XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 21:58, 20.01.2018
Witam
Miesiąc temu zakładałem temat o wyjącym rozrządzie po wymianie okazało się że mechanik założył pasek o jeden ząb za mało wymienił go i wszystko było dobrze do dzisiaj rozrząd zaczął znowu wyć. Panowie jaka to może być przyczyna?
#2
Napisano 09:21, 21.01.2018
Jeśli pomagał sobie ręcznie przy napinaczu to na początek trzeba ponownie napiąć pasek.
#3
Napisano 11:45, 21.01.2018
Podejrzewam, że pomógł sobie ręcznie. Manual strona 6-22 prawda?
#4
Napisano 17:10, 21.01.2018
Ja kiedyś dzwoniłem do ASO czy poprawią po mechaniku bo za mocno naciągnął pasek i nowa pompa wody aisin piszczała (accord 99 2.0 benzyna), to facet z ASO pierwsze co powiedział to że "przecież w tym silniku paska rozrządu się nie naciąga", a później powiedział że może to zrobić ale w cenie tak jakby na nowo rozrząd robił czyli z tego co pamiętam to coś ok 350zł.
Użytkownik Maxell edytował ten post 17:10, 21.01.2018
#5
Napisano 09:44, 23.01.2018
#6
Napisano 21:42, 23.01.2018
Byłem u mechanika, pokazał mi jak napinał pasek i jest wedlug manuala.
Miałem coś takiego w Civicu. Nawet bardziej niosło po obudowie, przy konkretnych obrotach.
Przyczyna? Napinacz dokręcony "na rękę". Po dokręceniu z odpowiednim momentem przeszło.
#7
Napisano 22:18, 23.01.2018
Ehhh może ściemnia... Jutro zadzwonie do ASO zobaczę ile wezmą za napięcie. Może jednak samemu? W manualu skomplikowanie to jakoś nie wygląda, chyba, że się mylę ?
#8
Napisano 07:37, 24.01.2018
Nie, nie wygląda i nie jest trudne. O ile mechanik zdjął śrubkę M6 która blokuje rolkę paska.
W manualu masz wersję z cofnięciem koła o 3 zęby czy bez? Bo spotkałem się z manualem w którym tego nie było a powinno.
#9
Napisano 21:58, 25.01.2018
A poniżej trochę cytatów z tego forum na temat napięcia paska:
Rozrząd
Robie tak montuje napinacz i pasek rozrządu dokręcam nakrętke, robie obrót kołem pasowym 360 stopni wracam do ustawień rozrządu na znaki, popuszczam nakrętke 2/3-1 obrotu, przekręcam kołem o 3 zęby w lewo(jak na słynnym filmiku)dokręcam nakrętke ,blokuje napinacz śrubką do bloku.
Dziś miałem przyjemność rozmawiać z serwisantem hondy, mówił że sprężynki wymieniają tylko jeśli są jakieś widoczne wady. Mówił też, że można po ok. tygodniu, jak już pasek się ułoży, poluzować i dokręcić rolkę napinająca w momencie kiedy wałek rozrządu przesunie sie o 3 ząbki po GMP (nie trzeba zdejmować osłon, będzie sie czuło moment sprężania poprzez opór podczas kręcenia) i w tym momencie poluzować i dokręcic jeszcze raz rolkę.
Manual hondy cyt „UWAGA: Oba regulatory paska są wyposażone w sprężyny, które napinają odpowiednio paski. Nie stosować żadnych dodatkowych nacisków na koła pasowe lub napinacze podczas regulacji. „
Lewy wałek balansowy ustawia się na znak, prawy wałek balansowy na pręt, i wał na znak i wtedy zakłada się pasek.
Mechanicy co napinają pasek, no 100% popychają rolkę napinacza śrubokrętem żeby napiąć pasek. Stąd jest problem, że pasek jest potem za mocno napięty.
Użytkownik Maxell edytował ten post 21:59, 25.01.2018
#10
Napisano 22:09, 25.01.2018
Co mogę i ogarniam robie sam, jednak przy rozrzadzie boje sie robić. Boje sie rowniez jezdzic z takim obkawami jak mam dzisiaj, mechanik to zlał twierdzac ze może troche ciut za mocno napięty i nie poczuwa sie do odpowiedzialnosci. Chyba wyloże na ten serwis. Placi czlowiek 800 zl za robote myśląc, ze bedzie wszystko cacy a tu dupa blada. Mogę jakos tego mechaniora udupić żeby zwrócił kase za ASO?
#11
Napisano 22:19, 25.01.2018
wróżką nikt nie jest, zależy jak mocno mechanik pasek napiął i jakich części użył, trzeba by poprawić naciąg tego paska aby pompa wody przestała piszczeć, jak ktoś umie to zrobić to nie jest dużo roboty.
http://www.accordklu...ozrząd-wymiana/
Użytkownik Maxell edytował ten post 22:21, 25.01.2018
#12
Napisano 22:51, 25.01.2018
Najgorszym skutkiem jest silnik na szrot.
Naciąg paska łatwo się ustawia a jeżdżenie do czasu zerwania może wyrobić ci uszczelniacze na pompie, rolki mogą się wyrobić, pompa też no i sam pasek może pęknąć ale wtedy to już nie ma zmiłuj bo to nie są bezkolizyjne silniki.
#13
Napisano 10:25, 26.01.2018
#14
Napisano 19:51, 26.01.2018
#15
Napisano 12:52, 27.01.2018
Oczywiscie że mam. Zawsze biorę Fv. We wtore idzie na ponowne napięcie, zobaczymy czy coś się zmieni.
Ziomek wracaj do niego, powiedz, że hałasuje rozrząd i ma to zrobić.
Jak nie to pójdziesz z tym, gdzie trzeba i tyle.
Jak ja nienawidzę fuszerki, jeszcze ludzi, co biorą za to kasę i umywają ręce.
Mi ziomek, co robił swapa, też za mocno naciągnął. Cisnąłem go o to, aż w końcu ksieciunio znalazł czas i dokręcił z momentem wg manuala.
No i buczenie jak ręką odjął, a jego mina bezcenna.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 lut 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 wrz 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 sie 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 lip 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 lip 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych