Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Szarpie przy wcisnieciu gazu, chodzi na 3 cylindry

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 smoluch

smoluch
  • Nowy
  • 9 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:37, 21.01.2018

Witam,

Sprawa dotyczy accorda 1.8 vtec 136 2002 190tys przebiegu, mianowicie odkÄ…d kupiÅ‚em auto minęło jakieÅ› 2 miesiÄ…ce, po miesiÄ…cu pojawiÅ‚ siÄ™ pierwszy problem mianowicie, 

na wolnych obrotach czuc drgania na rozgrzanym silniku silnik pracuje na 3 cylindry ale gdy sie ruszy i podczas jazdy wszystko jest okej moc jest nie przebiera jedzie normalnie, auto nie ma katalizatora oryginalnego tylko cos w rodzaju strumiennicy (chyba) wiec kontrolka od silnika sie caly czas pali jedynie mruga gdy silnik pracuje na 3 cylindry na wolnych obrotach. 

Po podpieciu pod kompa pokazuje blad 2 sondy lambda co jest oczywiste bo jej wgl nie ma i losowe wypadanie zaplonu

Do tej pory ustalilem a przynajmniej tak mi sie wydaje ze nie zawsze pracuje na 3 cylindry raz chodzi normalnie a raz na 3 nie wiem od czego to zalezy ale wyjmujac po kolei fajki ze swiec zawsze jesli bylo czuc drgania i takie "pyrkanie" z wydechu na 2 cylindrze po wyjeciu fajki nie bylo zadnej zmiany tak jakby nie palil na 2 cylinder 

 

Wyczyscilem kopulke, wymienilem przewody, wyregulowalem zawory i sprawdzilem kompresje 

kompresja 10, 10.5, 10, 11, 

moje zabiegi jednak nie przyniosly zadnego rezultatu i nadal chodzi jak chodzil

 

ostatnio kolejnym problemem jest to ze kiedy wcisne gaz do konca to obroty nie rosna auto sie trzesie a silnik tak jakby sie dlawil, ale gdy lekko dodaje gazu to jest okej, tak samo podczas jazdy mam 2k obrotow wciskam gaz do konca i trzesie sie wszystko obroty nie rosna a samochod jakby przygasal dusil sie gdy wciskam lekko podczas jazdy jest okej tylko przy maksymalnym wcisnieciu gazu sie tak dzieje. 

Nie chciaÅ‚bym strzelać a może to a może to dlatego napisalem ten temat mam nadzieje ze wszystko jest w miare jasne i czytelne i liczne na jakies wskazowki co moze byc nie tak. 

Pozdrawiam. 

 


  • 0

#2 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:07, 21.01.2018

Oprócz kabli wymieniłeś też świece?


  • 0

#3 smoluch

smoluch
  • Nowy
  • 9 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:10, 21.01.2018

Nie wymienialem swiec bo moim zdaniem wygladaly dobrze 


  • 0

#4 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 23:14, 21.01.2018

No to świece w pierwszej kolejności do wymiany, bo nie wiadomo jaki wczesniej miały przebieg. Ewentualnie jakieś sprawne na podmianę


  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 07:37, 22.01.2018

Jakiej firmy kable założyłeś?


  • 0

#6 smoluch

smoluch
  • Nowy
  • 9 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:39, 22.01.2018

Kable zalozylem magneti marelli przed wymiana kabli tez nie bylo reakcji wlasnie na 2 cylindrze kabli nie kupowalem ngk bo roznica ceny byla 250zl a tak jak mowie nie chce ladowac za duzo jak sie okaze ze to cos z silnikiem 

Poza tym i tak nowe kable powinny byc chyba lepsze od 15 letnich nawet oem czyz nie? ;)


  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 17:14, 22.01.2018

No właśnie z kablami nie do końca.
OEM są lepsze niż najtańsze badziewie. Tesla lub seiwa sprawdza się bardzo dobrze z tanich zamienników.
Na świecach nie oszczędzaj. Albo Denso albo NGK. Zresztą cena 11zl za świece dobrze działającą to chyba nie dużo.
  • 0

#8 smoluch

smoluch
  • Nowy
  • 9 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:40, 22.01.2018

No dobra dodam jeszcze ze auto potrafi zgasnac na wolnych obrotach ale to z tymi obrotami zaczelo mi sie pare dni temu, ale wczesniej i tak chodzil czasami na 3 cylindry 

Wymienie moze faktycznie te swiece i zobaczymy co sie bd dzialo 


  • 0

#9 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • SkÄ…d:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 06:53, 23.01.2018

Wtryskiwacze benzynowe sprawdź.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#10 smoluch

smoluch
  • Nowy
  • 9 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:33, 23.01.2018

Jak moge je najpewniej sprawdzic ? 

mozesz opisac co i jak bo mlody jestem :D 


  • 0

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:58, 23.01.2018

Najprościej to podmienić.
  • 0

#12 smoluch

smoluch
  • Nowy
  • 9 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:34, 23.01.2018

Po tym jak accord nie chcial odpalic wymienilem palec kopulke i swiece, samochod odpalil bez problemu i wydawalo mi sie ze chodzi wszystko dobrze zadnego szarpania przy dodawaniu gazu i nie chodzil na 3 gary

jednak przejechalem sie troche i jak stanalem w ktoryms momencie na swiatlach to czulem znowu drgania i tak jakby chodzil na 3 cylindry...

z kolei nastepnym razem jak sie zatrzymalem bylo juz okej silnik chodzil prawidlowo

Pomocy bo z zaplonu zostala juz chyba tylko cewka a jesli chodzi o paliwo to wtryskow nie zamienilem ale czy jest mozliwe zeby wtrysk nie zawsze podawal paliwo i czasami wlasnie chodzili na 3 a czasami nie ? 


Użytkownik smoluch edytował ten post 16:47, 29.01.2018

  • 0

#13 smoluch

smoluch
  • Nowy
  • 9 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:49, 29.01.2018

W najblizszym czasie chce jeszcze wymienic filtr paliwa 

bo jesli chodzi o uklad paliwowy to czy jest jakis odpowietrznik do wtryskow czy cos takiego?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq