Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Reflash - zbiór faktów

all_gen reflash k24 k20 zwiekszenie mocy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
190 odpowiedzi w tym temacie

#31 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:20, 24.01.2018

Ale ty caly czas zle postrzegasz pytanie, w tym temacie chodzi o wlasnie o wszystko inne niz dupohamowania, czy ile kuni z tego bedzie, na prawde nie wyciagnales zadnych innych wnioskow? te posty ktore sie pojawiły daja duzo innych waznych informacji,  w ogole wydaje mi sie ze mylisz pojecia i zastosowanie reflasha, moze dlatego ze jezdzisz turbo dizlem


Użytkownik crony edytował ten post 14:23, 24.01.2018

  • 0

#32 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:34, 24.01.2018

Mogliby się wypowiedzieć Muzyczka i Bartek.. Ale jak pisałem wcześniej - wydaje mi się że się na to nie zanosi z prostego powodu... Reflash w większości firm działa podobnie/tak samo. Informacji na ten temat było już sporo na forum, a jeszcze więcej w internecie. I nie sądzę aby chłopakom chciało się bić tutaj o "moje jest lepsze". Ralf ma z tego co można wyczytac i usłyszeć od innych - trochę inne rozwiązania... I pal licho czy jest pierwszy w PL, czy ostatni. Robi to dobrze i niech mu idzie jak najlepiej :) jak jest konkurencja - wszystko idzie na przód. Opisał Ci co i jak. Sasha ma na swojej stronie sporo informacji i wszystkie niezbędne tam znajdziesz. Muzyczka oferuje pewnie podobne rozwiązanie. Kwestia wyboru najlepszej ceny i lokalizacji :)

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
  • 0

#33 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:34, 24.01.2018

Na podstawie jakich danych miałem wyciągnąć te wnioski jak w całym temacie piszecie, jakieś ogólniki. Zero konkretów jak wyniki z hamowni. Respekt że czujecie wzrosty rzędu kilku niutonów/koni, tam są stosowane inne sztuczki.


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#34 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:39, 24.01.2018

Ale nikt świadomy nie liczy że w serii po reflashu przybędą jakieś mega konie :) tu chodzi o zmianę przebiegu krzywej momentu i mocy, inne zapięcie VTEC itp. Jeśli odpowiednio ustawiona krzywa daje więcej momentu i mocy w niższych partiach obrotów - to i na logikę, i w Realu jest to odczuwalne i o to w tym chodzi.

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
  • 1

#35 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:44, 24.01.2018

z tego co widzę to tutaj powstanie nawet 10 stron beletrystyki technicznej wysokiego poziomu :) ale tematu o wycieraczkach na 75 stron nic nie pobije :D


Użytkownik Bartlomiej edytował ten post 14:45, 24.01.2018

  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#36 total_psotal

total_psotal
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:WD
  • Silnik:mam
  • Wersja:taka z 4 kołami
  • KM:50+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:0
  • Nadwozie:Malowane
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:05, 24.01.2018

długo szukałem, w końcu znalazłem

 

http://www.accordklu...y-k24/?p=840815

 

wykres dla prawie serii (więcej info w poście)

 

wiadomo że cyferki na papierze szału nie robią, ważny jest przebieg tych krzywych i biorąc pod uwagę, że przy 6k już mamy ponad 190KM a seryjnie było tam 170KM to jest fajnie ;)


Użytkownik total_psotal edytował ten post 15:09, 24.01.2018

  • 0

#37 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:28, 24.01.2018

Total psotal,
Jesli chodzi o Twoje pytanie odnośnie benzyny, wiadomo ze, zawsze powonno sie stroic na tym na czym się bedzie jezdzic, a po strojeniu nie powinno sie lac gorszego paliwa.
Ale ja np strategie sterowania zaplonem pozostawiam czesciowo aktywna i jak sie zaleje to 95 zamiast 98 nic sie nie stanie. Z reszta to sa silniki NA. Mozna dowalic zaplony, stukowe bedzie az dzwonilo, a silnik zrobi jeszcze kilkadziesiat tysiecy km. Fakt, momentu bedzie wiecej, ale kwestia bezpoeczenstwa silnika jest już dyskusyjna. Zwlaszcza objawia sie to przy bardzo mocnych NA lub przy turbo. Gdybym mial nie wywalac wszystkich tlokow ktore uszkodzilem podczas strojenia i nauki to juz kilka stolikow, zapewne bym zlozyl... :D Niedawno z reszta nawet wstawialem foto w temacie podnoszenia mocy K24 jak spalanie stukowe spowodowalo popekanie tulei...
Dla mnie najwazniejsze jest bezpieczenstwo silnika, a te 2 czy czy konie czasem wiecej nie sa warte odbudowy motoru :D


Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 1

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#38 jdm-garage

jdm-garage
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:L'viv
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type-R
  • KM:100
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:FN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:17, 25.01.2018

hi all

sorry I cant answer for all questions promtly because I don't know Polish and it hard to me to write you everythink) so I will try to answer on English.

1. About update: for example map for CL9 it is a 512kb of code, it have hundreds maps and limits. The editors, which are selling and using by most "tuners", can "recognize" only the main ones 30-40 maps, that directly affect the engine, but its near 10% off all maps and limits and all of them do somethink) Hondata, for example, generally rewrites the code and leaves only basic maps... So its need alot off time to find useful map in stock .bin and test it on 3-5 cars at least.

For example just 3 new recognized limits and 1 new recognized map gived 20Nm! from ~1600 till 3000 rpm on full trottle, and now I'm not talking about half trottle modes... But I researched it in 4 mounst and near 20-30 tests... 

So its very strange to hear that someone knew all and do the best from the very beginning ) it was more correct to say that "I do the best based on what I know now" because next year maybe I will know more and will do better. In this, instead of wearing a crown, I would prefer to learn something new.

BUT old map is goot to! I even dont know how many hundreds CL9 used it with no problem)

 

2. for pedal boost - never used it on acords, its no need


Użytkownik jdm-garage edytował ten post 13:45, 25.01.2018

  • 1

#39 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:08, 25.01.2018

I can try do some translaton for u, the main thing about the update is that some of guys have kind of a jerking while starting mildly, have you heard anything about it and is it corrected now?

next

what vtec and rev limit position do you make in this update? 

the other question is if all the maps are beeing created on stock engine or are there any mods done, if yes what, cai, etc?

 what do you mean by the pedal boost? is it ignition boost? you dont modify this in k24 series?

 

and the main thing it is still all safe, no pre-egnition, no knock?

 

thanks for ur time :)


  • 0

#40 jdm-garage

jdm-garage
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:L'viv
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type-R
  • KM:100
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:FN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:18, 25.01.2018

I didn't heard about any jerking but I can try to correct this problem if it is. I need to connect to the car to do it.

Vtec is 4500, rev limit is 7800 or 8000 (optional)

I have maps created for fully stock engine and for some modes (like header, cu2 cam or just 50 degre camshaft on stock cam, k20 head, rsp intake, rrc intake) and their different combinations. All this was tested on dyno and at least on few cars.

Pedal boost I mean just change acselerate pedal reaction)

Yes, it's still all save, knock prevention system is stock and working good)


Użytkownik jdm-garage edytował ten post 16:19, 25.01.2018

  • 0

#41 MarcinCh87

MarcinCh87
  • Forumowicz
  • 143 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EX
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:11, 26.01.2018

Jako że powstał ten temat to też mam pytanie do dorzucenia. Nad reflashem zastanawiałem się w zeszłym roku ale wtedy Ralfi był jeszcze na etapie testowania więc się ostatecznie nie zdecydowałem. 

 

Na stronce (http://www.k24reflas...cord-2008-2013/) jest informacja, że możliwe jest ustawienie niejako "dwuetapowego" obniżenia VTEC. Chodzi o to że ustawiamy np. że VTEC z wciśniętym w podłogę pedałem gazu uruchamia się już od np. 4800 rpm natomiast w innych przypadkach od np 5800 rpm. To jest rozwiązanie które bardzo by mi się podobało stad pytanie do rodzimych tunerów czy oferują taką możliwość?

 

@jdm-garage - according to website mentioned above (http://www.k24reflas...cord-2008-2013/) it is possible to set kind of 2-level VTEC activation. I mean a solution where VTEC would activate at 4800 rpm with WOT only and at 5800 rpm with lets say "normal accelerating". Can u set your reflash like that? 
 
BTW i remember asking you about it a year ago and that you wasnt sure back than but maybe something changed on that matter. 

Użytkownik MarcinCh87 edytował ten post 15:13, 26.01.2018

  • 0

#42 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 23:59, 26.01.2018

Skoro rękawica została rzucona to może się wypowiem :)

Ad1. miło by było gdybyś nie wypowiadal się na temat na którym się nie znasz i wprowadzasz ludzi w błąd. 

       Pomijając immo to dla mnie VIN jest potrzebny do ustalenia wersji sterownika, żeby wgrać wersje oprogramowania odpowiadającą tej znajdującej się w sterowniku. I tak jak już ktoś wcześniej wspomniał, ja nie uznaję wgrywania softu od innej wersji sterownika, poniewaz zawsze producent mógł wprowadzić minimalne zmiany, które mogą mieć delikatny wpływ na pracę silnika. Nie wiem jakie oprogramowanie ma konkurencja, ale powinieneś wiedzieć, ze ja mam na tą chwilę 3 programatory, którrymi mogę zaprogramować sterownik...

Ad2. Nieelegancko jest robić komuś brudną konkurencję, jeśli się go nie zna.

     Ciekawe kto je buduje, remontuje, ulepsza zakłada ostre wałki, robi kucizny, zakłada turbo, stroi na hamowni.. Nie, naprawde masz rację, jestem tylko kolejnym sponsorem...

 

Jeśli zaś chodzi o temat reflasha. 

Jako pierwszy w PL wprowadziłem usługę customowego reflasha, po czym szanowni Panowie z konkurencji zaczęli wypisywać, że ich też jest custom itd. 

Jakoś do tej pory nie słyszałem, żeby ktoś sprawdzał parametry silnika po i robił jakieś poprawki. 

 

Od 10 lat siedzę w strojeniach silników benzynowych, dlatego bardzo szybko porzuciłem temat zwykłego reflasha dla wszystkich. 

Każdy silnik jest inny i kazdy wymaga innego podejścia. Zwłaszcza, jesli ktoś ma założony kolektor, filtr sportowy itp. Nawet zużycie silnika, stan katalizatora mają na to wpływ. 

 

Oprócz map VTC, które mam już zoptymalizowane pod konkretne setupy na hamowni, największe efekty daje się uzyskać zapłonem. 

Paliwem tak naprawdę dużo mocy nie uzyskamuy, co najwyżej ekonomię, jeśli mapy są zrobione źle.

Natomiast z zapłonem jest tutaj bardzo duże pole do manewru i kazdy silnik zachowuje się inaczej. Dlatego też przy każdym reflashu robię logi wszystkich parametrow i indywidualnie dostrajam kąt wyprzedzenia zapłonu. Dlatego też moje reflashe są najlepsze pod względem uzyskanej mocy bo oferują praktycznie najlepszy przebieg momentu i mocy jaki da się uzyskać z danego silnika. Im bardziej zbliżymy się do spalania stukowego, tym lepsza moc uzyskamy, ale jednocześnie trzeba zachowac umiar, żeby nie było właśnie spalania stukowego, które pod pełnym obciążeniem powoli niszczy silnik. 

 

Podnieszenie odcinki, wiadomo w bezpiecznym zakresie spokojnie nic nie robi. Przesunięcie VTECa w rozsądnym zakresie także. 

Z minusów może się pojawić zwiększony pobór oleju, ale to marginalna ilosc, ze względu na większą moc wyjściową uzyskaną przez silnik.

 

Jeśli chodzi o poszarpywania. Konkurencja chwali sie, że ustawia przepustnicę w charakterystyce 1:1, czy też agresywnie. 

Ja w standardzi etego nie robię, poniewaz po pierwsze daje to złudne wrażenie większego momentu, poniewaz potrzeba mniejszego wciśnięcia gazu aby auto jechało tak samo,, a po drugie tracimy możliwośc swobodnegołagodnego ruszenia z miejsca. 

Co kto lubi, ja to robię po swojemu, jeśli ktos sobie życzy. 

 

Jeśli chodzi o spalanie to powinno pozostać na podobnym poziomie zależnie od stylu jazdy. Czasem ciut spada, czasem ciut wzrasta, ale to już zależy od każdego silnika indywidualnie. 

Nie powiem, zdarzyły mi się dwa incydenty w 8 genie, gdzie auto pali więcej niż powinno, ale już znalazłem przyczynę i zostanie to poprawione. Niestety wszystko przez skomplikowaną strategię sterowania zapłonem i duża tendencję do stuku, zwłaszcza w 8genach. 

 

Kwestia aktualizacji reflasha. Dzziwna sprawa bo ja np od trazu robię tak, że nie da się już nic porpawić. Więc nie rozumiem co aktualizacja ma wnieść. Może nie wszystko zostało zrobione jak trzeba za pierwszym razem? A może gotowiec nie był zbyt gotowy pod większosć aut? 

Silniki benzynowe nie mają przede mną tajemnic i nie ma tu żadnej magii, żeby nagle cudownym trafem inna wersja oprogramowania miała zdziałać cuda, skoro auto zostało już zreflashowane, czyli jakoby wystrojone-nie bójmy się użyć tego słowa-przeze mnie  :D

:oki2:  :oki2:  :oki2:  wszystko co pisze Ralfi jak dla mnie się zgadza z rzeczywistością. Od początku byłem i nadal jestem zadowolony z reflasha.  Po reflashu robionym pod 4-2-1 (którego wówczas jeszcze nie było) byłem zadowolony. A po wymianie  kolektora wydechowego n a4-2-1  jestem obecnie mega zadowolony. Moje odczucia okazały się tylko sprawdzeniem faktów na hamowni :)

 

Crony- kilka razy ci proponowałem porównanie aut, po reflashu, następnie po 4-2-1, nie skorzystałeś ... i tu dużo tracisz :)  Kiedyś na forum wspominałem: nawet za 100% zwrot kasy za reflash + dopłata od tunera za powrót do mapy ORI nie skorzystam, dziękuję ;)  To tak baaardzo po krótce :)


Użytkownik Vice edytował ten post 00:00, 27.01.2018

  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#43 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:08, 27.01.2018

spokojnie co sie odwlecze co nie uciecze, nawet flache mozemy jeszcze walnac, zapraszam, ale aktualnie mam ospe w domu, teraz u drugiej 6miesiecznej corki, nie wychodze nawet bez potrzeby z domu zeby niczego nie naniesc, bo grypa panuje, ale moge ci obiecac ze przetestuje twoje auto na wszystkie znane mi sposoby  :diabelgrin:  , ja wiem ze jest lepiej nie musisz mnie przekonywac, ale w tym temacie pytam o troche bardziej szeczególowe  kwestie


Użytkownik crony edytował ten post 09:11, 27.01.2018

  • 0

#44 Rogalit

Rogalit
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:>200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:50, 01.02.2018

REFLASH SASZA 2016
UPDATE SASZA 2018
przejazd testowy na LPG - gościnnie OCTAVIA RS :P

https://www.facebook...lashClubPolska/


  • 0

#45 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:58, 01.02.2018

Lpg do ustawienia, sucha droga i test nr 2 :)
Tymczasem inne k24... Zwykły stock type-s
https://youtu.be/ttPiFsleVNs

A tutaj tak na szybko elastyczność na 3 biegu od dołu
https://youtu.be/xBtzYjf8oEg

Użytkownik mafia35 edytował ten post 22:56, 01.02.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, reflash, k24, k20, zwiekszenie mocy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq