Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Dorobienie półosi Accord VII

VII półoś przegub accord vii

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
59 odpowiedzi w tym temacie

#16 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 412 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 19:26, 14.01.2018

Napisz dokładnie o co chodzi.


Użytkownik lukasrz edytował ten post 06:33, 15.07.2019

  • 0

#17 awadam

awadam
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:kobyłka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:16, 14.01.2018

W ostatnim zdaniu napisane jest o wibracjach a jak mowa o tym że jest wrzer na brzegubie Wew. To wiadomo o co chodzi dodam ze lewa strona jest ok. Łożysko podpory wymieniane... zastanawiam się czy dac 1000 za przegub oem czy 700 za regenerację i co dłużej da efekt taki że w żadnym zakresie prędkości nie będzie telepac ani trochę pzdr
I czy regeneracja w tym miejscu da wogule efekt bo różnie pisza np. O motomaxie
A i też mam ten wałek za 190. Z prawej strony

A dokładniej wibracje przy 100 km/h mam

Użytkownik awadam edytował ten post 21:19, 14.01.2018

  • 0

#18 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 21:23, 14.01.2018

700 za reg czy 1000 ? Wziąłbym OEM .Przy 500 zł za regenerację możnaby było się jeszcze zastanawiać

Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:24, 14.01.2018

  • 0
                       

#19 awadam

awadam
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:kobyłka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:35, 19.02.2018

Wczoraj ukręcił mi się ten wałek z alledrogo za 190zl na prostej drodze jak zmieniłem z 1 na 2 na pełnym bucie. Jak wyjmę postaram zdjęcie wsadzić na forum. Prawa strona.

Użytkownik awadam edytował ten post 10:36, 19.02.2018

  • 0

#20 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 412 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:38, 19.02.2018

Wczoraj ukręcił mi się ten wałek z alledrogo za 190zl na prostej drodze jak zmieniłem z 1 na 2 na pełnym bucie. Jak wyjmę postaram zdjęcie wsadzić na forum. Prawa strona.

Nie pocieszyłeś mnie :D Ja taki mam od pół roku na razie jeździ. Od kogo brałeś dokładnie?


  • 0

#21 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 10:41, 19.02.2018

Uuuuu....to słabo ...alternatywa dla zeżartych OEM zaczyna umierać?
  • 0
                       

#22 tarjei86

tarjei86
  • Klubowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:09, 19.02.2018

Ciekawe czy uznają reklamację? Bo wychodzi ze za słabe są te walki.

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
  • 0

#23 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 412 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 17:34, 19.02.2018

Ja mam swoj sporo ponad pól roku i w lecie naprawde sporo katowalem i nie raz zmieniałem bieg na 7tys rpm i nawet pod górkę czyli większe obciążenie, trzeba reklamować spytac czy często takie reklamacje ma. Az tak slaba stal by byla skoro w pól zeżarty walek daje rad...
  • 0

#24 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1193 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 34
Super

Napisano 22:25, 26.02.2018

zastanawiam się czy dac 1000 za przegub oem czy 700 za regenerację i co dłużej da efekt taki że w żadnym zakresie prędkości nie będzie telepac ani trochę

Regenerowałem i nie polecam - pomogło, ale na jakieś 10, może 15k km, już nie pamiętam dokładnie, później zrobiło się gorzej niż przed regeneracją, dlatego zdecydowałem się na OEM - dziś dostałem przesyłkę ;)

Pozdrawiam
- Artur
  • 0
Pozdrawiam
- Artur

#25 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 412 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 16:32, 13.07.2019

Wczoraj ukręcił mi się ten wałek z alledrogo za 190zl na prostej drodze jak zmieniłem z 1 na 2 na pełnym bucie. Jak wyjmę postaram zdjęcie wsadzić na forum. Prawa strona.

Od jakiej firmy brałeś?

 

https://allegro.pl/o...nowa-7509821851

 

stąd?

 

Bo ja kupowałem nowy wałek z allegro dwa lata temu ( nie pamiętam od kogo) i ukręcił mi się po 30 000km przy starcie z 1biegu na pełnym bucie z wyłączoną kontrolą trakcji :/ I teraz nie wiem czy to kupować, czy szukać używki OEM:/


  • 0

#26 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:Lu
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:06, 13.07.2019

Wałki wałkami, a skąd panowie bierzecie przeguby jak wam padną? 


  • 0

#27 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 412 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 09:54, 14.07.2019

Wałki wałkami, a skąd panowie bierzecie przeguby jak wam padną? 

Przegubów akurat w zamienniku jest dużo, tak wiec można wybierać.


Użytkownik lukasrz edytował ten post 09:55, 14.07.2019

  • 0

#28 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 878 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 10:34, 14.07.2019

są, tyle że te zamienniki do VII jakością nie grzeszą, a wewnętrzne to w zasadzie wyrzucanie pieniędzy, taki wniosek jest z wypowiedzi forumowiczów


  • 0

#29 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 412 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:44, 14.07.2019

są, tyle że te zamienniki do VII jakością nie grzeszą, a wewnętrzne to w zasadzie wyrzucanie pieniędzy, taki wniosek jest z wypowiedzi forumowiczów

A co jest nie tak z wewnętrznymi? Bo ja ten przy podporze mam w zamienniku (chyba pascal, nie potrzebnie zmieniony) i normalnie tfu tfu jeździ już 15 000km lub więcej.


Użytkownik lukasrz edytował ten post 10:45, 14.07.2019

  • 0

#30 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1193 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 34
Super

Napisano 19:32, 14.07.2019

Bo ja kupowałem nowy wałek z allegro dwa lata temu ( nie pamiętam od kogo) i ukręcił mi się po 30 000km przy starcie z 1biegu na pełnym bucie z wyłączoną kontrolą trakcji :/ I teraz nie wiem czy to kupować, czy szukać używki OEM:/


Dlatego nawet nie myślałem o zamienniku.
Kupiłem OEM używkę i jestem zadowolony 👍
  • 0
Pozdrawiam
- Artur





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, półoś, przegub, accord vii

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq