Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Płukanie silnika przed wymianą oleju?

VIII Accord CU1 R20A3

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
94 odpowiedzi w tym temacie

#61 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 20:44, 17.01.2018

Ja nie płukam.

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#62 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:47, 17.01.2018

Jak było zalewane dobrym olejem, który był zmieniany co 10tkm to nie ma co płukać..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#63 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 21:51, 17.01.2018

Jak było zalewane dobrym olejem, który był zmieniany co 10tkm to nie ma co płukać..

Piękne podsumowanie i rozwiązanie dylematu: 'płukać czy nie płukać - oto jest pytanie'!

Wkleiłbym na pierwszą stronę jako WSTĘP ;)

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#64 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 23:24, 17.01.2018

Płukam u siebie od przebiegu 59 tyś do obecnej chwili  90 tyś .Nic się nie dzieje .U kolegi w takim samym modelu od przebiegu 70 tyś do teraz czyli 220 tyś i nic się nie dzieje.Dziękuję dobranoc  :-D


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 23:24, 17.01.2018

  • 0

#65 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 06:55, 18.01.2018

Ale nie napisałem, że coś się będzie działo.. Wręcz uważam, że nic - co ma się popsuć przy sprawnym silniku? ..Sam kiedyś stosowałem bo musiałem, bo był syf..

W jazzie mam czysty silnik jak łza i jest to według mnie zbyteczna na tą chwilę czynność.. Zreszta każdy robi jak uważa😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#66 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:19, 18.01.2018

Mnie płukanie jeszcze nie przekonuje, raczej wolałbym wymienić dwa razy filtr na jedną wymianę oleju lub częściej olej zmieniać. Kwestia kosztów kto jakie jest w stanie ponieść. A jeżeli wszystko działa i jest dobrze z silnikiem to po co płukać? Wydaje mi sie że dla czesci auto to hobby i lubimy wydawać na nie pieniądze a nóż widelec będzie lepiej :)


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#67 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 16:43, 18.01.2018

Zęby można przepłukać wodą i nie używać pasty tylko samą szczotkę😂
Zęby Ci nie wylecą będą na swoim miejscu tylko trochę zrobią się żółte😊 będzie na nich więcej osadu😊Ale nadal będziesz je miał😊 i spełnią swoją funkcję.Tylko jak u dentysty otworzysz usta😊 i co tam zobaczy stomatolog😁
To tak w formie małego żartu😁
  • 0

#68 lysymlk

lysymlk
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:F23
  • Wersja:type-v
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:47, 18.01.2018

Poprzednik jeździł na Castrolu więc zrobiłem płukanie i było trochę syfu wiec przy kolejnej wymianie poprawie a potem się zobaczy. Teraz leje Motul☺
  • 0

#69 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:42, 19.01.2018

W sumie, jak ktoś potrzebuje mieć lustro pod pokrywą rozrządu to płukanka, "voilà mon ami" :)


Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#70 rafalsar

rafalsar
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Rypin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:46, 08.04.2018

Płukałem teraz płukanką bg 109 i coś się zmieniło bo na etykiecie było że na wolnych obrotach przez 30-40min. Nie było nic o tym by zmieniać obroty podczas płukania jak pisało kilka osób wcześniej. Zauważalne objawy to podczas płukania tłumiki zrobiły się mokre, ciekł z nich przezroczysty jak woda płyn przy płukance millersa i liqu moly tego nie było. Olej zleciał po raz kolejny ciemny, więc coś tam się wypłukało. Myślę że to moja ostatnia płukanka bo zmieniam olej co 10k km, więc przy takich interwałach nie ma co się odkładać.


  • 0

#71 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 11:34, 08.04.2018

Woda się skropliła w tłumikach..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#72 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 13:38, 25.07.2018

witam, ostatnio mialem regulowane zawory i zauwazylismy dosc sporo nagaru pod pokrywa, zastanawiam sie nad plukanka, tylko boje sie o rozszczelnienie silnika,

dodam ze chce przejsc z Shell Helix Ultra 5w40 na Neste 0w20 City Pro, 

i tu pyatnie, czy trzeba jeszcze stosowac plukanke? tzn wydaje mi sie ze ten olej juz sam w sobie ma dobre wlasciwosci czyszczace? jak myslicie dawac plukanke?


  • 0

#73 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:51, 25.07.2018

Zastosuj, spokojnie, nic się nie rozszczelni ponad to co już jest nieszczelne A tak na serio to w tej sytuacji płukanka jest jak najbardziej wskazana

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#74 zabeckip

zabeckip
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type-R
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:01, 17.08.2018

ja płukankę robiłam ostatnio produktem K2 Motor Flush, znalazłem filmik na YT i podążałem za wskazówkami 


  • 0

#75 Domin3-D

Domin3-D
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:W-wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:44, 19.08.2018

U siebie przy trzecim płukaniu dopiero jestem zadowolony z efektu. Wcześniej lany olej ewidentnie nie byl tym najlepszym i zasyfił motorownię totalnie. Oczywiście nic się nie rozszczelniło, nic nie cieknie itp zabobony.


Użytkownik Domin3-D edytował ten post 09:44, 19.08.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Accord, CU1, R20A3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq