Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Auto robi 4 ślady - zawieszenie, zbieżność czy krzywe ?

V krzywe

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 see

see
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Jelenia Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:133
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:54, 03.01.2018

Witam

Accord Aerodeck V - CE2
Jakiś czas temu może 3 lata temu może jeszcze dawniej robiłem zawieszenie z tyłu. Dokładnie był wymieniany łącznik stabilizatora, wahacze oraz wymieniane były Arm Assy., R. RR. Trailing (nie wiem jak to nazwać). Było też robione zawieszenie przednie - wymieniane były przeguby, górny wahacz, gumy. Wcześniej wiem, że auto nie było krzywe a przyznam, że teraz to wygląda dziwnie. O tym, że mam krzywe auto zwrócił mi uwagę znajomy gdy zadzwonił i powiedział "co twoje auto tak krzywo jedzie" ? Pytam jak krzywo ? "No robi 4 ślady na drodze" Faktycznie wjechałem w wodę i okazało się, że to prawda. W roku 2017 wymieniane były progi i były robione nadkola. Wątpię aby spawanie wykrzywiło budę.
Powiem, że auto nie jest po wypadku i nie było spawane z 2. Auto posiadam z 10lat i wcześniej nie widziałem aby ciągnął tył.  Tym razem przejechałem się za swoim autem i faktycznie wygląda to dziwnie tak jakby było przekoszone - tak jak mówił mi znajomy (auto ciągnie tył).
Zbieżność była ustawiana po wymianie tych elementów co wymieniałem w opisie wyżej. Fakt diagnosta się męczył z ustawieniem.
Auto nie ściąga a kierownica jest równo. Pytanie czy auto jest krzywe czy to problem ze zbieżnością lub zawieszeniem ?
Czy da się to jakoś wyregulować ?
Auto ma standardowe koła 15cali i standardowe zawieszenie. Nie było nic obcinane modyfikowane.

Pozdrawiam


  • 0

#2 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 11:14, 04.01.2018

Bez pomiaru punktów bazowych nadwozia/podwozia można gdybać.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 see

see
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Jelenia Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:133
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:06, 04.01.2018

Czy możesz mi podpowiedzieć gdzie takie pomiary zrobię  jakie są to koszty ?

W swoim mieście znalazłem firmę, która to robi ale koszty pomiarów to 255zł. Jak mam wydać tyle na stare auto mimo, że mam do niego sentyment to przyznam, że przestało mi przeszkadzać, że robi 4 ślady.


Użytkownik see edytował ten post 21:08, 04.01.2018

  • 0

#4 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 23:00, 04.01.2018

Musisz sam poszukać w swojej okolicy.
Nie są to koszty typu 100 zł.

Jeśli nie ściąga, opon nie ścina, przy hamowaniu nic się podejrzanego nie dzieje to raczej ciesz się autem :)

Zawieszenie na dobrej stacji diagnostycznej warto sprawdzić po opisaniu problemu i ostatecznie geometrie sprawdzić.

Użytkownik Sacrum edytował ten post 23:04, 04.01.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, krzywe

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq