Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

strzaly z wydechu acco VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:17, 20.12.2017

Witam, od jakiegos czasu zauważylem ze stojac na jalowym na benzynie jak depne gaz do podlogi i nagle puszcze to przy spadaniu obrotów jest strzal z wydechu, natomiast na gazie jak sie mu depnie to jest takie brrr przerywanie jak kiedys w autach z brudnym gaznikiem, co moze byc tego powodem? zawory byly regulowane jakies 3tys km temu. Ktos pomoze?
  • 0

#2 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:30, 20.12.2017

Wyglada że zapłon do ustawienia. Wymień świece jeśli nie wymieniałeś dawno.
Pzd.
  • 0

#3 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:42, 20.12.2017

jak sie zaplon ustawia?? swiece wymienialem niedawno tez
  • 0

#4 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:35, 21.12.2017

Tylko programowo w ECU...
  • 0

#5 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 06:59, 22.12.2017

no ale co moglo to spowodowac i jak ew. sprawdzic czy to faktycznie to??
  • 0

#6 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 08:08, 22.12.2017

ja bym się przyjrzał cewkom i ewentualnie sprawdził łańcuch, jego naciąg


  • 0

#7 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 08:51, 22.12.2017

Można sprawdzić cewki, ale to raczej był by objaw złej kultury pracy na garach. Naciąg łańcucha, ew. przestawienie było by wychwycone skoro zawory były regulowane. Ale nie zaszkodzi przyjrzeć się dla pewności ze jest ok…
A co mogło spowodować przestawienie kątu zapłonu, czy też rozjazdu mapy?
Czasem są konkretne przyczyny, a czasami „samo z siebie” występuje. Ja w Nismo w ciagu prawie 8lat miałem x2 razy rozjechanie mapy, a absolutnie żadnej awarii oskprzetowej. Raz właśnie przepały na wolnych obrotach innym razem podbijanie rpm na wolnych i luzie między zmianami biegów.
  • 0

#8 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:03, 22.12.2017

no to musze znaleźć kogos kto mi to ogarnie..;) poza tym auto chodzi wporzadku, ale zeby sprawdzic łańcuch trzeba by pokrywe zdjąć znow?

Użytkownik mickry edytował ten post 10:06, 22.12.2017

  • 0

#9 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 12:23, 22.12.2017

zeby sprawdzic łańcuch trzeba by pokrywe zdjąć znow?

nad kołem pasowym wału głównego jest mały wziernik na kilka śrubek - odkręcasz i patrzysz wychylenie napinacza


  • 0

#10 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 15:15, 22.12.2017

ale to trzeha wiedziec jak ma byc prawidlowo, moze jakies zdjecie pomocnicze z lokalizacja? Dodam jeszcze ze czuc w spalinach jakby nieprzepalone paliwo taki specyficzny zapach, oraz przy przyspieszaniu przy ok 3tys obroyow go przyszarpuje pozniej leci normalnie...

Użytkownik mickry edytował ten post 15:15, 22.12.2017

  • 0

#11 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:45, 23.12.2017

Ustaw zapłon i nie będzie czuć !!
Nic dziwnego jak opóźniony to nie jest w stanie przypalić. Gdzybys taki objaw miał tylko na Bp, lub tylko na Lpg! To można by było się najpierw czepiać czy nie leje wtrysk, acz kolwiek nie było by przy tym „pierdzenia strzelającego”.
  • 0

#12 domino.pl

domino.pl
  • Forumowicz
  • 278 postów
  • Skąd:Kolwiek
  • Silnik:1,8
  • Wersja:AUDI TT 8n
  • KM:260
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:blaszane
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:51, 24.12.2017

Spalanie ci nie wzrosło?

Tak na trzecim biegu- jak jedziesz wciskasz gaz i puszczasz żeby hamować silnikiem to też strzeli? Czy jak jedziesz i puszczasz gaz żeby hamować silnikiem to ostro szarpnie czy tak płynnie przechodzi na hamowanie silnikiem?


  • 0

**************************************************
 


#13 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 14:51, 24.12.2017

strzela wtedy gdy silnik jest nie w pełni nagrzany, to wtedy na benzynie jak mu na jałowym depne do podłogi i puszcze to jak schodza obroty w dół to wtedy jest strzał nie bardzo mocny ale jest, na gazie znów jest inaczej bo jak mu daje gazu w podłoge to tak przerywa a jak spadaja obroty to prawie nie strzela, jak jade na 3 biegu i mu dam w podłoge to przyspiesza normalnie tylko szarpnie go w okolicy 3tyś obr i jak puszcze jade na biegu i obroty wpadaja to strzałów zadnych nie ma ani na bp ani na lpg;)


  • 0

#14 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:23, 26.12.2017

Jakie ustawienie zapłonu Panowie to 7 gen.  Jedyne co można to HDSem ustawić skalibrować czujnik położenia wału. Ale nie sądzę żeby to było to. Paliwa Ci nie ubywa jak jeździsz na gazie? Albo nie pali podejrzanie więcej gazu? 

Pierwsze co zrób to wyłącz lpg , spuść gaz z weży od lpg, albo zakreć butle najlepiej i sprawdź czy też to występuje. 

A jak masz możliwość to wykręć świece i daj foto wszystkich czterech.

Ja podejrzewam lejący wtrysk gazu lub benzyny, albo uszkodzony reduktor. Rano dobrze odpala na pb?

Ewentualnie wypalone gniazdo zaworowe, ale to by nierówno chodził. Jak masz możliwość sprawdź kompem jakie masz podciśnienie w kol ssącym. 


  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#15 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:32, 27.12.2017

a samo zakręcenie butli nie wystarczy? czy pali mi benzyne w trakcie jazdy hmm nie wiem w ogóle to nie wiem ile mam benzyny bo ten wskaznik mi oszukuje ciągle;p co do spalania, to auto mi nie pali wiecej nawet gazu. Spróboje wykręcic te swiece na dniach, ale pamietam ze jak niedawno je wymieniałem, to wszystkie 3 były czysciutkie a jedna jakby delikatnie czymś osmolona. Co do odpalania rano, własnie odpala bez rewelacji o czym już kiedyś rozmawialiśmy telefonicznie nawet, ze trzeba go chwile zakręcić zeby zapalił. Jak auto nagrzane porzadnie ww objawów nie ma albo ich nie zauwazyłem jeszcze


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq