Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Reflash - zbiór faktów

all_gen reflash k24 k20 zwiekszenie mocy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
190 odpowiedzi w tym temacie

#121 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 06:13, 12.09.2018

I najprostszym wyjściem było wgranie seryjnej mapy i sprawdzenie a nie odkręcanie osłon i inne historie. Przecież to jest chwila. Jak bawią się w takie sprawy dobrze też by było gdyby rozpoznawali dźwięk stukowego.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#122 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 06:27, 12.09.2018

Skutowe odrazu słychać...ehhh
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#123 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 07:02, 12.09.2018

Jakby byli kompetentni i odpowiedzialni, a przede wszystkim chcieli pomóc to tak jak wyżej - wrócili by do eryjnej mapy i sp[rawdzili czy problem występuje - najprościej ustalić czy to mapa była winna

Tu było takie typowe działanie mechaników itp - przyjechał klient na reklamacje to trzeba za wszelką cenę udowodnić ,że to nie nasza wina....  Odrazu odrzucana wogóle jest jakakolkwiek opcja błedu mechanika/warsztatu, a nawet bym powiedział - jeśli widzą swoją winę to zrobią wszystko aby pokazać iż to wina klienta

Dla mnie i dla wielu z was nie jest problemem, że ktoś się pomylił, każdy jest tylko człowiekiem, pomyłki się zdarzają - ale ponieśc za nie odpowiedzialność to już inna sprawa


  • 1

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#124 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 07:45, 12.09.2018

 

 

Zacząłem powątpiewać w kompetencję tego warsztatu dlatego poprosiłem Ralfiego żeby sprawdził czy jest OK. No i to był dobry ruch, Ralfi od razu jak to usłyszał to się wyznał, podpiął laptopa i pokazał gdzie jest przepałowane z zapłonem. Wgrał swoją mapkę, zrobił korekty w zakresie gdzie stukało i po sprawie.

 

 

Ziom, odnoścnie tego co napisałeś... 

pojawiło mi się kilka pytań, mianowicie..
pokazał CI ktoś co w tej mapie było źle?(tj. edytowal mape?) czy za pomocą HDS? 

Jeśli edytował mape.. ok, po co wgrywał swoją? (zazwyczaj edycja map "tuningowanych" jest niemożliwa - z racji blokady przez OBDII)
Jeśli wgrał swoją.. to ona "w bazówce" już daje stuki i wymaga strojenia?
 

Nie wiem kto byl autorem mapy - nie myli sie tylko ktoś kto nic nie robi :) i słabo dogadales temat z UTC. (nie bronie ich wcale!)

 

 

 

 

 

Pytanie co mogłem zrobić innego? Jeździć do UTC żeby mi zniszczyli motor? Zażądać wgrania oryginalnej mapy (pytanie co by mi wgrali bo reflash był od sedana), ale kasy bym nie dostał spowrotem bo wg nich to nie było spalanie stukowe i nie udowodnię im tego. Oni wogule tego nie brali pod uwagę albo inaczej wiedzieli co to jest ale rżnęli głupa i szli w zaparte. 

 

 

co mogleś zrobić? wydaje mi się, że na FB pare osob pisało Ci co trzeba zrobic, zareklamować, jeśli coś nie tak - prosisz o zwrot pieniązków wgraniem OEM mapy i dziekujesz za wspołpracę.. takie podejście do klienta jest ok. 
To ze Cie zlewali - zasłiguje na pogarde.
 

 


Użytkownik BartekL edytował ten post 07:46, 12.09.2018

  • 0

#125 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:05, 12.09.2018

No tak czytam i czytam te różne Wasze opinie i wygląda na to że to moja wina. Zjebałem strasznie że nie pozwoliłem im się bawić z moim samochodem dalej... A trwałoby to chyba długo - rozkręcanie auta na czynniki pierwsze.

Tylko jak mam zaufać komuś kto "nie słyszy" spalania stukowego? Nie słyszy lub nie chce słyszeć? Nie mam zamiaru napie... na UTC, bo być może różne inne naprawy robią dobrze albo innych klientów traktują lepiej, ale ja napisałem jak ja zostałem potraktowany ws reflash'a.

 

I ten post ma być ostrzeżeniem dla takich jak ja, którzy słabo się orientują w temacie i będą chcieli tam pojechać i to zrobić myśląc że wszystko będzie super bo przecież na tym programie jeździe wiele akordeonów.

 

Fakt jest taki: wgrali program, który spowodował spalanie stukowe w moim aucie i nie SPRAWDZILI tego!! Wypuścili mnie do domu. A co gdybym nie napisał o tym na forum albo zwyczajnie nie wysłuchał że jest coś nie tak i jeździł dalej?

Oddali by mi kasę na nowy motor?

 

Tyle w temacie i nie ma sensu tego dłużej wałkować.


  • 1

#126 dzejson_007

dzejson_007
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:ok. Płocka
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Corolla TS/ EM2 K20
  • KM:192
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Hatch
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:57, 12.09.2018

Dobrze zrobiłeś, mapa nie polega na tym że przestawia zapłon i będzie ok....
  • 0
Bo Honda to samochód dla Bonda:)______________________________________________ była: http://www.accordklu...php?t=27254</a>

#127 grafix

grafix
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:15, 06.01.2019

Czyli co jedyna opcja potwierdzenia że stuka to podłączenie lapka do obd, jazda i odczyt parametrów online?

Nie :)
Jest jeszcze stetoskop lub steto plus soft i hardware do analizy dźwięku. Może byc plex, phormula itd... To czy stuka słychać czasem jak jest seryjny układ wydechowy/dolotowy.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
  • 0
------------------------------------------------
ITR DC2 & Accord CU2 Honda driver :)

#128 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:55, 06.01.2019

Co to UTC, byłem tam 2 razy i to wg mnie zwykli wymieniacze części. Coś jest nie po ich myśli i rozkładają ręce (w moim przypadku wypuścili auto z niedokręconym alternatorem po wymianie rozrządu, podejrzewam że ucięli śrubę która go mocowała, bo mieli problem z jej wyjęciem - Civic VII). Ot takie OT.  


  • 0

#129 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:22, 06.01.2019

Co to UTC, byłem tam 2 razy i to wg mnie zwykli wymieniacze części. Coś jest nie po ich myśli i rozkładają ręce (w moim przypadku wypuścili auto z niedokręconym alternatorem po wymianie rozrządu, podejrzewam że ucięli śrubę która go mocowała, bo mieli problem z jej wyjęciem - Civic VII). Ot takie OT.  

Ten serwis to porażka jak dla mnie - to już wole te cyrki w Morawicy bo tam przynajmniej wiedzę mają a jak coś spier... to z lenistwa a nie z braku wiedzy


  • 0

#130 kamil10

kamil10
  • Forumowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exxcutive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:02, 09.01.2019

Witam

Niedawno kupilem accord 2.4 auto 2007 z 150k przebiegu . Wczesniej mialem 3 accordy w dieslu I jednejgo w manualu 2.0 .

Wiem z doswiadczenia jak wyglada remap w dieslu 2.2 ictdi. Przyrost mocy jest znaczacy I odczowalny od bardzo niskich obrotow .


Zanim napisalem tego posta obczailem rozne wypowiedzi na temat remapa nie tylko na tym forum . Ogolnie zauwarzylem ze jest troche przeciwnikow remapa a mianowicie ludzi ktory twierdza ze remap w wolnossaku nic nie daje chyba ze trzymasz Hanie powyrzej 5000rpm.

Wedlug wykresow z hamowni roznych forumowiczow widac ze tzw. Krzywa po remapie ma wiecej NM w calym zakresie obrotow.

Moje pytanie jest takie:

Glownie jezdze po miescie (Londyn ) czasami autostrada lotniska itp .

Jak bardzo jest odczowalny przyrost mocy po remapie na obrotach 0-3000rpm ?

Czy zmierzyl ktos roznice w przyspieszeniu of 0 do 100 po remapie? Bo automat chyba nie jest demonem przyspieszenia .


PS.

Koles ktorego znalazlem na angieslkim forum robi remap as £300 .trzeba my wyslac ecu .po tym co przeczytalem mam obawy.

( Niechodzi mi o pieniadze ) chodzi bardziej o unikniecie problemow I czy warto to zrobic dla efektu ktorego moge niedoswiadczyc jezdzac glownie po miescie.


Pozdrawiam
Kamil






Sent from my SM-N920C using Tapatalk
  • 0

#131 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 07:14, 10.01.2019

Nigdy nie idź na "deal" z wysyłaniem ECU. Reflash można zrobić na aucie, a jeśli gość nie chce tego zrobić przy Tobie, to nie jest godny zaufania.
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#132 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 07:35, 10.01.2019

Osobiście właśnie największa różnicę odczułem w zakresie 3000-4000 obrotów. Jest znacznie lepiej jak jedziesz lekko powyżej 50 km/h wdepniesz w podłogę wtedy skrzynia nie redukuje już na pierwszy bieg a na drugimi średnio jeszcze chce jechać. Cena do niskich nie należy ale może w Anglii się tak cenią.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#133 kamil10

kamil10
  • Forumowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exxcutive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:46, 10.01.2019

Dzieki za szybka odpowiedz.
Tak mi sie wydawalo ze nie bede widzial roznicy przy niskich obrotach. W Dodatku trzeba wyslac ECU.
Wiec Pipecross filter musi mi wystarczyc .
Niema co kombinowac.



Sent from my SM-N920C using Tapatalk
  • 0

#134 kamil10

kamil10
  • Forumowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exxcutive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:24, 12.01.2019

Jeszce jedno pytanko .czy jest jakis sposob zeby poprawic dzwiek wydechu na bardziej sportowy?
Man teraz pipecross panel filter. Slyszalem ze sa tzw. Filtry storzkowe k and n i podobno dzwiek jest lepszy , mial ktos stycznosc z nimi ?

Bede wdzieczny za podpowiedz.



Sent from my SM-N920C using Tapatalk
  • 0

#135 PabloWschowa

PabloWschowa
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Prestige +
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:27, 12.01.2019

Kup CAI od LukasN i będziesz miał sportowy pomruk , u mnie dźwięk się tez zmienił trochę po włożeniu kolektora wydechowego z 2.4 i wydechu z 2.4 vs 2.0 bardziej basowy dźwięk . Ale nie wiem czy w dieslach te modyfikacje przejada..


  • 0

Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, reflash, k24, k20, zwiekszenie mocy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq