce (w moim przypadku wypuścili auto z niedokręconym alternatorem po wymianie rozrządu, podejrzewam że ucięli śrubę która go mocowała, bo mieli problem z jej wyjęciem - Civic VII). Ot takie OT.
Ten serwis to porażka jak dla mnie - to już wole te cyrki w Morawicy bo tam przynajmniej wiedzę mają a jak coś spier... to z lenistwa a nie z braku wiedzy
#130
Napisano 23:02, 09.01.2019
Niedawno kupilem accord 2.4 auto 2007 z 150k przebiegu . Wczesniej mialem 3 accordy w dieslu I jednejgo w manualu 2.0 .
Wiem z doswiadczenia jak wyglada remap w dieslu 2.2 ictdi. Przyrost mocy jest znaczacy I odczowalny od bardzo niskich obrotow .
Zanim napisalem tego posta obczailem rozne wypowiedzi na temat remapa nie tylko na tym forum . Ogolnie zauwarzylem ze jest troche przeciwnikow remapa a mianowicie ludzi ktory twierdza ze remap w wolnossaku nic nie daje chyba ze trzymasz Hanie powyrzej 5000rpm.
Wedlug wykresow z hamowni roznych forumowiczow widac ze tzw. Krzywa po remapie ma wiecej NM w calym zakresie obrotow.
Moje pytanie jest takie:
Glownie jezdze po miescie (Londyn ) czasami autostrada lotniska itp .
Jak bardzo jest odczowalny przyrost mocy po remapie na obrotach 0-3000rpm ?
Czy zmierzyl ktos roznice w przyspieszeniu of 0 do 100 po remapie? Bo automat chyba nie jest demonem przyspieszenia .
PS.
Koles ktorego znalazlem na angieslkim forum robi remap as £300 .trzeba my wyslac ecu .po tym co przeczytalem mam obawy.
( Niechodzi mi o pieniadze ) chodzi bardziej o unikniecie problemow I czy warto to zrobic dla efektu ktorego moge niedoswiadczyc jezdzac glownie po miescie.
Pozdrawiam
Kamil
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
#131
Napisano 07:14, 10.01.2019
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#132
Napisano 07:35, 10.01.2019
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
#133
Napisano 16:46, 10.01.2019
Tak mi sie wydawalo ze nie bede widzial roznicy przy niskich obrotach. W Dodatku trzeba wyslac ECU.
Wiec Pipecross filter musi mi wystarczyc .
Niema co kombinowac.
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
#134
Napisano 20:24, 12.01.2019
Man teraz pipecross panel filter. Slyszalem ze sa tzw. Filtry storzkowe k and n i podobno dzwiek jest lepszy , mial ktos stycznosc z nimi ?
Bede wdzieczny za podpowiedz.
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
#135
Napisano 20:27, 12.01.2019
Kup CAI od LukasN i będziesz miał sportowy pomruk , u mnie dźwięk się tez zmienił trochę po włożeniu kolektora wydechowego z 2.4 i wydechu z 2.4 vs 2.0 bardziej basowy dźwięk . Ale nie wiem czy w dieslach te modyfikacje przejada..
Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, reflash, k24, k20, zwiekszenie mocy
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych