-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX
-
Auto Roku 2022 - FairFaX

Drgania kierownicy przy 120 km/h
#1
Napisano 08:43, 29.04.2010
#2
Napisano 08:57, 29.04.2010
Luzy w zawieszeniu sprawdz jeszcze raz, mi sprawdzali 3 razy i było ok, dopiero za 4 razem inny diagnosta wykrył niedokręconą śrubę

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 10:12, 29.04.2010
Do zobaczenia na trasie.
#4
Napisano 13:05, 30.04.2010
#5
Napisano 13:53, 03.05.2010


Całe forum pozdrawia Cię Siwy.
#6
Napisano 13:57, 03.05.2010
#7
Napisano 18:38, 03.05.2010
Ja właśnie przerabiam ten temat.. Czasem nic nie drży, czasem mocno wali, czasem stuka przy dodawaniu gazu. Ciężko jest sprecyzować

#8
Guest_Anonymous_*
Napisano 19:08, 05.05.2010
A wiec odczuwam drgania kierownicy w zakresie 110 - 130 km/h... Przy prędkościach ok 150-160 km/h drgania nie odczuwalne - jedynie na łukach na autostradzie powracają... Tarcze, klocki wymienione, potem okazało się, ze felgę mam krzywą -> wyprostowałem, kola wyważyłem i nadal bez zmian... może odrobinę lepiej... Byłem dziś u machera i poddał pod wątpliwość maglownicę - ruszając energicznie kierownicą prawo <=> lewo słychać delikatne stuki dobiegające spod silnika (wykluczam chyba końcówki drążków)... ale one były zawsze... i z tego co pamiętam każde auto, którym jeździłem miało słyszalne delikatne stuki... dodam tylko, ze przekładnia sucha... czy to może być maglownica? czy czasem nie powinna ona mieć minimalnego luzu? za niewiele ponad tydzień jadę na przegląd mam nadzieje ze się wyjaśni ten temat...
#9
Napisano 20:38, 06.05.2010
#10
Napisano 12:55, 07.05.2010
http://www.accordklu...topic.php?t=118
http://www.accordklu...opic.php?t=6476
a to tylko na pierwszej stronie Układu Kierowniczego

Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#11
Guest_Anonymous_*
Napisano 16:00, 07.05.2010
Mam to samo... Powyżej 120km/h zaczynają się drgania. Doprowadza mnie to do furii. Wyważyłem koła i nic to nie dało. Chyba pojadę do ASO i zbadam zawieszenie...
daj znac co Ci powiedzieli...
#12
Napisano 20:43, 07.05.2010
Mam to samo... Powyżej 120km/h zaczynają się drgania. Doprowadza mnie to do furii. Wyważyłem koła i nic to nie dało. Chyba pojadę do ASO i zbadam zawieszenie...
daj znac co Ci powiedzieli...
Oka, tylko planujÄ™ wizytÄ™ jakoÅ› po 20-tym.
Pozdrawiam
#13
Napisano 12:34, 08.05.2010
Podczepie siÄ™:
A wiec odczuwam drgania kierownicy w zakresie 110 - 130 km/h... Przy prędkościach ok 150-160 km/h drgania nie odczuwalne - jedynie na łukach na autostradzie powracają...
A czy drgania się nasilają jeśli delikatnie naciśniesz hamulec?
Kumpel walczyl z drganiami na kierownicy w xarze - pomogło dopiero doważanie kół na aucie.
#14
Guest_Anonymous_*
Napisano 22:06, 08.05.2010
A czy drgania się nasilają jeśli delikatnie naciśniesz hamulec?
Kumpel walczyl z drganiami na kierownicy w xarze - pomogło dopiero doważanie kół na aucie.
Nasilają się gdy hamuje... szczegolnie jak z większych prędkości... masz jakiś pomysł ?
Gdzie we Wrocławiu wyważają koła na aucie ?
#15
Napisano 22:29, 08.05.2010
- bicie na tarczy
- bicie na klockach (jakie masz założone, czy przypadkiem nie są nierówno zużyte - miałem taki przypadek w poprzednim aucie. Klocek się zeszklił z jednej strony i skakał po zacisku. Biło wówczas głównie przy hamowaniu),
- bicie felg.
Na początek pasowałoby sprawdzić bicie tarcz hamulcowych. Można albo użyć specjalnego przyrządu - nie pamiętam jak się nazywa. Mocujesz magnesem (mocowanie przyrządu) gdzieś na aucie i końcówkę pomiarową do tarczy. Obracając tarczą widzisz jakie ma bicie.
A metodą domową - auto na lewarek, zdjąć koło wziąć wkrętak, zamocować go pewnie - żeby się nie odchylał i obrócić tarczą. Trochę słaby pomiar, ale jak dobrze zrobisz, to będziesz w stanie stwierdzić czy biją.
Co do doważania kół, to gdzieś na Krakowskiej - ale nie powiem dokładnie gdzie. Jak nie zapomnę to się jutro zapytam.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych