Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

WyjÄ…cy rozrzÄ…d po wymianie

V

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#31 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • SkÄ…d:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:10, 12.02.2018

oczkowym kluczem trzeba to zrobić i niestety bez Nm, bo zwykły klucz dynamomentryczny na nasadki nie podejdzie, trzeba by mieć specjalny dynamometryk, ale 44Nm to dość mała siła tak że ręką też to się dokręci.


Użytkownik Maxell edytował ten post 19:32, 12.02.2018

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#32 Mich143

Mich143
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • SkÄ…d:Golub-DobrzyÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:16v
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:02, 12.02.2018

No wÅ‚aÅ›nie chodzi mi o odpowiednie dokrÄ™cenie żeby nie przesadzić. DokrÄ™cić do pierwszego oporu i delikatnie dociÄ…gnąć ? 


Oczkowy jaki numer pasuje?


  • 0

#33 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:28, 12.02.2018

weź załóż nasadkę na klucz do koł, klucz ustaw na odpowiedni moment i sprawdź jaka siła jest potrzebna.

Mniej więcej tą samą siłą dokręć.

 

W acco jest dużo miejsca, w tico jest problem oczkowy założyć :D


  • 0

#34 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:24, 18.02.2018

Koledzy, proszę nie róbcie z prostego dokręcenia jednej śruby jakichś mega wywodów. Teraz masz stacje elektryczne, dokrecajace o określoną ilość obrotów, kąt i moment.
Wróćmy do tematu przewodniego
  • 0

#35 Carat

Carat
  • Nowy
  • 11 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:47, 18.02.2018

Ok. Temat dokręcania śrub odpuszczamy. Jeżeli chodzi o hałasy przy rozrządzie. Niech mechanik sprawdzi i ew. wyreguluje naciąg ponownie. Następnie niech obróci wałem ze 4 obroty. Następnie niech uruchomi silnik (bez zakładania osłon i pasków pomocniczych) - jeżeli to możliwe. Jeśli nadal występuje niepokojący dźwięk to niech użyje stetoskopu i sprawdzi które łożysko hałasuje (jeżeli od razu nie będzie słychać skąd hałas dobiega).

Użytkownik Carat edytował ten post 21:49, 18.02.2018

  • 0

#36 elitenr

elitenr
  • MÅ‚odszy Forumowicz
  • 27 postów
  • SkÄ…d:BiaÅ‚ystok
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:28, 19.02.2018

Miałem identyczną sytuację, póki co zwrócona hondzia mechanikowi który nie umywał rąk i obiecał zająć się tematem. Jutro dam znać co z tego wyszło.

 

EDIT: Ocierała pęknięta osłonka, wystarczyło podkleić i wszystko cacy


Użytkownik elitenr edytował ten post 21:08, 22.02.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq