Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Reflash - zbiór faktów

all_gen reflash k24 k20 zwiekszenie mocy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
190 odpowiedzi w tym temacie

#136 kamil10

kamil10
  • Forumowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exxcutive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:34, 12.01.2019

Zmienilem na 2.4 benzynke bo diesla mi skasowali:(.


Sent from my SM-N920C using Tapatalk
Czyli co moglbym zrobic w 2.4 zeby ulepszyc dzwiek .storzkowy filter pomoze?

Sent from my SM-N920C using Tapatalk
  • 0

#137 gali

gali
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:30, 12.01.2019

Tak jak pisał Pablo odezwij się do LukasN i zakładaj CAI.
Będziesz zadowolony 😎
  • 0

#138 kamil10

kamil10
  • Forumowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exxcutive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:11, 13.01.2019

Co to jest CAI?


Sent from my SM-N920C using Tapatalk
  • 0

#139 total_psotal

total_psotal
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:WD
  • Silnik:mam
  • Wersja:taka z 4 kołami
  • KM:50+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:0
  • Nadwozie:Malowane
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:29, 14.01.2019

cold air inject - po naszemu dolot zimnego powietrza, Lukas robi takie wyspawane na wymiar, możesz wziąć u niego razem ze stożkiem


  • 0

#140 kamil10

kamil10
  • Forumowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exxcutive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:35, 14.01.2019

Ale ja gupi, hehe.
Poczytalem miedzyczasie I wytrybilem.
Man.maly metlil z tym filtrami bo naogladalem sie duzo clipow jak porownywali na hamowniach rozne filtry itp .jezeli nie daje kopa to przynajmniej zeby dzwiek byl bardziej sportowy .

Sent from my SM-N920C using Tapatalk
  • 0

#141 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:05, 18.01.2019

Pytanko, czy CAI bedzie pomocne przy reflashu? W sensie czy warto montowac CAI przed reflashem, czy moze nie wplywa to w ogole na wykres i mozna najpierw zrobic reflasha, a potem na spokojnie odlozyc kaske i z czasem sobie dolozyc cai?
  • 0

#142 PabloWschowa

PabloWschowa
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Prestige +
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:15, 18.01.2019

Jak dla mnie najlepiej porobić sobie wszystkie mody które chcemy i realnie jesteśmy w stanie zrobić i później dopiero dograć całość nowym programem.


  • 0

Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB


#143 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 10:30, 18.01.2019

Chcesz osiągów to nie cai a short.
Wiem bo testowałem na hamowni różne doloty chyba z 2 godziny.
Na najgorszym dolocie miałem 215 KM a na najlepszym 227 czyli samym dolotem jest 12KM różnicy .czyli wasze cai czy short robione na pałę w garażu przez pana miecia są jedno wielki g warte .chyba że macie fuksa i akurat traficie odpowiednią długość i średnicę .
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#144 PabloWschowa

PabloWschowa
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Prestige +
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:00, 18.01.2019

Slash ja ciągle się pisze na twoja robotę jak dasz rade... tak ze tego...


  • 0

Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB


#145 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 12:15, 18.01.2019

Nigdy nie idź na "deal" z wysyłaniem ECU. Reflash można zrobić na aucie, a jeśli gość nie chce tego zrobić przy Tobie, to nie jest godny zaufania.

X2
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#146 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:01, 18.01.2019

Chcesz osiągów to nie cai a short.
Wiem bo testowałem na hamowni różne doloty chyba z 2 godziny.
Na najgorszym dolocie miałem 215 KM a na najlepszym 227 czyli samym dolotem jest 12KM różnicy .czyli wasze cai czy short robione na pałę w garażu przez pana miecia są jedno wielki g warte .chyba że macie fuksa i akurat traficie odpowiednią długość i średnicę .

 

tak, wiem ze kazdy dolot powinno sie dokladnie policzyc i wystroic razem z reszta gratow, jednak w moim przypadku to nie ten budzet i nie w accordzie tourerze, tu przy stozku chodzi oczywiscie glownie o doznania akustyczne vteca :)  wg mnie automat za wczesnie redukuje mi biegi, wyglada na to ze silnik bez pudla rezonansowego w dolocie "meczy sie" za bardzo wiec licze ze reflash poprawi elastycznosc

i wlasnie dlatego dopytuje czy jest w ogole sens czekac i zbierac kasiore na cai i dopiero robic reflash czy moze pozniejsze wlozenie cai w ogole nie wplynie na reflash, to pytanie w sumie glownie do ralfiego, chyba ze ktos dokladal cai juz po reflashu i molgby sie wypoweidziec

 

p.s pamietam gdzies twoj dokladny opis i z tym co lepsze czy short czy cai to juz widzialem kilka roznych porownan na hamowniach w roznych H i roznie to bywalo, jednemu wyszedl short drugiemu cai, parowa chyba najgorzej zawsze wychodzila, ale to w wiekszosci byly testy na gotowych dolatach bez strojenia, a tego co pamietam to lukasn robi 2 w1 czyli mozna sobie samemu "potestowac" i cai i shorta


  • 0

#147 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 14:12, 18.01.2019

Testy robiłem po reflashu.
Ps. Też mam tourera hehe
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#148 kamil10

kamil10
  • Forumowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exxcutive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:30, 18.01.2019

Mozesz zawsze pobawic sie na semi auto ,
Mi osobiscie lepiej sie na semi-auto bo ja decyduje kiedy wrzucic bieg.
Smigam po miescie wiec duzo nie poszaleje ale zawsze lepsza frajda niz na pelnym automacie bo automat zamula.


Sent from my SM-N920C using Tapatalk
  • 0

#149 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:54, 18.01.2019

chodzi mi bardziej o trasy, czesto mam tak ze lekka gorka, a on juz zrzuca na 4

a przy wyprzedzaniu to juz w ogole do 3 zbija

wiem ze to troche moja wina bo boxa rezonansowego wywalilem i stracil na niutku, reflash jedyny ratunek i na pewno do serii dolotu juz nie wroce, wiec wniosek cai 2w1 od lukasn

 

 

 

 

slasz skoro robiles sporo testow, to czy jestes w stanie odpowiedziec, czy jest sens czekac na shorta od lukasna i dopiero robic reflasha, czy smialo mozna najpierw robis reflasha a pozniej dolozyc shorta, ale im dluzej o tym mysle to chyba nie ma sensu, lepiej zlozyc jak ma byc i dopiero pogadac z ralfim


  • 0

#150 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 16:13, 18.01.2019

Jeśli reflash będziesz robił u ralfiego to jest jak najbardziej sens czekać i założyć pierwsze dolot a potem ralfi garage.
Bo on wprowadza jeszcze jakieś poprawki i dogrywa wszystko czyli w tych poprawkach będzie uwzględniony dolot.
Sam zauważyłeś że spadł Nm jak wyjales rezonator .czyli dolotem czasem można trochę napsuć więc lepiej żeby to było przed ralfim .

Użytkownik slasz129 edytował ten post 16:15, 18.01.2019

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, reflash, k24, k20, zwiekszenie mocy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq