Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

ustawienie gazu stag 4 qbox basic reflash k24

VII k24 stag4 reflash

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 perszingus

perszingus
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Wisznice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:38, 23.12.2017

Witam, pomoże ktoś ustawic odpowiednio gaz do reflasha zrobionego przez ralfiego
sterownik Stag 4 qbox basic

parownik kme silver

wtryski barakuda 130
mam wszystko co potrzeba, program staga, inteffejs bluetooth do sterownika staga
Samochód honda Accord cl9 k24a3 po reflashu ralfiego
Czuje braki mocy w zakresie 4500-7500 rpm oraz ciągłe szarpanie w zakresie 1800-2900 rpm.
Nowe świece bosha irydowe. Mam już nawet w zapasie fajko cewke gdzyby się okazało ze któraś padła. Nie ufam gazownikom bo byłem już u 3 i żaden nie potrafi tego ustawic tak żeby mnie satysfakcjonowało. Zastanawiało mnie dlaczego ciągle dotankowuje benzyne aż sie za to zabrałem. Okazało się ze gazownik ustawił dotrysk benzyny w całym zakresie obrotowym ok 20% dlatego wole zrobić to sam.
Zrobiona autokalibracja, zebrane mapy.Poniżej zdjęcia jak to wygląda
rdRPkfV.png
KZg2CJ4.jpg
NDMYYbk.png
5PUqKwV.jpg
QKaZpAM.jpg
bMQu3zi.jpg
s7Mzl8b.jpg

 


Użytkownik perszingus edytował ten post 10:41, 23.12.2017

  • 0

#2 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:01, 23.12.2017

Ralfi robił ci reflash? On też potrafi wystroić lpg, mogłeś powiedzieć mu przy reflashu to by ci to od razu zrobił.

 

 

Kazda instalacja jest inaczej skonfigurowana, jak i każdy silnik jest w innym stanie dlatego nikt nie pomoże ci zdalnie wystroić instalacji. 
W wielkim skrócie. Korekty LTFT i STFT mają się zgadzać, czyli być takie same na gazie jak i na benzynie. Najlepiej jakbyś znalazł jakiegoś gazownika co stroi z użyciem sondy AFR, na forum polecany jest Adam Rogowski z Lublina.


Użytkownik piotrekk6 edytował ten post 11:07, 23.12.2017

  • -1

#3 perszingus

perszingus
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Wisznice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:07, 23.12.2017

po reflashu okazało się ze są za małe wtryski bo były hana czerwone, zmieniałem więc na barakude 130. Gazownicy załamują ręce. Byłem w belgii jakiś czas więc się za to nie brałem. Przed kolejnym wyjazdem chce mieć wszystko tip top. Pewnie się odezwe do ralfiego :)


  • 0

#4 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:07, 23.12.2017

Jedź do wolka on ci pomoże :) Nie ma sensu gonić tak daleko do Ralfiego

 

http://www.accordklu...-i-8-gen/page-1


Użytkownik piotrekk6 edytował ten post 11:10, 23.12.2017

  • 0

#5 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 11:13, 23.12.2017

Dobrze czytam po pierwszym wykresie, że przy obciążeniu czasy wtrysku gazu są krótsze od benzyny? Muszą być nieco dłuższe. Trzeba by sprawdzić korekty, ale krótszy czas gazu sugerowałby, że jest ustawione za dużo gazu/za duże ciśnienie LPG. Może na próbę ustawić jakieś 1,25bar? 


Użytkownik lukasrz edytował ten post 11:26, 23.12.2017

  • 0

#6 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:48, 23.12.2017

Ale przeciez nawet mapa PB nie jest zebrana a powinna.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#7 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 11:52, 23.12.2017

Czasy sa ok nawet cisnienie troszke zwiększ. U mnie przy mocy 227KM mam 1.5 bara cisnienie.
Poscisnienie masz 0.3 to chyba duzo.
Zawory ok?
Dawno regulowane?
Czas wtrysku gazu na wolnych obrotach ma byc o okolo 1ms wiekszy od czasu benzyny u ciebie jest troszke wiecej.dalbym wiksze cisnienie na nowo autokalibracja a potem strojenie na drodze.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#8 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 12:40, 23.12.2017

Czasy sa ok nawet cisnienie troszke zwiększ. U mnie przy mocy 227KM mam 1.5 bara cisnienie.
Poscisnienie masz 0.3 to chyba duzo.
 

 

Jak dużo, na idle jest 0,28 bodajże, więc ma OK. A ciśnienie instalki zależy między innymi od wtrysków więc nie można ustawiać tak jak ma ktoś ustawione. Ja bym podejrzał dokładnie korekty ELM327. To na ostatnim screenie to masz korekty? Jeśli tak to ogromny rozjazd, na niskich obciążeniach za dużo LPG a na wysokich obciążeniach za mało.Musisz podjechać do kogoś kumatego kto wie jak sterować mapami w tym sofcie.


Użytkownik lukasrz edytował ten post 12:49, 23.12.2017

  • 0

#9 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 12:43, 23.12.2017

Mnoznik jest troszke za wysoko wiec cisnienie gazu ppwinien troszke zwiekszyc na reduktorze. Potem autokalibracja i dalsze ustawianie.
Ja mam z tego co pamietam duzo ponizej 0.28 podcisnienia.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#10 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 12:57, 23.12.2017

Mnoznik jest troszke za wysoko wiec cisnienie gazu ppwinien troszke zwiekszyc na reduktorze. Potem autokalibracja i dalsze ustawianie.
Ja mam z tego co pamietam duzo ponizej 0.28 podcisnienia.

 

Ja mam mnożnik nawet 2 a korekty mam na 0%.... wszyscy trzęsą się nad mnożnikiem, a nie jest on priorytetem przy ustawianiu instalacji. Można i z mnożnikiem 1.5 ustawić idealnie LPG. Skupiłbym sie na korektach i ręcznym ustawieniu map po korektach.

 

Polecam - http://lpg-forum.pl/ Załóż temat, na pewno ktoś pomoże.


Użytkownik lukasrz edytował ten post 12:59, 23.12.2017

  • 0

#11 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 12:59, 23.12.2017

Masz mnoznik 2 i nie petli przy max rpm???
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#12 perszingus

perszingus
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Wisznice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:02, 23.12.2017

ralfi twierdził ze ciśnienie na reduktorze mam mieć między 1.4-1.5. Narazie pojeżdzę pozbieram mapki .Robie autodopasowanie, zapisuje nastawy, kasuje mape gazu i znowu zbieram mape gazu robie autodopasowanie i za kazdym kolejnym razem jest lepiej(może to jest jakaś metoda).  Dałem delikatnie dotrysk benzyny w zakresie 1500-3000 rpm- przerywanie ustało. Podejrzewam ze coś z cewkami nie tak więc je troche oszukuję benzyną


Użytkownik perszingus edytował ten post 13:12, 23.12.2017

  • 0

#13 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 15:09, 23.12.2017

Ja tez mam 1.5 cisnienie aby w pelni mocy jechalo na lpg
Nie moze byc mnoznika wysoko bo bedzie petlic na wysokich rpm.i mimo korekt ok to w trybie OL bedzie ubogo.
Daj cisnienie lpg tak aby mnoznik pp autokalibracji byl od 1.2 do 1.4 potem strojenie na drodze
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#14 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:26, 23.12.2017

Ja mam cos kolo 1,2bar i skrajnie momentami mnożnik pod 1.9 ale w OL zjeżdża przy odcince na 1.15 okolo.Nigdzie nie pętli i korekty na 0 i lambda ok 0,83 w OL wiec nie chciało mi sie kręcić wyżej ciśnieniem. Ale mam inna instalacje.

 

perszingus nie czepiaj sie cewek, wszystko leży w winie złego ustawienia lpg a szarpac moze gdy korekty wariują i komputer nie wyrabia bo jak raz masz korektę -15 a później +5 to rozjazd kosmiczny i szarpie, korekty powinny zmieniać sie niewiele powiedzmy do 5. Ja po regulacji we własnym zakresie ltft mam 0,5 a stfl zwykle do do 3%. Jak kupilem acco z świeżo zalozonym lpg to fatalnie to bylo ustawione i tez szarpalo.

 

 

Tak jak wczesniej polecali z tego co wiem Adam Rogowski jest u nas specialista od lpg. Ja bym to ustawial po korektach i czasach wtryskow najlepsze metody a te autokalibracje to szkoda czasu i gazu.


Użytkownik lukasrz edytował ten post 19:32, 23.12.2017

  • 0

#15 perszingus

perszingus
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Wisznice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:34, 23.12.2017

Ok, dziekuje za podpowiedzi, jest lepiej niz bylo. Jutro wigilia, swieta:) po swietach pokaze screen jak to wyglada. Narazie zycze wesolych swiat I do tematu wracam po swietach jak wytrzezwieje. Wszystkiego dobrego wszystkim
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, k24 stag4 reflash

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq