Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

wadliwe wałki rozrządu 2.4 K24Z3// zgrzytanie - terkotanie silnika

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
211 odpowiedzi w tym temacie

#76 vidocq

vidocq
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:45, 21.06.2018

Standard w 8 gen i wg mnie to jest wada fabryczna.

Honda nie przyznaje się do tego podobnie jak nie przyznaje się do swoich błędów w najnowszym Civic Type R ( zgrzytające biegi )

 

....a jaki masz przebieg ?

 

 

167 tys km

 

i tu fota 0fe2cf5a5f6ce95e.jpgc75bb9f2e4608280gen.jpg


  • 0

#77 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:33, 21.06.2018

@vidocq

 

Jedna krzywka wytarta ? czy wszystkie wyglądają podobnie ?


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 14:34, 21.06.2018

  • 0

#78 vidocq

vidocq
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:54, 21.06.2018

tylko jedna, 2 od łańcucha


  • 0

#79 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:37, 21.06.2018

Ja kupiłem używkę po przebiegu około 100 tys km i po przejechaniu 10 tys km krzywka wytarła się - też jedna. Też chyba druga od łańcucha jak będę w domu to sprawdzę.Podobno www.hondacentrum.pl handluje wałkami dobrymi ale mają tylko do VII gen 2.0 silnik, ale mogą zrobić też do 2.4 VIII gen tylko muszą mieć jeden na wzór.Ja ostatecznie swój zregenerowałem ale nie wiem na ile to pomorze - boje się otwierać pokrywę zaworów.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 15:37, 21.06.2018

  • 0

#80 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 18:24, 21.06.2018

Do ,,vidocq,,
Ze zdjec tez widac (czyste czesci) ze jezdzisz na dobrym oleju SYNTETYCZNYM.


Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#81 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:43, 21.06.2018

Ja myślę ,że nie tyle co dobry olej tylko ,pewnie mało akurat łyka oliwy ...ciekawe czy się mylę ?
  • 0
                       

#82 vidocq

vidocq
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:00, 21.06.2018

auto łyka duże ilości oliwy jak na razie. jest osobny temat o 2.4 type s. Jesli wlatuje na wysokie obroty to pewnie jakieś 200-300ml na 300km.


  • 0

#83 Kowen

Kowen
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:55, 31.12.2018

Google mnie nie interesuje😊Mnie chodzi o ludzi tutaj na forum którzy sami to robili

Google mnie nie interesuje😊Mnie chodzi o ludzi tutaj na forum którzy sami to robili

Wlodar już wcześniej podał linka, który wszystko wyjaśnia.

Biuletyn dla ASO,
https://drive.google...ew?usp=drivesdk
  • 0

#84 petez

petez
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:45, 03.01.2019

Tu masz jak to sie robi napewno: https://www-odi.nhts...041669-6712.pdf

Dokladniej Ci juz nikt nie opisze :)

 

W moim acco w grudniu jak sie zrobilo zimno pojawil sie ww problem.

 

W przyszlym tygodniu naprawiam w ASO - koszt robocizny okolo 650 zl.

 

Do tego czesci organizuje sam. 

 

Doczytalem ze Honda udostepnila nowy silownik VTC pod numerem 14310-R5A-305 - i ten zakupilem. Podobno pozbawiony juz wady.

 

Pzdr


  • 0

#85 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:22, 03.01.2019

Oczywiście masz pewność ,że to nie rozrusznik ?
  • 0
                       

#86 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:20, 04.01.2019

Petez ja bym na twoim miejscu upewnił sie dokładnie czy to jest przyczyną a szczególnie że ma na to wpływ obniżona temperatura właśnie u siebie jestem po zabiegu czyszczenia i smarowania rozrusznika i problem rozwiązany, błoga cisza przy rozruchu.A tak na marginesie to koło z końcówką A02 jest chyba tym poprawionym bo takie wkładali na akcji serwisowej w USA.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#87 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:46, 04.01.2019

Niech nagra i wrzuci ,Nawet przez telefon da się to rozpoznać
  • 0
                       

#88 petez

petez
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:36, 05.01.2019

Czesc,

 

zgadza sie - ten numer czesci 14310-R5A-305 jest chyba do Accorda IX gen,

 

sprobuje nagrac,

 

Pzdr


  • 0

#89 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:23, 03.06.2019

Tragedii jeszcze nie ma ale już trzeci z kolei wałek wydechowy zaczyna się degradować ( II cylinder  ).

Drugi wałek wydechowy zaczął kruszyć się na 1 cylindrze  już po 10 tys km od wymiany.

Pierwszy fabryczny wałek kruszył się niemal na wszystkich.

 

 

 

ar7ne-vNMcHn.JPG?v=2


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 23:26, 03.06.2019

  • 0

#90 PEPE KING

PEPE KING
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Barlinek
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:16, 21.08.2019

Witam,

mam problem z silnikiem, podczas jazdy przy obrotach między 2 a 3 tys obrotów słychać klekotanie, coś jakby zawory.

Na postoju tego nie słychać, tylko podczas jazdy kiedy silnik jest obciążony.

Czy ktoś spotkał się z czymś takim?

 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq