Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Hamownia w lubelskim; gdzie, jaka, co można poprawić?

VII hamownia reflash

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 630 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 20:45, 08.01.2018

Było kilka modów: reflash od Ralfiego (pod 421), kolektor wydechowy 4-2-1 od hammera + decat hi flow.  Teraz  chciałbym pojechać na jakąś sensowną hamownię. Najlepiej coś w Lubelskim. Ktoś coś poleci (Maha ktoś ma) konkretnie? Jabłonna może? Nie wiem czy coś jeszcze oprócz samego sprawdzenia na hamowni można "poprawić" (po reflashu) no i ewentualnie jaki to może być koszt?

Na jakim paliwie hamować, wlać 98 czy może Nitro+ z shella? Na LPG jest sens próbę robić? 


Użytkownik Vice edytował ten post 20:46, 08.01.2018

  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspacher. Serwis, naprawa...


#2 slasz129

slasz129
  • Klubowicz
  • 1248 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 06:20, 09.01.2018

Ssacy jeszcze i powinny byc okolice 220KM
Ssacy z civica ufo types
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#3 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 630 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 08:53, 09.01.2018

Znalazłem jakąś taniochę-podejdzie to?

http://allegro.pl/ho...5056142131.html ile roboty z tym?

Po tym stroić trzeba ponownie? bo z modami na razie chciałem dać spokój... ;)

 

W tej chwili coś koło 210 kunia powinno być?


Użytkownik Vice edytował ten post 08:54, 09.01.2018

  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspacher. Serwis, naprawa...


#4 crony

crony
  • Forumowicz
  • 266 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:05, 09.01.2018

ja sie w sumie zastanawiam na ile ten reflash pomaga, bo przy takich modach razem z ssakiem to juz od razu nastawilabym sie na strojenie zeby to grało idealnie, co do hamowni to w sumie wg mnie najwazniejsze jest zeby zawsze hanowac na tej samej, bo dla mnie np wazny jest przyrost mocy i przebieg momentu jaki daly modyfikacje i strojenie, a to czy jedna pokaze 5KM wiecej czy mniej to juz raczej sprawa drugorzedna, ja kiedys hamowalem w fabryce mocy, maja hama, ale jakos cos mi nie pasowalo, bo do odcinki nie dociagneli, a na wykresie byla wyraznie :D szczerze sam nie wiem co polecic w lubelskim, ogolnie, to troche nieprzemyslane, bo na twoim miejscu najpierw shamowalbym serie, a potem zebral graty i wystroil u kogos na ulicy kto od razu ma hamownie, 

co do paliwa to tez stroilbym i hamowal na tym na czym jezdzisz na codzien, czyli PB95 pewnie i lpg, chyba ze interesuja cie tylko numerki i maxymalna moc jaka mozna wyciagnac w najlepszych warunkach i przy najlepszym paliwie, to wtedy jakies rocket fuel czy inne nito :D


  • 0

#5 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 630 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 21:42, 09.01.2018

Przemyślane, nie przemyślane - była okazja to zrobiłem reflash. Jakby ktoś mi zaproponował dzisiaj przejście na starą mapę i zwrot kasy, to dziękuję, nie skorzystam :) Podejście już robiłeś pod reflash to pewnie swój shamowałeś już  :zoltek: 

421 z hi flow założone, moc i Nm czuć wyraźnie więcej, więc chciałem zobaczyć co te mody dokładnie dały na hamowni-dla zaspokojenia swojej ciekawości. 

Gro ludzi poleca lepsze paliwo niż 95 oktanów, ze względu na to, że nasze 95 może ich nie mieć. 98 będzie pewniejsze ;) 


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspacher. Serwis, naprawa...


#6 crony

crony
  • Forumowicz
  • 266 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 12:50, 11.01.2018

mialem nie kontynuowac tematu bo odnioslem wrazenie ze cie urazilem :)

ale pomyslalem ze moze jednak troche sie wytlumacze o co mi chodzilo, nie jestem jakims znawca w tym temacie ale podstawy jakies tam znam.

kazda hamownia pokaze ci inny wynik, nawet pomiar robiony na tej samej hamowni przy roznej temp bedzie inny, dla ciebie powinny liczyc sie glownie kreski, zwlaszcza na ulicy, gdzie nic nie da ci fakt ze przy 7000obr bedziesz mial 223KM, czy ze na paliwie 100oktanowym bedzie 10koni wiecej, (choc tutaj akurat to bym polemizowal) bo na codzien uzywasz innego zakresu obrotow i innego paliwa :)  

 

nie sprawdzisz ile daly ci twoje mody bo nie wiesz jaka byla moc wyjsciowa, do tego masz reflasha, ktory nie wykorzystuje ich potencjalu, powinienes to wszystko wystroic, dzieki temu wycisniesz z tego maxymalny stosunek momentu, mocy i spalania, dlatego uwazam ze reflash jest dobry dla ludzi ktorzy nie chca grzebac w autach tylko po prostu szybko w jakims tam stopniu poprawic fabryczna mape, choc tez kazdy silnik jest inny i u kazdego to inaczej moze sie sprawdzic. rezultatem tego wszytkiego bedzie to ze jak shamujesz auto to zobaczysz luki gdzie cos trzeba poprawic i okaze sie ze przydaloby sie jednak strojenie i potem hamowanie jeszcze raz, wiec kasa kilka razy wydana na to samo, w tej chwili co moge ci poradzic to wstrzymac sie wsadzic jeszcze jakies graty ktore sa warte uwagi, w miedzyczasie poszukac ogarnietego stroiciela, np ralfiego i wtedy umawiac sie na strojenie (wg mnie najlepiej na drodze) plus na koncu hamownia w cenie

 

 

co do tej teorii z paliwami to nawet nie skomentuje

co do mojego reflasha i hamowni, to tak mocno sie nad tym zastanawialem, ale boje sie o skrzynie AT i chyba jednak sie nie zdecyduje, ewentulanie moze sam reflash, ale najpierw musze sie przejechac twoim :D

co do polecenia hamowni, to serio w lubelskim o kazdej slyszalem zarowno dobre jak i zle opinie, ja civiciem jezdzilem do fabryki mocy w sumie glownie ze wzgledu na dobra cene, o jablonnej slyszalem bardzo duzo negatywnych opinii ale sam nie mialem z nimi doczynienia


  • 0

#7 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 112 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:37, 11.01.2018

Znalazłem jakąś taniochę-podejdzie to?
http://allegro.pl/ho...5056142131.html ile roboty z tym?
Po tym stroić trzeba ponownie? bo z modami na razie chciałem dać spokój... ;)

W tej chwili coś koło 210 kunia powinno być?


ten co podałeś jest z ep3, slasz pisał o tym z fn2, jc mam taki
  • 0

#8 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 30
Super

Napisano 00:23, 31.01.2018

Dodam. Ze OEM ECU ma swoje ograniczenia - i pewnych rzeczy nie poprawisz ;-) dlatego też jesli idziesz w grubsze mody warto zainwestować w Hondate.. tu spektrum możliwosci strojenia jest ( w porównaniu do OEM ECU) nieporównywalna.. grubo albo wcale.

Użytkownik BartekL edytował ten post 00:24, 31.01.2018

  • 0

#9 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 630 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 23:38, 02.02.2018

Auto shamowane  :lol:

 

 

Pb  216KM i 237Nm 

LPG 214KM i 228Nm

 

 

Mody: Reflash od ralfiego + strojenie, 421 od hammera (bandaż) + decat hiflow. Reszta kompletna seria. Gumy zimowe, rozmiar OEM.

 

img080.jpgimg081.jpg


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspacher. Serwis, naprawa...


#10 slasz129

slasz129
  • Klubowicz
  • 1248 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 23:50, 02.02.2018

Czyli wychodzi ze masz jak my.
Dodaj kol ssacy wieksza przepustnice zrob krotki dolot 3.5 cala jak u mnie i bedzie pod 230KM moze i wiecej...

Użytkownik slasz129 edytował ten post 23:50, 02.02.2018

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#11 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 630 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 23:54, 02.02.2018

Trzeba tę moc i niutki wpierw okiełznać, hi, hi  :cwaniak:

Na razie zadowolony. Może kiedyś, broni nie składam :)


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspacher. Serwis, naprawa...


#12 slasz129

slasz129
  • Klubowicz
  • 1248 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 23:56, 02.02.2018

Eee tam u mnie w ciezkim kombi jeszcze z 50KM z checia by przyjęło.
Ale wykres ladny.
Tylko pytanie czy to jest reflash czy pelne strojenie miales?
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#13 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 630 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 00:08, 03.02.2018

Mocy nigdy za wiele ;)

Reflash na drodze podczas jazdy - ze strojeniem na obydwu paliwach.


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspacher. Serwis, naprawa...


#14 slasz129

slasz129
  • Klubowicz
  • 1248 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 07:39, 03.02.2018

Czyli ogolnie reflash ??? Lpg ci ralfi tak dogral?
Jaki masz sterownik lpg?
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#15 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 630 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 10:04, 03.02.2018

No tak reflash, ale nie wysyłka ECU pocztą tylko sprawdzenie podczas jazdy co sie dzieje,  jak silnik pracuje i ew.korekty. Lpg też od razu ralf dograł, korygował zapłon delikatnie bo stukowe sie pojawiało, ale wcześniej to Rogowski.

Sterownik lpg widać pod nazwą użytkownika :) Stag 4 Qbox plus.

U was też na Pb i lpg prawie te same konie?


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspacher. Serwis, naprawa...






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, hamownia, reflash

IPB Skin By Virteq