Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

"Downgrade" (?) z PSS+NAVI do samego PSS

VII downgrade PSS NAVI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Misiek123

Misiek123
  • Klubowicz
  • 80 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:T5
  • KM:245
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:S60
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:02, 03.01.2018

Albo moja obsługa "szukajki" jest na zbyt niskim poziomie, albo nikt jeszcze takiego tematu nie przerabiał :)

trzeciej opcji chyba nie ma.

Jeśli taki temat jednak był - przepraszam moderatorów i proszę o "znawigowanie" do takowego :)

 

Pacjent: ACCORD VII CL9 EXEC przedlift (2003)

 

Miałem kiedyś CL7 ze zwykłym radiem 1CD, i było idiotoodporne, a jednocześnie proste i bezproblemowe w obsłudze

(przede wszystkim sterowanie klimą tylko przyciskami+pokrętłami, a nie przyciskami&ekranem).

 

W obecnej CL9 są następujące problemy:

- niedziałający ekran latem (gdy samochód postoi trochę w słońcu i się nagrzeje, ekran zaczyna działać dopiero po kilkunastu minutach pracy silnika+klimy; trzeba zgasić i ponownie uruchomić silnik),

- zawieszający się ekran (brak reakcji na dotyk),

- ból każdego przedlifta - nieaktualne mapy (zresztą i tak korzystam z nawigacji w smartfonie).

- po przekręceniu kluczyka na "1" radio działa jak chce (a jak nie chce - to nie działa), dopiero na "2" odpali za każdym razem (czyli słuchanie radia na postoju to loteria).

 

Zastanawiam się nad "zejściem" z poziomu PSS+NAVI (obecnie na pokładzie) do PSS bez nawigacji.
Cudów w dźwięku nie oczekiwałem i nie oczekuję, po prostu "ma grać" :)

 

Pytanie tylko, czy można to zrobić "plug&play", czy jest przy tym sporo rzeźby?

Jest (poza podświetleniem i przyciskiem od ogrzewania tylnej szyby) jeszcze jakaś różnica między PSS przed i po lifcie?

 

Co, poza samą "jednostką" i "daszkiem bez daszka" jest do powyższego zabiegu potrzebne?


Użytkownik Misiek123 edytował ten post 16:06, 03.01.2018

  • 0

Aktualnie na Accord'owej tapecie: CU3 '09 EXEC+ MT "Matkowóz na sterydach",

 

a mi się zavolviło w głowie, po CL9 przyszedł czas na S60 '15 T5.


#2 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1721 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 09:35, 04.01.2018

Pytałem o to w pewnym temacie, ale coś nie mogę znaleźć tej informacji... jeśli dobrze pamiętam to jest to kwestia jednej kostki.... 

 

Też powoli zbieram się za wymianę radia u taty, ale najpierw muszę zakupić jakieś. Ma navi i chcę się tego pozbyć na rzecz guzikowca... najlepiej też PSS, ale nie chce też płącić nie wiadomo ile za takie radio... jemu pewnie wystarczyłoby zwykłe, ale wypadałoby zostać przy PSSie... 

 

edit.

 

Małe krótkie info poniżej:

 

http://www.accordklu...7g-24/?p=888518

 


Użytkownik soul edytował ten post 10:03, 04.01.2018

  • 0

#3 Misiek123

Misiek123
  • Klubowicz
  • 80 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:T5
  • KM:245
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:S60
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 14:32, 19.03.2018

Temat nieaktualny.

 

Na pokładzie wylądował mały "potworek Frankensteina" :)
http://www.accordklu...ek123/?p=912664


  • 0

Aktualnie na Accord'owej tapecie: CU3 '09 EXEC+ MT "Matkowóz na sterydach",

 

a mi się zavolviło w głowie, po CL9 przyszedł czas na S60 '15 T5.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, downgrade, PSS, NAVI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq