XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 20:53, 15.01.2018
#32
Napisano 14:29, 16.01.2018
Czy ECOTEC
#33
Napisano 17:34, 16.01.2018
#34
Napisano 08:41, 17.01.2018
Pewnie że to nie oznacza że silnik padnie po miesiącu, można tak pyrkać i setki tysięcy, zwłaszcza jeśli dodatkowo się będzie spokojnie traktowało samochód. Nie zmienia to jednak faktu, że nie są to korzystne warunki, dla (co do zasady) żadnego silnika, a tym bardziej dla turbo czy diesela... A najmniej destrukcyjne są właśnie dla benzynki, i im mniejsza pojemność (a za tym idzie mniejsza pojemność układu smarowania, mniejsza pojemność powierzchni smarowanych i mniejsza objętość cieplna silnika) tym szybciej się nagrzeje do odpowiedniej temperatury pracy.
A co do samego pyrkania na krótkich odcinkach znam kilka przypadków, gdzie po zmianie kierowcy i dynamiki jazdy samochody dość szybko zaczynały sprawiać problemy (ostatni taki przypadek jakieś pół roku temu, jak znajomy odstawił swoje auto do warsztatu i pożyczył od dziadka akurat pandę). Żeby nie było co do tego też nie ma zasady, i nie mówię że każde auto tak się zachowa, czy że się rozsypie napisałem jako ciekawostka
#35
Napisano 10:16, 17.01.2018
sorry ale wydaje mi sie ze to tylko teoretyzowanie, znam od groma przypadkow, wielu znajomych od kilku lat przyjezdza do pracy dizlami robiac po 5km dziennie, dzien w dzien, zima nie zima, w tym 20letnie passaty, czy e klasa, czy 10letnie punto, nikomu nic sie nie dzieje, prawdopodobienstwo jest takie samo jak w benzynie, wszystko zalezy od stanu silnika, jak jest padaka to padnie, nie wazne czy benzyniak czy dizel, iles tam lat temu utarlo sie takie powiedzenie ze dizel to tylko na duze przebiegi, a zycie weryfikuje jak widac
#36
Napisano 12:32, 17.01.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych