Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

ustawienie gazu stag 4 qbox basic reflash k24

VII k24 stag4 reflash

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#16 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 01:41, 24.12.2017

Ustaw cisnienie 1,5 bara na reduktorze,  zrob jeszcze raz autokalibracje i  wstaw screeny. Generalnie z tego co widać to za mała jesczze jest wydajność żeby to dobrze chodziło na gazie. Dobrze by było zrobić loga pod obciążeniem, jak zachowuje się ciśnienie gazu, o ile spada.  I będziemy dalej myśleć po świętach :) Jak coś to team viewer i ogarniemy :D


  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#17 perszingus

perszingus
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Wisznice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:25, 29.12.2017

Ciśnienie 1.5, zrobiona autokalibracja
Nie mogę wstawić screenów, nie wiem dlaczego...
Ogólnie jest filmik


https://www.youtube.com/watch?v=QVM4OkllYHA
 


  • 0

#18 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 22:48, 29.12.2017

ten reduktor duzo ma przejechane? kolo 6 tys rpm strasznie cisnienie spada do 1 bara. Albo sie konczy albo jest za słaby do tego auta. sprawdz afr w OL nawet przy pomocy torque.


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#19 perszingus

perszingus
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Wisznice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:36, 30.12.2017

W marcu 2 lata. Byc moze ze tak jest ze kme silver bedzie za slaby. A moze byc tez tak ze rurka od butli do reduktora jest za cienka? Wydaje mi sie ze fi 6...

Użytkownik perszingus edytował ten post 09:37, 30.12.2017

  • 0

#20 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 11:52, 30.12.2017

Napisz priv do rogowskiego czy rurka 6 wystarczy.
We wszystkich k24 co widzialem bylo fi8.
Sprawdz ten afr w OL i przy okazji i korekty w CL.
Cisniebie spada do 1 bar a to duzo za malo.
Do tego w k24 trzeba robic korekty na niskich rpm
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#21 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:00, 30.12.2017

samo ciśnienie to jeszcze Malo, jakie dysze no i mapy mapy zrobione po korektach to podstawa. Ja mam reduktor 6mm zasilany i z 1,25bar spada na 1,15 najmniej momentami powyżej 6tys rpm, chyba nie tak duzo. Tez mi szarpalo ale pomogly korekty map po stfl i ltft, dysze mam 2,4mm, samo kręcenie ciśnieniem niewiele da, same schody na mapie będą szarpac.


Użytkownik lukasrz edytował ten post 14:01, 30.12.2017

  • 0

#22 perszingus

perszingus
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Wisznice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:14, 30.12.2017

Dobra chlopaki, parownik nie wyrabia. Bede zmienial na kme gold bo bylem u kolezki I mowi ze taki spadek cisnienia oznacza ze parownik jest za slaby I tak sie bedzie dzialo. Jest ustawione jak jest. Dalem dotrysk benzyny 15 procent od 4500 rpm. Jakos sie juz to zbiera. Dziekuje za rady
  • 0

#23 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 19:42, 30.12.2017

No wychodzi na to ze nie daje rady.
Ale tez nie masz chyba dobrze wystrojonej instalki w mniejszych obciazeniach.
Poczytaj jak sie stroi na korekty czy czasy wtrysku i dograj wszystko jak ma byc.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#24 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:46, 30.12.2017

Maksymalny czas wtrysku paliwa dla 6000rpm to 20ms, dla 7000rpm - 17,14ms. U Ciebie te czasy są dłuższe(masz 20ms przy 7000rpm) to znaczy, że instalacja i tak nie dostarcza pełnej dawki gazu. Dopuszczalne czasy wynikają z czasu suwu tłoka i zmniejszają się wraz z obrotami.

Wzór (60*2)/RPM*1000

Poszperałem chwilę na lpg forum to z tego co czytam, wtryskiwacze masz też za słabe...może trzeba by od wymiany wtrysków zacząć zabawę.
  • 0

#25 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:22, 30.12.2017

Czas wtrysku ma duzy bo spada cisnienie do 1 bara i komp gazowy wydluza czas aby Dac tego gazu tyle ile potrzeba.
Jesli bedzie mial cisnienie przy pelnym bucie okolo 1.5 bara to bedzie ok.
Moj silnik na hamowni na lpg pokazal 5 KM mniej niz na benzynie czyli 222KM i do samego konca na lpg jest bogato a mam takie same wtryski.
To ze wtryski sa za slabe to bzdura potwierdzona moim autem.
Ja mam cisnienie przy pelnym bucie ponad 1.4 bara i wszystko jest ok.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#26 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 23:18, 30.12.2017

Nie znam się stąd pytanie, Opłaca się zmieniać parownik? Wydaje mi się ze dotrysk przy wyższych obrotach wyjdzie tylko silnikowi na dobre
  • 0

#27 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 23:24, 30.12.2017

Tez sie nie znam az na tyle zeby ci odpowiedziec.
Ale podobno dotrysk nie daje efektu takiego zeby silnikowi cos to dalo.
Podobno dalej zawory trzeba regulowac jak i bez dotrysku.
Mozliwe ze jest za malo dotrysku aby spelnial swoje teorytyczne zadanie.
Wedlug instalatorow instalka lpg ma dzialac w pelnym zakresie rpm na 100% i bez odchylki od mapy pb.
Czyli korekty idealne w CL i idealny Afr w OL.
Czyli chyba warto zrobic tak jak ma byc czyli rurka fi 8 mocny reduktor i wystroic to zgodnie ze sztuka.
U siebie co jakis czas sprawdzam czy cisnienie sie zgadza i korekty sa ok.
Bylem na hamowni wiem ze mam idealnie lpg w OL zgodnie z afr i przy mniejszym obciazeniu na korekty. To daje tyle ze liedy chce bez stresu wciskam pedal gazu do oporu.

Użytkownik slasz129 edytował ten post 23:27, 30.12.2017

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#28 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 18:22, 02.01.2018

Jak reduktor klęka z 1.5 do 0.9 Bara to jest dramat. Błąd montażu albo reduktor szmelc. Jak się robi ok 200 KM na jednym reduktorze, to ciśnienie musi być stabilne.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#29 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:30, 02.01.2018

Zakładam że wymieniałeś filtry lotnej i ciekłej w LPG??? co 10 tyś obowiązkowo chyba, że tankujemy na sprawdzonych stacjach to można ciut dłużej.


  • 0

#30 perszingus

perszingus
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Wisznice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:01, 17.02.2018

Panowie z gazem sie prawie uporalem. Ladnie idzie tyle ze wymienic musze na redukror kme gold bo cisnienia strasznie spada na butowaniu. Jak juz wrote do pl to podesle mapy co I jak mam ustawione. Padnieta byla pierwsza oraz druga cewka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, k24 stag4 reflash

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq