Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Xenon

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Porucznik91

Porucznik91
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:30, 13.12.2017

Witam mam problem z xenonem od strony kierowcy gdy auto jest wyłączone xenon się zapala ale gdy auto chwile pochodzi gaśnie.Gdy np chce włączyć xenony po odpaleniu auta w ogóle nie reagują co to może być?


  • 0

#2 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 14:34, 13.12.2017

przetwornica

zapłonnik

albo chiński palnil xenonowy


  • 0

#3 Porucznik91

Porucznik91
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:02, 13.12.2017

Zapłonnik to starter?


  • 0

#4 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 15:07, 13.12.2017

Tak..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#5 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:52, 13.12.2017

Witam mam problem z xenonem od strony kierowcy gdy auto jest wyłączone xenon się zapala ale gdy auto chwile pochodzi gaśnie.Gdy np chce włączyć xenony po odpaleniu auta w ogóle nie reagują co to może być?

Kolego mógłbyś uściślić wypowiedz…jak auto wyłączone to swieci xenon. Ale jak wyłączone? Wyjęty kluczyk w której pozycji. W jakiej pozycji manetka świateł? Masz funkcje auto?
Nie doszukiwał bym się od razu problemu w osprzęcie reflektora...
Najpierw sprawdź sterowanie zasilania przetwornic! Czyli wypiąć kostki z przetwornic i wpiąć w obydwie multimetr lub żarówki. Zobaczysz czy to samo się dzieje. Jeśli jest ok?, to wina osprzętu( jak wymienił kół. wołek) w większości wypadków takich zachowań wina jest po stronie wysłużonego przedliftowego startera. Jeśli jeden już dogorywa, potrafi zakłócać prace drugiego.(zakładając że używasz markowych i pewnych palników).
Jeśli reakcje multimetrow/żarówek, takie same. Należy szukać przyczyny w; bezpieczniki, przewody, styki, przełącznik zespolony, przekaźnik zespolony(skrzynka bez.), lub czujnik światła w przypadku korzystania z funkcji -.auto.
Pzd.
  • 0

#6 Porucznik91

Porucznik91
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:53, 14.12.2017

Tzn jak światła włącze bez przekręconego kluczyka na zapłon i odpale silnik to światła będą świecić ale jak już jadę i wyłącze światła i znowu chce je włączyć to lewy xenon nie świeci.Żarniki są dobre osrama mają 3 miesiące 


  • 0

#7 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 18:12, 15.12.2017

Nie wiem po co ten manewr gaszenia i zapalania ponownego, ale ok ;-)
Zrób ten swój manewr i gdy nie zapali lewy, zostaw tak włączone! Wypnij kostkę z przetwornicy wypnij się w nią multimetrem, sprawdź czy jest napiecie(raczej będzie!)i sprawdź czy nie”skacze”zbytnio. Odczekaj z 10min i wypnij kostkę do przetwornicy. Jeśli z miejsca odpali xenon, tzn powoli zaczyna padać starter. Aby się jeszcze upewnić czy dalej będzie świrował zamień startery miejscami L&P. Jeśli sytuacja wystąpi po P. stronie wiesz napewno ze starter się kończy. Jeśli ta sama L strona będzie świrować zamień miejscami palniki. Jeśli objaw przejdzie na druga stronę to niestety wadliwy palnik. Z tym ze po każdej zamianie, pojeździć i po obserwować!!
A i jeszcze jedno. Jeśli przy załączeniu xenonów z którejś przetwornicy wydobywa się „brzęczący” dźwięk, znak że i ona zaczyna powoli mieć dość przetwarzania napięcia ;-)
Pzd.
  • 0

#8 MyNameIsMyName

MyNameIsMyName
  • Klubowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Krasnystaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:22, 15.12.2017

Mam w samochodzie dwie różne żarówki xeninowe, jedna 6000k druga chyba 4100k, czy różna barwa może być powodem zatrzymania przez policje ?


  • 0

#9 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 22:01, 15.12.2017

Mam w samochodzie dwie różne żarówki xeninowe, jedna 6000k druga chyba 4100k, czy różna barwa może być powodem zatrzymania przez policje ?


Jeśli spora różnica mogą się czepiać…
  • 0

#10 Porucznik91

Porucznik91
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:59, 21.12.2017

Jednak winny tej awarii jest zapłonnik.


  • 0

#11 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:41, 22.12.2017

Jednak winny tej awarii jest zapłonnik.


Czyli tak jak podejrzewałem…
W znacznej większości przypadków tak jest ze nawala starter. Używkę czy nowy wstawiasz?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq