XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Poradnik - jak dbacie o lakier
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:58, 01.05.2010
Każdy lepszy lakiernik stosuje :
Maszynkę polerską - ok 150zł
Pastę polerska (G3) - 50zł
Następnie wosk producenta wedle upodobania - efekt gwarantowany
P.S UWAGA do tej metody znajomość obsługi maszynki polerskiej wymagana
#17 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:59, 01.05.2010
jak juz bym mial zaszalec to byl wolal g220, nie az taka roznica w cenie a zawsze to M heh
to to samo urządzenie, tylko że g220 jest brandowane
myslalem ze jak pojade z raz, dwa swirlem to bedzie ok
raczej będzie ok, ale może być i tak, że i trzeci raz będzie trzeba pojechać. Nie sądzę, żebyś miał auto aż tak zjechane, żeby się kwalifikowało na UC. Spróbuj swirlX+scratchX i będzie dobrze. Zawsze możesz jeszcze raz pojechać całość. Poza tym wosk czy politura też maskują i jak nie usuniesz wszystkiego to potem się to ukryje. Ale wg mnie dasz radę tymi dwoma wszystko usunąć.
aha, no i czemu nigdzie nie ma nic wspomnianego o szmatkach z irchy (chamois) skoro sa nawet w ofercie M. ?
bo szczerze mówiąc...... nigdy ich nie używałem i moje doświadczenie w tej kwestii jest zerowe.... wolę używać mikrofibry, ewentualnie więcej sztuk jeśli trzeba zebrać dużo wody. Ale jak by Ci się przytrafiło popracować irchą to możesz coś napisać.
Będzie natomiast uzupełnienie co do tych super chłonnych ścierek megsa, Mikołaj mi przypominał że miałem dodać, ale zapomiałem i tak zostało
[ Dodano: 2010-05-02, 01:04 ]
P.S UWAGA do tej metody znajomość obsługi maszynki polerskiej wymagana
No właśnie, bo potem jest tak "jak usunąć hologramy" lub "pozostałości po polerce, jak się pozbyć" Czytałem jakie cuda można uzyskać maszyną i to rotacyjną (ja używam tylko oscylacyjnej) na detailer.pl ale z drugiej strony wiem co można w ten sposób schrzanić i raczej bym się nie porywał na to.
Każdy lepszy lakiernik stosuje :
Maszynkę polerską - ok 150zł
Pastę polerska (G3) - 50zł
No dobra, ale co, proponujesz ten zestaw po każdym pokazaniu się rysek na lakierze? I w ciągu jednego sezonu dojdziemy do .... podkładu? Dlatego ja wolę coś mniej ściernego. Megs nie zbierze tyle przez kilka sezonów co pasta.
#18
Napisano 00:22, 02.05.2010
http://www.accordklu...pic.php?t=10777
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:42, 02.05.2010
Dlatego tak się uparłem na maszynkę + G3 ponieważ nic nie da Nam
tak dokładnego wypolerowania rys oraz odświeżenia lakieru
Jeśli nie wierzysz sprawdź sam maszynka +G3+NXT
#20
Napisano 10:31, 02.05.2010
Teraz mam pytanie odnośnie glinki. Piszesz, że należy to robić na mokro.Jeśli nie mam detailera to mogę np. popryskać wodą?
#21
Napisano 10:35, 02.05.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:36, 02.05.2010
Rafał poradnik super. Należą Ci się wielkie gratulacje za ogrom pracy w to włożony!
Dzięki, ale jeszcze dużo pracy przed nami - trzeba poradnik dokończyć
Teraz mam pytanie odnośnie glinki. Piszesz, że należy to robić na mokro.Jeśli nie mam detailera to mogę np. popryskać wodą?
Najlepiej by było użyć jednak dedykowanego do glinki detailera. Jednak jak nie masz detailera możesz użyć czystej wody z dodatkiem dobrego, firmowego szamponu. Ile tego szamponu to musisz sam wyczuć, mieszanina powinna dawać wyraźny poślizg.
Mikołaj, byłeś szybszy
#23
#24
Napisano 10:44, 02.05.2010
#25
Napisano 13:04, 02.05.2010
edit. cos mi wyskoczylo i musze przelozyc do jutra. i sie ciagle zastanawiam czy warto tyle przeplacac za akcesoria takie jak super thick microfibre wash mitt, water magnet drying towel, super shine microfibre, ultra safe wheel brush, bo ceny sa troszke wysokie.
i jeszcze czy jest az taka duza roznica pomiedzy ultimate quick detailerem a nxt speed detailerem...
http://www.accordklu...pic.php?t=10777
#26 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:06, 02.05.2010
bo ceny sa troszke wysokie.
Akcesoria do mycia lepiej kupić dobre bo w tych tańszych są różne wpadki (np. wystający kawałek czegoś co rysuje) ale już ręczniki bardzo fajne robi i tanie Sonax (te czerwone, zakładam że u Ciebie też tak wyglądają - do kupienia na stacjach). Ja tymi sonaxa robiłem praktycznie całe auto i było git. Tylko one są mniejsze i będziesz potrzebował ich kilka.
i jeszcze czy jest az taka duza roznica pomiedzy ultimate quick detailerem a nxt speed detailerem...
Ultimate jest wg mnie lepszy, jak możesz to kup jego. Jak już kupiłeś "speed'a" to trudno, też może być - różnica nie jest kosmiczna, ale jak by na to nie patrzeć ultimate wygrywa.
#27
Napisano 20:19, 02.05.2010
mikrofibry mam 4 (40x40cm), troche uzywane z kosmetykami turtle (to nie szkodzi prawda, jesli je dobrze wypiore?), w przeliczeniu placilem po 15zl/szt, wydaja sie w porzadku, zadnych ostrych lamowke, czy metek. + do tego x1 z zestawu smooth surface clay kit. zona jest teraz w polsce, moze bym ja wyslal po te sonaxa, tylko gdzie one sa dostepne? na stacjach? paliwowych? a co z rekawica do mycia? wczoraj ja ogladalem - wyglada porzadnie. ciagle mysle nad tym tez recznikiem i szczotka do felg. najprosciej byloby kurde kupic wszystko i po klopocie tylko kto na to wszystko wyrobi... heh
http://www.accordklu...pic.php?t=10777
#28 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:55, 02.05.2010
moze bym ja wyslal po te sonaxa, tylko gdzie one sa dostepne? na stacjach? paliwowych?
na pewno są na statoilach, czerwone, pakowane po trzy.
ciagle mysle nad tym tez recznikiem i szczotka do felg.
szczotkę do felg to kup najtańszą, ale taką przypominającą wycior. Bo jest taka z mikrofibry sonaxa, też dobra, ale jak masz prosty wzór felg. Ja chyba kupiłem megsa za 9 funtów, to pewnie inne kupisz za 5.
A i jedna uwaga odnośnie mieszania środków, np. sonaxa z megsem. Nie wiem jak inne środki, ale jak zrobisz sobie opony dresingiem megsa (tym fioletowym) to nie używaj płynu sonaxa do felg - no chyba, że gdzieś dyskretnie. Sonax wchodzi w reakcję z dresingiem megsa i robi wielkie, czerwone, przypominające krew kałuże. Jeszcze sąsiad zobaczy i zadzwoni po policję, że kogoś przejechałeś uwierz mi, że mi się coś takiego (znaczy się kałuże, a nie sąsiad) przydarzyło na myjce ręcznej - spojrzenia przechodniów bezcenne
#29
Napisano 23:12, 02.05.2010
http://www.accordklu...pic.php?t=10777
#30 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:10, 03.05.2010
po ile sa te mikrofibry na "statku"?
Nie pamiętam, ale na pewno nie są drogie. Obstawiam mniej niż 20zł za paczkę.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, jak dbać o lakier
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych