Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Sworznie a geometria i zbieżność - małe pytanie

V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Matan

Matan
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:59, 12.01.2018

Cześć,  czytałem dużo na ten temat i dalej nie mam pewności po wymianie sworzni auto może stracić zbieżność bądź właściwą geometrie ? pytam bo ostatnio zmieniłem sobie jeden sworzeń z prawej strony i auto zaczeło się dziwnie zachowywać np . przy ruszaniu czasami jakby na boki uciekało lub dziwne ruchy kierownicy. Jakby były luzy na innych sworzniach lub tulejkach to już wcześniej bym to odczuwał a tak nie było. Może ktoś się wypowiedzieć sensownie na ten temat? 


  • 0

#2 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 19:49, 12.01.2018

Jeśli zbieżność była ustawiona jak wszystko było 'sztywne' to po wymianie sworznia góra/dół i prawidłowym montażu wszystkiego oraz dobrym stanie innych elementów metalowo-gumowych nie powinna się zmienić.

Możesz pojechać na zbieżność jeśli korekty nie będą potrzebne to powinieneś tylko 50% zapłacić za kontrolę.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 Matan

Matan
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:50, 13.01.2018

Przejże jeszcze raz dokładnie całe zawieszenie , dzięki :) 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq