Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Reflash - zbiór faktów

all_gen reflash k24 k20 zwiekszenie mocy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
171 odpowiedzi w tym temacie

#151 93karol

93karol
  • Moderator
  • 2702 postów
  • Skąd:STW/TBG
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS-V
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 27
Super

Napisano 19:26, 18.01.2019

Dokładnie tak. Dr Fox nie robi typowego reflash'a on robi baze ktora dostraja pod konkretny silnik i osprzet. 


  • 0

#152 lelek

lelek
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:42, 05.02.2019

 Chciałbym serdecznie podziękować koledze Ralfiemu, za profesjonalnie przeprowadzoną operacje reflasha w moim K20A6. Po wgraniu nowej mapy i testach była ona 2- krotnie korygowana do uzyskania jak najlepszych parametrów pracy silnika, w efekcie auto jest żwawsze, bardziej elastyczne, natychmiastowo reaguje na pedał gazu w całym zakresie jego pracy, płynnie wkręca się na obroty, bez efektu chwilowego przydławienia (jak do tej pory). Ralfi zdecydowanie ogarnia temat w sposób bezpieczny dla silnika, a i udzieli wiele bezcennych dla użytkownika rad. :u

Zdecydowanie polecam.


  • 0

#153 total_psotal

total_psotal
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:WD
  • Silnik:mam
  • Wersja:taka z 4 kołami
  • KM:50+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:0
  • Nadwozie:Malowane
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:43, 05.02.2019

crony, tak jak koledzy pisali, najpierw sprzęt później strojenie, będziesz miał wszytko dograne pod swój setup i podciągnięte pod jego możliwości.

 

A za wcześnie redukuje, to nie rozumiem. Chyba właśnie o to chodzi w tej wygodzie automatu, że sam sobie biegi zrzuca żeby się nie męczyć na podjeździe.

 

Przy wyprzedzaniu to i niech do 2 zrzuci (jeśli prędkość jest odpowiednia)... I bardzo dobrze!!! Szybciej wykonasz manewr, a zakres obrotów ustalony przez producenta jest dla silnika bezpieczny. Oczywiście utrzymywanie wysokich obrotów przez długi czas nie jest zdrowe, bo powoduje nadmierne grzanie i "starzenie" oleju, co może wpłynąć na długowieczność silnika. Ale korzystanie z pełnego zakresu obrotów na których może pracować silnik nie jest niczym złym. 

 

Nie zrozumiem ludzi, co myślą że jak mam 200KM to na 5-6 biegu gaz w podłogę i się cieszą że idzie lepiej niż poprzednie 100KM, albo że idzie gorzej niż 1.9TDI O_o albo na podjazdach bez redukcji tylko gazu dodają. 

 

Oczywiście wszystko w odpowiednim zakresie :) nie mówię o ciągłym pałowaniu, czy nadmiernym mieszaniu biegami 

Koniec off topica :D


Użytkownik total_psotal edytował ten post 09:45, 05.02.2019

  • 0

#154 gabrys000

gabrys000
  • Klubowicz
  • 238 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190+reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:cu2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:13, 10.02.2019

Moj cl9 AT po reflasu, przy odpowiedniej prędkości zmieniał z 5 na2.Szybka reakcja na gaz itp. Teraz mam aco viii 2.4 at i jest jakiś zamulony od dołu, na wiosnę obowiązkowo reflash
😀
  • 0
moje :/cu2 -k24z3 at/gd1-l13a1 cvt

#155 muzyczka

muzyczka
  • Moderator
  • 2911 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:27, 22.02.2019

Ostatnio zaobserwowałem wzmożone padanie silników k20a6 bez modyfikacji  .. wiosny nie ma a padają jak muchy .. Nie ma znaczenia czy ktoś dbał czy nie , więc pilnujcie oleju, ponieważ jak coś puka  to na pewno nie listonosz .


  • 1

#156 SimRacer

SimRacer
  • Klubowicz
  • 367 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:211KM 244Nm [reflash]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:15, 09.04.2019

Oj tak ;)

 

Kto najlepiej ogarnie reflash w Krakowie, również Ralfi ?

Jaki przybliżony koszt ?


Użytkownik SimRacer edytował ten post 22:18, 09.04.2019

  • 0

Zmiany.. zmiany..


#157 slasz129

slasz129
  • Klubowicz
  • 1246 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 09:05, 10.04.2019

Reflash to koszt około 500 u ralfiego .
Czasem robi trasy po Polsce jak uzbiera się więcej chętnych . Możesz mu też kompa wysłać

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#158 93karol

93karol
  • Moderator
  • 2702 postów
  • Skąd:STW/TBG
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS-V
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 27
Super

Napisano 20:56, 11.04.2019

Reflash z wyslaniem kompa... Jednak slaba opcja... Wolalbym jednak zeby pobadal prace silnika Dr. Fox podczas jazdy z podpietym sprzetem.
  • 0

#159 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1663 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Ba
  • KM:DajeRade
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL3/YD2
Reputacja: 38
Super

Napisano 10:03, 25.04.2019

Jakiś czas temu na fejsie ktoś chwalił się 'reflashem' w VI genie, a dokładnie w F23Z5, niestety temat umarł zaraz po pochwaleniu się, że coś takiego się zrobiło :-P

Ktoś siedzi w temacie? Karol? Ty siedzisz bardziej w temacie, więc może coś więcej wiesz?
  • 0

#160 93karol

93karol
  • Moderator
  • 2702 postów
  • Skąd:STW/TBG
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS-V
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 27
Super

Napisano 13:23, 25.04.2019

Niewiem nic na ten temat...
Jedyna opcja w Vi to tylko zmiana na obd1 i kompa na civicowy p28 czy p30.
Dr Fox prubuje rozgryzc seryjne kompy ale temat ciagle w toku i zobaczymy czy da sie to okiełznać.
  • 0

#161 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1663 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Ba
  • KM:DajeRade
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL3/YD2
Reputacja: 38
Super

Napisano 16:36, 25.04.2019

Dzieki Karol!

No wlasnie na fejsie temat dotyczyl seryjnego kompa o ile dobrze pamietam, choc sam wlasciciel za duzo nie wiedzial co zostalo zrobione poza stwierdzeniem, ze po reflashu... no nieistotne.

:B


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#162 Sebo163

Sebo163
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type-s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:16, 20.11.2019

Witam,

 

Czy możecie mi doradzić czy jest ktoś w zachodniopomorskim kto może zrobić Reaflash w moim silniku?

Jeśli znacie kompetentną osobę proszę o namiary.


  • 0

#163 bono

bono
  • Forumowicz
  • 290 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:212 KM / 239 Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:02, 20.11.2019

Muzyczka w Warszawie. W zs nie ma nikogo...

Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#164 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 3375 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 153
Super

Napisano 21:59, 20.11.2019

Z takimi pytaniami do działu regionalnego, a nie w tym temacie. 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#165 rabtosz

rabtosz
  • Klubowicz
  • 124 postów
  • Skąd:SZCZECIN
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:40, 20.11.2019

K. Muzyczka może ogarnąć temat zdalnie. Tak jak u mnie podniósł obroty. On w Wawa ja w ZS.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, reflash, k24, k20, zwiekszenie mocy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq