Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Nowy sterownik + wtryskiwacze w starej instalacji

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Przemo603

Przemo603
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:21, 13.12.2017

Witam!

Rok temu zakupiłem accorda 2.0 2006 rok z instalacją gazową zmontowaną w Niemczech  instalacja KME Diego G3, wtryskiwacze Magic Jet, reduktor KME Siler - zamontowana w 2011 roku przy przebiegu ok 35 tys km, aktualny przebieg 130tys km. Po zakupie wymieniłem filtry i zrobiłem ok 15 tys km, instalacja sprawuje się w sumie dobrze, auto się zbiera, nie szarpie itp. Poprzedni właściciel wymienił 2 wtryskiwacze, tyle wiem. Średnio raz na 3 miesiące pojawiał się check - zbyt uboga mieszanka, teraz pojawia się coraz częściej nawet kilka razy w tygodniu.

Chcę zrobić porządek z ta instalacją - wtryskiwacze oraz sterownik nie ma dobrej opinii niestety a instalacja jest już przestarzała. Po za tym ciężko znaleźć kogoś kto ogarnął by regulację tego...

Dzisiaj rozmawiałem przez telefon z gościem polecanym na lpg forum - ma dobre opinie i z rozmowy przez telefon wydaje mi się, że fachowe podejście do tematu oraz z tego co mówił to zna tą instalację i miał już z nią kontakt.

Niestety powiedział mi, że ten sterownik został wycofany przez KME bo były problemy z elektroniką (płytką główną) i nie można było go wyregulować, bo po jakimś czasie instalacja się rozstrajała... o moich wtryskach tez nie miał dobrego zdania, tak samo o lubryfikacji którą mam założoną, bo mówi ze więcej szkód może wywołać niż pożytku - mówił coś o kolektorze dolotowym ale nie umiem wytłumaczyć...

Mam jechać do niego na wymianę filtrów i ma przeglądnąć cała instalację i wyregulować, ale nie da mi gwarancji jak długo będzie ok...

Zaproponował mi wymianę sterownika na LPG Tech 224 wraz z całym okablowaniem, nowe przewody, wtryskiwacze Barracuda wraz z ustawieniem tego wszystkiego za 1600zl.

Co myślicie o takim zestawie???

Mówił aby reduktora nie wymieniać, ewentualnie jeżeli będzie taka potrzeba to zestaw naprawczy ok 100zł.


  • 0

#2 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:10, 13.12.2017

Jest ok. U mnie też lata na LpgTech 224+baraki. Zaleta taka ze w pełni obsłużyć go można z apki na andro Gasdroid odkupując sobie najlepiej Bluetech. Baraki niech daje pojedyncze nie na listwie! Silwer ok… ale graty 100?! Chyba liczy z robotą bo kosztuje około 50zeta! A gwarancji na parownik i tak nie ma. A za 220 nowy KME silver i gwarancja jest! To lepiej dopłacić deko. Chodź cała cena jest taka b.sobie. (.Powinien w tym na spoko zmieścić z new redek). A przewody jakie, miedź czy Faro? Robił bym na Faro!
Chodź ja osobiście jeśli bym montował teraz to sterownik dał bym KME NEVO (pro) bo lata w czasie rzeczywistym( obsługuje w pełni protokół ). A różnica cenowa niewielka!
Co do kolektora dolotowego to penie chodzi o to że będzie musiał go zdjąć i dać nowe otwory by były jak najbliżej, a stare zaślepić. Szczerze to wolał bym za pare złoty kupić drugi kolektor i wymienić!
  • 0

#3 Przemo603

Przemo603
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:33, 28.12.2017

Wczoraj odwiedziłem gościa od gazu - stwierdził, że z instalacją jest wszystko ok, do momentu, aż zaczął sprawdzać korekty paliwowe - okazało się, że jedna jest w granicach 0-3, a druga 15-20. Spryskał sprayem okolice kolektora ssącego i korekty spadły do zera lub na minus - stwierdził, że mam nieszczelność w kolektorze, mam uszczelnić i wrócić do niego.

Załączone pliki


Użytkownik Przemo603 edytował ten post 18:33, 28.12.2017

  • 0

#4 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:00, 29.12.2017

To zależy czy planujesz zostawić narazie instalkę tak jak jest czy wymieniasz ją?
Jeśli zostawiasz ją, to ja bym przynajmniej zmienił wtryski na pojedyncze baraki(bo masz wiekowe a Jet jest kiepski). I wolał bym „dmuchnąć na zimne” i zmienić kolektor. Może się okazać (przypadkiem)że wymiana uszczelek nic nie pomoże bo wada kolektora. Tu zyskujesz już na przyszłość. Będzie miał na wierzchu to da odpowiednio blisko otwory(a wiórki nie pójdą w komory).
  • 0

#5 Przemo603

Przemo603
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:15, 29.12.2017

To zależy czy planujesz zostawić narazie instalkę tak jak jest czy wymieniasz ją?
Jeśli zostawiasz ją, to ja bym przynajmniej zmienił wtryski na pojedyncze baraki(bo masz wiekowe a Jet jest kiepski). I wolał bym „dmuchnąć na zimne” i zmienić kolektor. Może się okazać (przypadkiem)że wymiana uszczelek nic nie pomoże bo wada kolektora. Tu zyskujesz już na przyszłość. Będzie miał na wierzchu to da odpowiednio blisko otwory(a wiórki nie pójdą w komory).

 

Instalację zostawiam na razie tą, nad wtryskami się zastanawiam.

Naprawę kolektora - szukanie nieszczelności zostawiam u innego mechanika a gaz u kogo innego robię.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq