W sumie też mam jakieś jazdy z zawieszeniem. Najpierw pojawiło się telepanie przy hamowaniu. Po wypłukaniu syfu na myjni z zacisków problemy przeszły. Po jakimś czasie zaczęło się telepanie przy 120km/h. 2 tygodnie temu byłem u mechanika i tylko prawy przegub wewnętrzny miał wg. niego za duży luz. Po tygodniu od tamtego momentu przeszło, za to z tyłu coś skrzeczy na progach zwalniających i dołach - czasami odgłos jakby ktoś gumą po lakierze tarł... Ciekawe co następne będzie
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Drgania kierownicy przy 120 km/h
#616
Napisano 12:34, 01.08.2019
#617
Napisano 18:33, 01.08.2019
Wiam
U mnie temat drgania kierownicy był przy prędkości 110 - 130 km/h. Wyważałem koła chyba ze 4 razy ( opony nowe ). Mechanik sprawdził całe zawieszenie i nic. Po przeczytaniu wszystkich postów obstawiłem że pewnie przegub albo półoś. Jednak trafiłem na posty które mówią o wyważeniu kół z testem drogowym. Właśnie wróciłem i jestem mega zadowolony. W końcu samochód jedzie jak po stole. Polecam każdemu zacząć od takiego wyważenia. Pozdrawiam
Dokładnie to samo przerabiałem rok temu. W tym zakresie prędkości drgania to 95% opony. Co ciekawe zimowe Dunlopy bez problemu wyważam w każdym warsztacie "u pana Mietka" i nie mam z nimi problemu. Problemem są letnie GoodYear, nie dość że ząbkują i huczą to jeszcze są bardzo trudne do wyważenia, mechanicy tam gdzie robiłem to na Hunterze mówili, że mieszanka jest strasznie niejednorodna. Niby górna półka Premium, ale się zawiodłem. Obecnie w podanym wyżej zakresie prędkości zaczyna się lekkie mrowienie na dłoniach więc w tym roku może jakoś dociągnę do jesieni, ale w przyszłym to znowu udam się na Huntera.
#618
Napisano 20:46, 12.10.2019
w moim przypadku przekraczam granice 100km/h i drgania zaczynają się nasilać nieważne czy przyśpieszam , zwalniam , hamuję czy jadę na luzie. Obiaty takie jak u Ciebie wibruje całe auto ale na kierownicy czuć najbardziej.
Przerabiam temat na własnej skórze i mogę dodać tyle , pojechałem na diagnostykę i gość sam nie wiedział co jest nie tak ,ale najbardziej obstawiał przeguby wewnętrzne bo jakieś tam luzy były jak szarpałeś za półoś i coś jeszcze wspominał o drążkach reakcyjnych . Później zaprowadziłem auto do mechanika i oni też nie wiedzieli ocb. mimo iż jest to najlepszy serwis w okolicy , obstawiali winę kół ( złe wyważenie , nieodpowiednie pierścienie centrujące ) tak się składało że dzień wcześniej kupiłem nowe opony i pierścienie , które nie pasowały i w końcu zostały stare , które były popękane przez idiotę , który mi wcześniej koła zmieniał , po założeniu i ponownym wyważeniu - bez wyraźniej różnicy , auto w górę i gość mówi noo że jakieś tam luzy są na przegubach , no to skoro to ma być , to wymieniłem przeguby + uszczelniacz + dolewka oleju do skrzyni = 500 zł z robotą iii nadal to samo , a nawet w pewnych sytuacjach gorzej więc już sam nie wiem co mam dalej robić , bo w przypadku tego auta nic nie jest jasne ani łatwe zawsze coś ... pojadę w poniedziałek do niego ciekawe co teraz mi wymyśli , ale wydaje mi się że winne są drążki reakcyjne ( oczywiście nowych zamienników nie ma ? ) , bo coś stuka z przodu jak się na coś najedzie mimo iż zawieszenie przetrzepane ze 3 razy na szarpakach i nic , nie mówiąc już o drganiach przy przyśpieszaniu na 2 biegu dobrze czuć i przy stałych prędkościach np. 70-80 km/h .
PS : jak ktoś miał problemy z drążkami w tej rdzewiejącej kupie gówna VI gen to niech napisze jakie miał objawy .
Użytkownik Powered edytował ten post 20:50, 12.10.2019
#619
Napisano 09:30, 13.10.2019
bo na szarakach to wyjdzie np. końcówka kierownicza albo łącznik stabilizatora.
Użytkownik dargo edytował ten post 09:42, 13.10.2019
#620
Napisano 10:40, 13.10.2019
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
#621
Napisano 11:57, 13.10.2019
#622
Napisano 06:52, 14.10.2019
Nie ma znaczenia jaki pierścień , jak felga siedzi ciasno i pierścień nie wystaje poza czoło to nie z nimi problemu , wiem bo już nie jedno auto miałem i czasem jeździło się nawet bez nich i większych różnic nigdy nie czułem .
#623
Napisano 11:50, 14.10.2019
#624
Napisano 00:17, 24.10.2019
W moim przypadku okazało się ze to sworznie górne były trafione i końcówki drążka. Wibracje kierownicy przy hamowaniu to najczęściej słabej jakości tarcze, ale o dziwo zmieniłem klocki na TRW i problem ustał. Myślałem że mam temat ogarnięty i lepiej być nie może aż zmieniłem koła z 15" na 17" i to był dobry strzał. Teraz jest bajka, zero bicia i kiere dosłownie paluszkiem trzymam jadąc po autostradzie, wcześniej nawet po usunięciu luzów nie było to możliwe bo przy 160km/h było czuć wibrację, teraz goniłem do 210 (w ramach eksperymentu ) i pięknie się prowadzi.
Także ja widzę to tak; 80% koła - 20% luzy no i warto mieć identyczne nakrętki, ja miałem każdą z innej parafii i przy szybkiej jeździe dało się to odczuć.
Było >>>真実の光<<< a jest RU6
#625
Napisano 19:27, 24.10.2019
Dokładnie jak piszesz... do tego co ważne przy zamienniku felg dobrze dobrane i porządnej jakości pierścienie centrujące.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#626
Napisano 20:55, 24.10.2019
Kolego Ślepak bardzo proszę przeczytać wiadomość na priv.
Bardzo ważne to jest!
Dajcie mu spokój. Na forum jest wszystko opisane
#627
Napisano 21:27, 24.10.2019
Było >>>真実の光<<< a jest RU6
#628
Napisano 22:21, 24.10.2019
Tyle OT
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#629
Napisano 18:45, 25.10.2019
#630
Napisano 19:01, 25.10.2019
Ja mam obecnie et 38 i jest zajebjaszczo Co wy na to?Słyszałem ze ET inne niż oryginalne może powodować drgania. Różnica w ET może wynosić 2% od oryginału. Co Wy na to?
Wysłane z mojego międzygalaktycznego komunikatora kwantowego przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Blachonix edytował ten post 19:03, 25.10.2019
Było >>>真実の光<<< a jest RU6
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych