Witam
zaczęło ślizgać mi się sprzęgło do tego bierze bardzo wysoko biegi wchodzą wsteczny też możliwe że spaliły się tarcze ogólnie auto jakoś jeździ ale co to za jazda maks 100km/h a po mieście gdzie ciągle się rusza na światłach masakra przyśpieszać muszę tak delikatnie że emeryci mnie wyzywają no i ciągle wyje tzn jak jadę np 60 to obroty nie rosną są w normie ale lekkie dodanie gazu i 5 tysi znajomy polecił mi regulacje sprzęgła co podobno pozwoli mi pojeździć nieco dłużej chodzi o podciągnięcie sprzęgła za pomocą tej śruby nad pedałem sprzęgła jednakże ja się pytam co to da:) tzn powinno pomóc na to że sprzęgło bierze na samej górze ale czy rozwiąże to problem ślizgania się sprzęgła (chociaż częściowo)no bo cóż święta nowy rok to kosztuje sprzęgło i wymiana też a auta potrzebuje więc jeśli jest jakaś opcja by oddalić to w czasie chociaż o 2 miesiące to będzie cudownie
a drugie pytanie czy jeśli już dojdzie do wymiany ma sens wymiana samych tarcz zamiast kupienie całego zestawu z zaciskiem itd w aucie które ma 18 lat ? to sprzęgło przejechało jakieś 165 tyś obawiam się że jak wymienię same tarcze to za jakiś czas padnie zacisk itd a robocizna kosztuje....
(dodam tylko że jak pojeżdżę oczywiście spokojnie i delikatnie to po otwarciu maski czasem lekko czuć zapach sprzęgła innym razem nie płynu ze zbiorniczka nie ubywa nie zauważyłem też żadnych wycieków )
pozdrawiam
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Regulacja ślizgającego się sprzęgła
#1
Napisano 00:48, 20.12.2017
#2
Napisano 06:01, 20.12.2017
Śruba nad pedałem Nie kręć bo jak dasz za mocno w pracę pompkę przez przypadek to ciśnienie z układu nie będzie schodzić całkowicie i po chwili jazdy efekt będzie taki jak byś miał lekko wciśnięte sprzęgło .Druga sprawa to sprawdź czy masz delikatny luz na pedale u samej góry zanim wciśniesz sprzęgło jeżeli nie ma to możesz mieć właśnie taką sytuację że pompka jest dana za mocno w pracę i wtedy regulacja ma sens ale obawiam się że to i tak już za późno.
#3
Napisano 06:47, 20.12.2017
Wymiana sprzęgła i być może docisku jeśli sprężyna ( słoneczko) jest wytarta. No i wysprzeglik.
Oczywiście jak się uprzesz to zakuj nowe okładziny, ale później nie płacz że trzeba drugi raz skrzynię wyciągać.
jeżdżem HONDOM
#4
Napisano 07:45, 20.12.2017
możesz spróbować odkręcić śrubę regulacji i zobaczyć czy to coś da, jest jedna szansa na milion że ktoś źle zrobił regulacje sprzęgł i śruba jest za dużo wkręcona.
#5
Napisano 08:27, 20.12.2017
Przestań proszę pisać głupoty. Regulować się da i tak jak nawet w VII czasem trzeba podregulować bo się trzpień wyciera.Ten znajomy to jakiś niesamowicie mądry Regulować to można było chyba w maluchu albo innym samochodzie z linką bez samoregulacji.
Wymiana sprzęgła i być może docisku jeśli sprężyna ( słoneczko) jest wytarta. No i wysprzeglik.
Oczywiście jak się uprzesz to zakuj nowe okładziny, ale później nie płacz że trzeba drugi raz skrzynię wyciągać.
jeżdżem HONDOM
Grzegorz85
Pw
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#6
Napisano 12:29, 20.12.2017
Co niby ta regulacja ma w tym przypadku wnieść? Docisnąć tarczę docisku do tarczy sprzęgła?
Wytłumacz Proszę bo to co piszesz jest nielogiczne.
#7
Napisano 13:29, 20.12.2017
śruba może być za dużo wkręcona i po całkowitym zdjęciu nogi ze sprzęgła śruba nadal naciska pedał sprzęgła który nie zasprzęgla całkowicie i dlatego może się ślizgać.
Użytkownik Maxell edytował ten post 13:33, 20.12.2017
#8
Napisano 16:17, 20.12.2017
śruba może być za dużo wkręcona i po całkowitym zdjęciu nogi ze sprzęgła śruba nadal naciska pedał sprzęgła który nie zasprzęgla całkowicie i dlatego może się ślizgać.
Tylko że wątpię by ta śruba sama się wykrecała
#9
Napisano 17:33, 20.12.2017
#10
Napisano 14:51, 04.01.2018
Cześć
Generalnie ta regulacja faktycznie nic nie dała sprzęgło do wymiany(bo jakieś częściowe naprawy to bez sensu) ciekawe że jak auto jest zimne to jakoś się toczy maks 40 co udało mi się osiągnąć ale jak się nagrzeje to po chwili już całkiem nie jedzie oczywiście pod górkę nie daje rady chyba bez lawety nie da rady
podziękowania dla użytkownika przemkowal za info o mechanikach
A jakie sprzęgło polecacie tzn producenta, model itp bo im głębiej się wchodzę w temat tym gorzej valeo niby najlepsze ale drogie z tym że opinie o nich też są różne
co do dwumasy to fakt cieszy mnie jej brak
Pozdrawiam
#12
Napisano 20:49, 04.01.2018
spoko więc kupie asin dzisiaj kiedy musiałem przestawić auto i mnie linką zaciągnięto(tzn accorda nie mnie :P:) ) zaledwie nie cały kilometr zapaliła mi się lampka ABS silnik miałem odpalony (by mieć wspomaganie i hamulce) wyłączenie silnika i ponowne uruchomienie nic nie dało było już ciemno i zimno więc nie próbowałem ale czy odłączenie akumulatora i podłączenie z powrotem coś da? może to tylko jakiś błąd czy znowu coś ? dodam że mam nowe hamulce tarcze + klocki nowe wężyki oraz właśnie czujniki abs (3 miesiące temu założone)
#13
Napisano 21:31, 04.01.2018
..ale sprzegło da się regulować.. po to zaprojektowano gwint na trzpieniu .
#14
Napisano 07:27, 05.01.2018
#15
Napisano 07:48, 05.01.2018
Dzięki tej regulacji jeszcze dużo osób może cieszyć się wysprzęglającym do końca sprzęgłem i bezproblemowym wbijaniem biegów ...co nie jest już takie oczywiste po przejechaniu iluś tam tysięcy kilometrów
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Sprzęgło regulacja
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych