Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Reflash - zbiór faktów

all_gen reflash k24 k20 zwiekszenie mocy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
160 odpowiedzi w tym temacie

#1 crony

crony
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:42, 23.01.2018

Witam, szukam podobnego tematu, ale niestety nie za bardzo moge to znalesc, otóz szukam jak najwiecej informacji na temat reflasha i roznic miedzy poszczególnymi ofertami, czesc informacji jest ale porozrzucanych, troche w tematach zalozonych przez ralfiego, troche w tematach chyba mafii z tego co pamietam, a troche w roznych tematach dotyczacych grupowych ustawek na reflashe, chcialbym to zebrac w jednym temacie, na razie uzylem tego tematu bo moze nic z tego nie wyjdzie, wiec najpierw fajnie by bylo pospisywac rozne konkretne info, a potem ktos z modow może spiąlby to w jeden post i wrzucil na poczatek tematu

 

co na razie udalo mi sie ustalic:

 

sa dwie sprawdzone osoby robiace reflashe tak? mafia35 (człowiek tajemniczego sashy :D) i ralfi 

ceny pomijam, bo to jest raczej ruchome i pewnie zalezy od ilosci osob lub indywidualnego podejscia, ale na ta chwile grupowiec to okolo 400-500zl

Ralfi od razu dostraja LPG STAGa 

i pisze ze swojego Reflasha dopasowuję do konkretnego silnika, ale na jakiej zasadzie? ktoś jest w stanie to rozwinać? bo rozumiem ze reflash to jest gotowa mapka zrobiona na zasadzie strojenia jakiegos silnika i potem wgrywana jest kazdemu chetnemu, tak?

mafia tez tak robi?

ralfi robi do k24 i k20, mafia tez?

w sumie teraz zostaly mi juz tylko pytania:

 te mapki sa robione na seryjnych silnikach czy sa jakies mniejsze lub wieksze mody typu cai itp? 

tu mniej wiecej juz troche wiem, 

 

Ralfi oferuje w swoim reflashu:

Zoptymalizowane mapy zapłonu i paliwa

Zmieniony punkt załączania VTECa

Podniesiony REV limiter

Zoptymalizowane na hamowni mapy VTC

mniejsze spalanie

zwiększona elastyczność silnika i moc max (zależnie od silnika)

 

w reflashu od mafii to samo?

 

 

teraz moze wady, czy jest to ryzykowne czy niebezpieczne w jakis sposob dla silnika? przesuniecie odcinki czy vteca moze zwiekszyc sie pobor oleju czy nadwyręza sprzęgło albo jakies inne podzespoly? raz na jakis czas widze, nie tylko na tym forum, jakies przebąkiwania, na temat szarpania przy ruszaniu, zwiekszonego spalania czy niewyrabianiu lpg po reflashu? ktos moglby przyblizyc swoje spostrzezenia na ten temat, a moze te problemy to juz przeszlosć? jakie parametry lpg sa wymagane zeby instalacja "wyrabiala" po reflashu?

 

jakiś czas temu mafia ogłosil ze jest mozliwosc wgrania aktualizacji do jego reflasha, czyli rozumiem ze wersja poprawiona, w poprzedniej było cos nie tak? (myslalem ze taki reflash to juz jest maxymalnie zoptymalizowany)

wiadomo ze najbardziej zalezy mi na odpowiedziach Panów ktorzy tym sie zajmują, ale opinie osob juz to mających i ich spostrzezenia sa jak najbardziej wskazane

 

  • 0

#2 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:04, 23.01.2018

Z mojego doświadczenia - Ralfi robił mi reflash na podstawie nr vin Podobało mi się takie podejście bo program jest robiony do tego konkretnie rocznika samochodu tj. silnika, czujników, sensorów - skalowanie pomiarów itd powinno być jak w fabryce. Po drugie robi to w samochodzie - wgrywa, jeździł ze mną, ja prowadziłem a on na lapku sprawdzał wskazania sond, czujników itd. Jechaliśmy na luzaka, na pełnym bucie itd - wszystko po to żeby sprawdzić czy nie ma na przykład spalania stukowego itp. Lpg to już formalność.

 

I teraz moje wnioski - nie jestem w stanie sobie wyobrazić żeby wysłać komuś moje ECU, ten ktoś wgrywa nowy program i odsyła mi komp z powrotem. I potem coś takiego mam montować u siebie i wierzyć (no bo co innego zostało) że wszystko prawidłowo pracuje. Bo zostaje tylko wiara...

 

Przejechałem po reflashu 10kkm (silnik 2.0) i znacznie poprawił się dół (żwawiej jedzie z dołu), środek jak nic nie było tak nie i powyżej 4,5krpm też przyjemniej się robi. Wad nie zauważyłem. Tylko zalety :)


  • 0

#3 opalaszek

opalaszek
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Accord CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:38, 23.01.2018

reflash'em zajmuje sie jeszcze muzyczka (Warszawa)
On rowniez wszystko sprawdza podczas jazdy na lapku bynajmniej tak bylo kiedys.

Wiem ze wgrywa gotowca tak jak i mafii.
Rafi podobno robi to inaczej ale podejrzewam ze tez wzoruje sie na gotowcu gdzie rzadko kiedy cos poprawia.

Najlepiej bedzie jak chlopaki sami sie wypowiedza.


Mnie najbardziej drazni to ze mam auto w ktorym reash jest juz zrobiony (grupowiec) a teraz wychodzi na to ze zostal ponownie udoskonalony a co za tym idzie? - kolejny $$$
Teoretycznie nie duzo bo 150zl za poprawke ale dochodzi do tego ponowne stroje ie (LPG)
Tylko patrzec jak za 6 miesiecy bedzie kolejna mapa...
  • 0

#4 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 12:41, 23.01.2018

No windowsa non stop poprawiają...
..ale nie robiłeś tej poprawki ?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 13:12, 23.01.2018

  • 0
                       

#5 opalaszek

opalaszek
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Accord CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:45, 23.01.2018

Jak mialbym to porownac do poprawek windowsowych to chyba najlepiej zostac przy serii hahah :)
  • 0

#6 pblu

pblu
  • Klubowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Skc
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:who knows
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:24, 23.01.2018

oooo taka dyskusja na forum samych osób robiących reflash byłaby na pewno ciekawa :dancing:

jade po popcorn hehe


  • 0

mój typek - klik


#7 opalaszek

opalaszek
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Accord CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:32, 23.01.2018

No windowsa non stop poprawiają...
..ale nie robiłeś tej poprawki ?



Jeszcze nie robilem bo czasowo troche kiepsko.

Ale zrobie to z hamownia aby miec odzwierciedlenie i zobaczyc czy faktycznie sa przyrosty czy tylko bezsensowna strata hajsu
  • 0

#8 rafal86

rafal86
  • Klubowicz
  • 132 postów
  • Skąd:DOA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+ reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:45, 23.01.2018

jest sens przesuwać odcinkę w seryjnym silniku ?


  • 0

Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9


http://www.accordklu...lack-mugen-k24/


#9 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 17:46, 23.01.2018

Jest ,...teraz kręcąc np. do 7200 nie musisz się obawiać ,że dostaniesz odcinką po dupie

Użytkownik Wlodar edytował ten post 17:47, 23.01.2018

  • 0
                       

#10 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:46, 23.01.2018

Widzę, że przytoczono tu moją osobę więc ku woli wyjasnienia. Nie robię reflashy a tylko organizowałem jeden zlot w Lublinie na którym był Sasza, a teraz organizuję drugi.
Reflashem zajmuje się Reflash Club Polska, a dokładnie Bartek Laskowski.

Jeśli chodzi o nr VIN to nie jest tak jak kolega napisał, że jest pod konkretne auto. VIN jest potrzebny pod immo, co by odpalić samochód po tej zabawie.
Ogólnie Sasza i Bartek mają dużo większe doświadczenie niż kolejny sponsor tego zacnego forum ;)
  • 0

#11 crony

crony
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:14, 23.01.2018

jeszcze tak celem wyjasnienia, nie chce wywolywac tu jakiejs gównoburzy i kłotni pomiedzy poszczególnymi osobami zajmujacymi sie reflashem, chodzilo mi bardziej o jasne skonkretyzowanie ofert i odpowiedzi na nurtujace mnie pytania, nie widze zeby te rzeczy byly gdzies opisane, jedynie gdzieniegdzie mozna sie natknac na szczątkowe informacje, mysle ze ten temat lezy w interesie nasz wszystkich, chetnych na reflash i oferujacych reflash :)


  • 0

#12 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:57, 23.01.2018

Wszystkie mody które wprowadza reflash są podane w tematach założonych w dziale regionalnym.

Użytkownik mafia35 edytował ten post 22:15, 23.01.2018

  • 0

#13 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4185 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 114
Super

Napisano 20:30, 23.01.2018

a może wypowiedzieliby się BartekL i Ralfi... ? ;) już wysyłam do nich PW :diabelgrin:
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#14 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:14, 23.01.2018

To jeszcze Krzysiu Muzyczka...
  • 0

#15 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 229 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:24, 23.01.2018

Jeśli chodzi o nr VIN to nie jest tak jak kolega napisał, że jest pod konkretne auto. VIN jest potrzebny pod immo, co by odpalić samochód po tej zabawie.
Ogólnie Sasza i Bartek mają dużo większe doświadczenie niż kolejny sponsor tego zacnego forum ;)

 

 

Skoro rękawica została rzucona to może się wypowiem :)

Ad1. miło by było gdybyś nie wypowiadal się na temat na którym się nie znasz i wprowadzasz ludzi w błąd. 

       Pomijając immo to dla mnie VIN jest potrzebny do ustalenia wersji sterownika, żeby wgrać wersje oprogramowania odpowiadającą tej znajdującej się w sterowniku. I tak jak już ktoś wcześniej wspomniał, ja nie uznaję wgrywania softu od innej wersji sterownika, poniewaz zawsze producent mógł wprowadzić minimalne zmiany, które mogą mieć delikatny wpływ na pracę silnika. Nie wiem jakie oprogramowanie ma konkurencja, ale powinieneś wiedzieć, ze ja mam na tą chwilę 3 programatory, którrymi mogę zaprogramować sterownik...

Ad2. Nieelegancko jest robić komuś brudną konkurencję, jeśli się go nie zna.

     Ciekawe kto je buduje, remontuje, ulepsza zakłada ostre wałki, robi kucizny, zakłada turbo, stroi na hamowni.. Nie, naprawde masz rację, jestem tylko kolejnym sponsorem...

 

Jeśli zaś chodzi o temat reflasha. 

Jako pierwszy w PL wprowadziłem usługę customowego reflasha, po czym szanowni Panowie z konkurencji zaczęli wypisywać, że ich też jest custom itd. 

Jakoś do tej pory nie słyszałem, żeby ktoś sprawdzał parametry silnika po i robił jakieś poprawki. 

 

Od 10 lat siedzę w strojeniach silników benzynowych, dlatego bardzo szybko porzuciłem temat zwykłego reflasha dla wszystkich. 

Każdy silnik jest inny i kazdy wymaga innego podejścia. Zwłaszcza, jesli ktoś ma założony kolektor, filtr sportowy itp. Nawet zużycie silnika, stan katalizatora mają na to wpływ. 

 

Oprócz map VTC, które mam już zoptymalizowane pod konkretne setupy na hamowni, największe efekty daje się uzyskać zapłonem. 

Paliwem tak naprawdę dużo mocy nie uzyskamuy, co najwyżej ekonomię, jeśli mapy są zrobione źle.

Natomiast z zapłonem jest tutaj bardzo duże pole do manewru i kazdy silnik zachowuje się inaczej. Dlatego też przy każdym reflashu robię logi wszystkich parametrow i indywidualnie dostrajam kąt wyprzedzenia zapłonu. Dlatego też moje reflashe są najlepsze pod względem uzyskanej mocy bo oferują praktycznie najlepszy przebieg momentu i mocy jaki da się uzyskać z danego silnika. Im bardziej zbliżymy się do spalania stukowego, tym lepsza moc uzyskamy, ale jednocześnie trzeba zachowac umiar, żeby nie było właśnie spalania stukowego, które pod pełnym obciążeniem powoli niszczy silnik. 

 

Podnieszenie odcinki, wiadomo w bezpiecznym zakresie spokojnie nic nie robi. Przesunięcie VTECa w rozsądnym zakresie także. 

Z minusów może się pojawić zwiększony pobór oleju, ale to marginalna ilosc, ze względu na większą moc wyjściową uzyskaną przez silnik.

 

Jeśli chodzi o poszarpywania. Konkurencja chwali sie, że ustawia przepustnicę w charakterystyce 1:1, czy też agresywnie. 

Ja w standardzi etego nie robię, poniewaz po pierwsze daje to złudne wrażenie większego momentu, poniewaz potrzeba mniejszego wciśnięcia gazu aby auto jechało tak samo,, a po drugie tracimy możliwośc swobodnegołagodnego ruszenia z miejsca. 

Co kto lubi, ja to robię po swojemu, jeśli ktos sobie życzy. 

 

Jeśli chodzi o spalanie to powinno pozostać na podobnym poziomie zależnie od stylu jazdy. Czasem ciut spada, czasem ciut wzrasta, ale to już zależy od każdego silnika indywidualnie. 

Nie powiem, zdarzyły mi się dwa incydenty w 8 genie, gdzie auto pali więcej niż powinno, ale już znalazłem przyczynę i zostanie to poprawione. Niestety wszystko przez skomplikowaną strategię sterowania zapłonem i duża tendencję do stuku, zwłaszcza w 8genach. 

 

Kwestia aktualizacji reflasha. Dzziwna sprawa bo ja np od trazu robię tak, że nie da się już nic porpawić. Więc nie rozumiem co aktualizacja ma wnieść. Może nie wszystko zostało zrobione jak trzeba za pierwszym razem? A może gotowiec nie był zbyt gotowy pod większosć aut? 

Silniki benzynowe nie mają przede mną tajemnic i nie ma tu żadnej magii, żeby nagle cudownym trafem inna wersja oprogramowania miała zdziałać cuda, skoro auto zostało już zreflashowane, czyli jakoby wystrojone-nie bójmy się użyć tego słowa-przeze mnie  :D


Użytkownik ralfi2000 edytował ten post 22:37, 23.01.2018

  • 1

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, reflash, k24, k20, zwiekszenie mocy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq