XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 09:17, 20.12.2017
#2
Napisano 09:30, 20.12.2017
Pzd.
#3
Napisano 10:42, 20.12.2017
#4
Napisano 09:35, 21.12.2017
#5
Napisano 06:59, 22.12.2017
#6
Napisano 08:08, 22.12.2017
ja bym się przyjrzał cewkom i ewentualnie sprawdził łańcuch, jego naciąg
#7
Napisano 08:51, 22.12.2017
A co mogło spowodować przestawienie kątu zapłonu, czy też rozjazdu mapy?
Czasem są konkretne przyczyny, a czasami „samo z siebie” występuje. Ja w Nismo w ciagu prawie 8lat miałem x2 razy rozjechanie mapy, a absolutnie żadnej awarii oskprzetowej. Raz właśnie przepały na wolnych obrotach innym razem podbijanie rpm na wolnych i luzie między zmianami biegów.
#8
Napisano 10:03, 22.12.2017
Użytkownik mickry edytował ten post 10:06, 22.12.2017
#9
Napisano 12:23, 22.12.2017
zeby sprawdzic łańcuch trzeba by pokrywe zdjąć znow?
nad kołem pasowym wału głównego jest mały wziernik na kilka śrubek - odkręcasz i patrzysz wychylenie napinacza
#10
Napisano 15:15, 22.12.2017
Użytkownik mickry edytował ten post 15:15, 22.12.2017
#11
Napisano 19:45, 23.12.2017
Nic dziwnego jak opóźniony to nie jest w stanie przypalić. Gdzybys taki objaw miał tylko na Bp, lub tylko na Lpg! To można by było się najpierw czepiać czy nie leje wtrysk, acz kolwiek nie było by przy tym „pierdzenia strzelającego”.
#12
Napisano 10:51, 24.12.2017
Spalanie ci nie wzrosło?
Tak na trzecim biegu- jak jedziesz wciskasz gaz i puszczasz żeby hamować silnikiem to też strzeli? Czy jak jedziesz i puszczasz gaz żeby hamować silnikiem to ostro szarpnie czy tak płynnie przechodzi na hamowanie silnikiem?
**************************************************
#13
Napisano 14:51, 24.12.2017
strzela wtedy gdy silnik jest nie w pełni nagrzany, to wtedy na benzynie jak mu na jałowym depne do podłogi i puszcze to jak schodza obroty w dół to wtedy jest strzał nie bardzo mocny ale jest, na gazie znów jest inaczej bo jak mu daje gazu w podłoge to tak przerywa a jak spadaja obroty to prawie nie strzela, jak jade na 3 biegu i mu dam w podłoge to przyspiesza normalnie tylko szarpnie go w okolicy 3tyś obr i jak puszcze jade na biegu i obroty wpadaja to strzałów zadnych nie ma ani na bp ani na lpg;)
#14
Napisano 18:23, 26.12.2017
Jakie ustawienie zapłonu Panowie to 7 gen. Jedyne co można to HDSem ustawić skalibrować czujnik położenia wału. Ale nie sądzę żeby to było to. Paliwa Ci nie ubywa jak jeździsz na gazie? Albo nie pali podejrzanie więcej gazu?
Pierwsze co zrób to wyłącz lpg , spuść gaz z weży od lpg, albo zakreć butle najlepiej i sprawdź czy też to występuje.
A jak masz możliwość to wykręć świece i daj foto wszystkich czterech.
Ja podejrzewam lejący wtrysk gazu lub benzyny, albo uszkodzony reduktor. Rano dobrze odpala na pb?
Ewentualnie wypalone gniazdo zaworowe, ale to by nierówno chodził. Jak masz możliwość sprawdź kompem jakie masz podciśnienie w kol ssącym.
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#15
Napisano 10:32, 27.12.2017
a samo zakręcenie butli nie wystarczy? czy pali mi benzyne w trakcie jazdy hmm nie wiem w ogóle to nie wiem ile mam benzyny bo ten wskaznik mi oszukuje ciągle;p co do spalania, to auto mi nie pali wiecej nawet gazu. Spróboje wykręcic te swiece na dniach, ale pamietam ze jak niedawno je wymieniałem, to wszystkie 3 były czysciutkie a jedna jakby delikatnie czymś osmolona. Co do odpalania rano, własnie odpala bez rewelacji o czym już kiedyś rozmawialiśmy telefonicznie nawet, ze trzeba go chwile zakręcić zeby zapalił. Jak auto nagrzane porzadnie ww objawów nie ma albo ich nie zauwazyłem jeszcze
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych