Witam dzisiaj jadąc straciłem wspomaganie po chwili znowu zaczeło chodzić i pózniej przejechałem 30km i było cały czas co może być przyczyną?Dodam że 2 miesiące temu zakuwałem wąż i wymieniałem płyn sprawdzałem wąż jest cały i płyn jest na max
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 20:42, 28.12.2017
#2
Napisano 21:19, 28.12.2017
nie piszczał pasek w momencie jak nie miałeś wspomagania?
Albo nie było dużego obciążenia silnika? Nie przygasał silnik?
#3
Napisano 22:02, 28.12.2017
Czy zakuwałeś górny wąż który leci nad klawiaturą?
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
#5
Napisano 22:30, 28.12.2017
Hmm gdzieś widziałem podobny temat i gość w identycznej sytuacji miał odcięcie wspomagania tzn zjezdzałem z krawężnika i dałem pełny skręt bo chciałem nawrócić czy to możliwe że jest tam jakiś zawór bezpieczeństwa-max ciśnienia, który w przypadku zbyt dużego ciśnienia w układzie powoduje otwarcie tego tłoczka w pompie i olej nie zostaje pompowany/zasysany przez pompę, co ma uchronić przed zniszczeniem maglownicy, po krótkim czasie zawór wraca w swoje położenie i jest ok.?
#6
Napisano 22:46, 14.01.2018
Hmm gdzieś widziałem podobny temat i gość w identycznej sytuacji miał odcięcie wspomagania tzn zjezdzałem z krawężnika i dałem pełny skręt bo chciałem nawrócić czy to możliwe że jest tam jakiś zawór bezpieczeństwa-max ciśnienia, który w przypadku zbyt dużego ciśnienia w układzie powoduje otwarcie tego tłoczka w pompie i olej nie zostaje pompowany/zasysany przez pompę, co ma uchronić przed zniszczeniem maglownicy, po krótkim czasie zawór wraca w swoje położenie i jest ok.?
Mi też zdarzyło się dzisiaj coś podobnego. Wyjechałem z garażu , pełen skręt w prawo do tyłu , przełożenie parking ( nie pamiętam czy wyprostowałem kierownicę przed wyjściem) , ręczny , zamknąłem garaż. Wsiadam jadę , skręcam i czuje brak wspomagania. Zgasiłem silnik, odpaliłem ponownie i wszystko wróciło do normy.
Czy możliwe że pompa wspomagania zaczyna padać ?
#7
Napisano 14:45, 15.01.2018
A jak były to co?Albo nie było dużego obciążenia silnika? Nie przygasał silnik?
Pompa?
Kilka miesięcy temu miałem podobny problem, ale samoistnie ustąpił - odpukać.
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#8
Napisano 15:12, 15.01.2018
Zdążą się ze ten zawór się przytnie w pozycji otwartej i wtedy nie mamy wspomagania.
Pasowanie zaworu jest dosyć precyzyjne i nawet najmniejszy opiłek może go zablokować.
Przyczyną może też być wyrobione gniazdo zaworu lub sam zawór ( w tym wypadku juz nie dasie tego naprawić )...
#9
Napisano 22:44, 31.05.2018
Przyczyną może też być wyrobione gniazdo zaworu lub sam zawór ( w tym wypadku juz nie dasie tego naprawić )...
Mam taki sam problem. Dzieje się to szczególnie w upalne dni. Gdy skręcam a auto jest na wolnych obrotach brakuje wspomagania. Pomaga przygazowanie. Jest jakiś na to ratunek? Da sie wymienić ten zawór jeśli to jego wina? Oplaca się to czy lepiej szukać pompy?
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
#10
Napisano 06:55, 01.06.2018
#11
Napisano 16:58, 01.06.2018
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
#12
Napisano 18:39, 01.06.2018
Zeby zarzegnac problem raz na dobre moja rada jest taka, poszukaj używki w dobrym stanie, wymień wszystkie o-ringi uszczelniacz i łożysko, zalej układ nowym oryginalnym PSF i to musi dzialac
Użytkownik vova777 edytował ten post 18:40, 01.06.2018
#13
Napisano 23:12, 01.06.2018
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
#14
Napisano 19:25, 28.11.2020
Jakieś nowe informacje jak się u Was temat zakończył?
Bo również mam podobne objawy, że dosłownie na chwilkę traci się wspomaganie kierownicy. Końcem sierpnia (jakieś 5kkm temu) była regenerowana maglownica, zalana płynem PSF i teraz zaczęło się co jakiś czas na krótki czas tracić wspomaganie. Dziś wymieniałem koła na zimowe i końcówki maglownicy (osłony gumowe) były suche, płyn w zbiorniku również w normie. Dzwoniłem do warsztatu, gdzie regenerowałem maglownicę i sugerowali, że przyczyną może być pompa.
#15
Napisano 10:03, 10.12.2020
Jakieś nowe informacje jak się u Was temat zakończył?
Bo również mam podobne objawy, że dosłownie na chwilkę traci się wspomaganie kierownicy. Końcem sierpnia (jakieś 5kkm temu) była regenerowana maglownica, zalana płynem PSF i teraz zaczęło się co jakiś czas na krótki czas tracić wspomaganie. Dziś wymieniałem koła na zimowe i końcówki maglownicy (osłony gumowe) były suche, płyn w zbiorniku również w normie. Dzwoniłem do warsztatu, gdzie regenerowałem maglownicę i sugerowali, że przyczyną może być pompa.
A jak masz te zaniki wspomagania to masz jakiś inny dźwięk pochodzący spod maski?
Ślizgający się pasek może być przyczyną zaniku wspomagania w momencie włączenia klimatyzacji bo wzrasta obciążenie. Możesz odpalić auto i poobserwować czy w momencie włączenia klimy pasek nie zatrzymuje się na moment.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych