Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

strzaly z wydechu acco VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#16 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:39, 29.12.2017

tak więc zakręciłem gaz na noc, wyczysciłem przepustnice, zrobilem jej kalibracje, no i zapalił troche lepiej, po zapaleniu od razu chodził równiutko ale no ale strzały i przycinanie dalej zostało jak ostygł porządnie, poniżej wrzucam zdjęcia z torque gdzie był na jałowym i przy bucie w podłoge, dodam ze od razu po wyczyszczeniu przepstnicy korekty wygladały ładnie, poźniej jak pojezdziłem znów mam ujemne długoterminowe;)

 

1. luz -  https://zapodaj.net/...7aeece.png.html

2. but w podłodze - https://zapodaj.net/...425882.png.html


  • 0

#17 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:18, 30.12.2017

Wartosc podcisnienia w dolocie niby okej. Filtr powietrza jest okej?
Tak soe zastanawiam jednak nad lejacym wtryskiem lub cewka. Moc normalnie ma?

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#18 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 15:51, 30.12.2017

jedna cewka podmienialem kazda z osobna, nic sie nie zmienilo, musze sprobowac z kims 4 na raz podmienic i sprawdze te wtryski czy nie leja..
  • 0

#19 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:06, 30.12.2017

Jakie świece zamontowałeś?

Kiedyś miałem w civicu taki przypadek że mi gość zły model świec sprzedał a ja też na to nie zwróciłem uwagi. Po kilku tys km rozpoczął się jeden wielki cyrk z pracą silnika. Szarpał, przerywał a potem nawet gasnął. Świece nie miały wbudowanego fitra zakłóceń i była jedna wielka masakra. Szukałem przyczyny kilka tygodni...


  • 0

#20 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:29, 30.12.2017

wsadziłem te - ngk 6711 zfr6k-11. Ale nic to nie zmienilo teraz dodatkowo przy zmianie biegów podbija delikatnie obroty
  • 0

#21 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:34, 30.12.2017

Po czyszczeniu może podbijać obroty ..Musisz trochę .pojeździć

...a takie prycha nie na zimnym to też mam
..ale to nie są strzały w tłumik
  • 0
                       

#22 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:25, 30.12.2017

ale na zimnym prycha na ciepłym też prycha a na gazie na zimnym to go dusi jak szlak jak sie gazu da w podłogę, tak nie było wcześniej.

 

Mam jeszcze dwa pomysły, albo sonda lambda jak jest zimna przekłamuje i leje wiecej paliwa przez to sie tak dzieje, albo czujnik temperatury - tylko który daje złe wartości i auto dostaje za dużo paliwa, tylko jak to sprawdzić, jak odpiąłem wtyczke od tego czujnika co jest w rurze do przepustnicy to tak jakby go mniej dusiło...


Użytkownik mickry edytował ten post 21:44, 30.12.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq