Miałem zerwaną poduszkę silnika, po wymianie nastąpiła pewna poprawa. Dziś zrobiłem glebę, wsadziłem nowe amortyzatory, drugie zwrotnice i tarcze i póki co kierownica ani drgnie. Do 140 się rozbujałem i nawet mrowienia nie było - jakbym na postoju stał boję się, że radość będzie krótka ale na tę chwilę trop tarcze, klocki i poduszka silnika może być trafny.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Drgania kierownicy przy 120 km/h
#571
Napisano 20:48, 13.06.2017
#572
Napisano 21:30, 13.06.2017
Glebę zrobiłeś to wewnętrzne przeguby ustawiły się w innej pozycji ...nie wyrobionej. Może tam właśnie można szukać poprawy
#573
Napisano 21:58, 13.06.2017
Może być spokój
Glebę zrobiłeś to wewnętrzne przeguby ustawiły się w innej pozycji ...nie wyrobionej. Może tam właśnie można szukać poprawy
Podoba siÄ™ mnie ta teoria
#574
Napisano 07:54, 14.06.2017
Ja w końcu pozbyłem się drgania kierownicy przy prędkościach ok 110-130 km/h.
Problem był w źle wyważonych oponach. Po wyważaniu w wielu warsztatach trafiłem na kolesia który się znał na wyważaniu i podszedł do tego ze starannością. Od razu powiem że fele mam proste, opony nowe (nie chinole). Według speca samochody japońskie są czułe na delikatne niewyważenie tylnych kół i przenoszą drgania na kierownice w tym zakresie prędkości. Natomiast w wielu warsztatach olewają wyważenie tylnych kół i z tego powstaje problem. U mnie było niewielkie niewyważenie tylnych kół co przekładało się na drgania kierownicy.
Wczoraj zrobiona jazda próbna (samochód dostał konkretnie w palnik w pełnym zakresie obrotów przy prędkościach tak do 150 km/h) i o dziwo żadnych wibracji. W końcu można czerpać przyjemność z jazdy
#575
Napisano 07:40, 23.06.2017
Jak ktoś ma jeszcze problem z biciem kół przy większej prędkości niech poszuka w swojej okolicy warsztatu który doważa koła na aucie. http://hpa.rzeszow.p...amochodzie.html drgania przechodzą i jest wszystko w porządku.
#576
Napisano 17:37, 19.07.2017
Witam,
pojawił się problem z wibracjami na samochodzie powyżej prędkości 120km/h, na kierownicy delikatnie odczuwalne. Pytanie czy wibracje mogą pochodzi od tylnej tarczy hamulcowej? Jakis czas temu tarcza została przyblokowana przez zablokowany zacisk. Wibracje przy mocnym hamowaniu są bardziej odczuwalne.
Użytkownik nelumeh edytował ten post 17:38, 19.07.2017
#577
Napisano 18:24, 19.07.2017
U mnie znów bicie. Najlepsze jest to, że było git, samochód postał z dwa tyg bez jednego koła przedniego podniesiony jak na lewarku. Założyłem koło, opuściłem i bicie ale od 100 do 120 km/h. Jaja. Jak mnie juz wk.....a ten samochód ;p
#578
Napisano 18:30, 19.07.2017
Robiłeš coś z tym kołem ?
#579
Napisano 18:42, 19.07.2017
Nie, z kołem nic nie było robione. Zdjęte było prawe. Do tego jeszcze ściąga trochę w lewo i też przy większych prędkościach. Magia normalnie. Delikatnie było słychać jakby takie łupanie cykliczne - jak na starych gumach. Może te pierścienie centrujące jakieś błagie. W dodatku dałem ten prawy przód na lewy tył. Potem Lewy tył na lewy przód i w zasadzie bez zmian - może jakieś nieznaczne różnice.
#580
Napisano 21:46, 19.07.2017
Witam,
pojawił się problem z wibracjami na samochodzie powyżej prędkości 120km/h, na kierownicy delikatnie odczuwalne. Pytanie czy wibracje mogą pochodzi od tylnej tarczy hamulcowej? Jakis czas temu tarcza została przyblokowana przez zablokowany zacisk. Wibracje przy mocnym hamowaniu są bardziej odczuwalne.
z tylnej tarczy bardziej byś czuł na pedale hamulca
jez985
U mnie raz było, raz nie. Różnie z nasileniem. Bicie od 90 do 170, bez zmiany nasilenia ze zmianą prędkości.
Wymieniłem gumy drążka reakcyjnego na poli - nic nie zmieniło
Wymieniłem półośkę lewą bo miała luz na wieloklinie - wibracje tylko 120 - 130 i to nie zawsze.
Też już pomysłów nie mam. Po prostu albo jadę do 120 albo powyżej 140 i tyle
#581
Napisano 19:28, 23.07.2017
Witam
Ja też się bujam z drganiami podczas jazdy odczuwalne przy prędkości od około 80km/h tak do 120km/h. Bez różnicy czy przyspieszam, czy wysprzęgle i jadę na luzie.
Dzisiaj zajrzałem pod auto i "badałem" lewą półoś. Czy taki luz na wieloklinie łączącym wewnętrzny z podporą jest normalny?
pozdr
#582
Napisano 19:46, 23.07.2017
Niektóre marki np. Fiat to połączenie mają innaczej rozwiazane i nie ma tam żadnego luzu. Ogólnie jakiś luz napewno jest dopuszczalny ale czy taki? musiałbyś porównać z nowym autem.
Użytkownik marcoaccord edytował ten post 19:46, 23.07.2017
#583
Napisano 20:09, 23.07.2017
Możesz nagrać film bez poruszania telefonem?
Ja miałem coś takiego
Po wymianie półosi drgania tylko powyżej 120km/h i to bardzo delikatne.
#584
Napisano 21:23, 23.07.2017
Panowie konkretne pytanie, czy drgania macie zawsze? Ja mam tak, że raz drga a potem ustaje. Czasem drgania trwają kilka kilometrów, a czasem te kilka km jest idealnie bez żadnych drgań. Czasami to zmienia się po zakręcie. Jak jest u was?
#585
Napisano 11:34, 24.07.2017
pawlik118 - miałem tak samo. Po zmianie półosi długiej tylko delikatne drgania powyżej 120 bez zmiany nasilenia.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych